pinkprint
הייי אני יודעת שאצל כריס(❤) לא פירטתי יש סיכוי שאעשה זאת בהמשך . אם יש לי טעות או משהו לא להתבייש לכתוב אחרי הכל אני רוצה להתקדם ולקבל ביקורת בונה וטיפים . אוהבת מלאללאלאלא אדרי❤ נ.ב זה לא השם שלי תמיד רציתי שיקראו לי ככה;)

love more- דמויות ❤

pinkprint 29/03/2015 821 צפיות 5 תגובות
הייי אני יודעת שאצל כריס(❤) לא פירטתי יש סיכוי שאעשה זאת בהמשך . אם יש לי טעות או משהו לא להתבייש לכתוב אחרי הכל אני רוצה להתקדם ולקבל ביקורת בונה וטיפים . אוהבת מלאללאלאלא אדרי❤ נ.ב זה לא השם שלי תמיד רציתי שיקראו לי ככה;)

love more – הכרת דמויות

מורנה מריני – בת 19 מאמריקה , בתם של מרקוס ואוליביה מריני , כן ממוצא ברזילאי.
מורנה היא בחורה יפהפייה אבל היא לא מייחסת לזה חשיבות .
מורנה עובדת במילקשייק בשכונתה בשביל לעזור להוריה בקושי הכלכלי ובשביל לחסוך כסף למכללה . היא מאוד עקשנית וכשהיא בוחרת להצליח במשהו אוי למי שינסה לעצור אותה , בלימודים היא מצטיינת במיוחד במדעים , מעבר לכך יש לה רק חברה אחת בבית הספר – אבישג . היא לא כל כך אהודה בבית הספר בגלל שהיא מתנכלת במופגן לבנות האחרות בבית הספר ולועגת לבנים . מורנה אמיצה היא אוהבת אתגרים ןאהבת חייה זה מוזיקה וריקודים .

כריסטופר בראון- בן 25 ( הפלצתי משו ):
זמר, רקדן , מפיק ושחקן . סטוציונר , כסף פחחחחחח זו לא בעיה בשבילו .
אוהב לשתות ולעשן גר בדירה, כלומר, וילה משלו חי את החיים הטובים;)

אבישג בן – חמו – בת 19 מאמריקה .
הb.f f של מורנה . הבת של חיים ואושרת בן- חמו .
חווה התעללות בבית הספר באמריקה אך בלי שמורנה שמה לב לכך .
היא מפחדת לספר לה ושכך גם היא תסתבך
האהבה שלה בחיים זו מוסיקה ואוכל היא אוכלת ולא משמינה :0
היא חיה חיים סבירים לא שותה ולא מעשנת , היא גם לא חותכת או משהו בסגנון היא חשבה על זה אבל נמנעה מזה ככל יכולתה .


תגובות (5)

אני אפסיק עם ההקדמה הרגילה שלי על שנאתי הכללית לסיפורי אהבה, ואעבור להערות, כי זה מה שאת צריכה חקרוא בתגובה.
מספר הערות:
1. סיפורים לא כותבים עם סמיילים.
2. לפני סימני פיסוק (חוץ מסוגריים) אין רווח, רק אחריהם.
3. בסיפור בעברית לא מערבבים אנגלית (חוץ מבמקרים מסויימים שיש אפילו בספרים אמיתיים), מה שאומר שאי אפשר לכתוב B.f.f, עדיף לכתוב ״חברה הכי טובה״.
זה הכל לבינתיים, אני מחכה להמשך כדי לבדוק התקדמות (לא בקטע של מורה או התנשאות, אלא בשביל לעזור לך.)

29/03/2015 15:38

לעזאזל עם שגיאות מקלדת באייפון!
*לקרוא

29/03/2015 15:40

תודה❤

29/03/2015 15:45

לא משהו לא רושמים עם סמיילי תקפידי ליחס חשיבות לכתיבה לא בקטע של להתנשאות שונאת אותם!:-|

02/04/2015 12:20

    היי בובספוג, ( חחח זה נשמע מוזר לכתוב לבבובספוג)
    אני חושבת שזה לא בסדר לכתוב לא משהו למשהו שמישהו אחר עבד בשבילו אבל מילא, מקווה שהפנמת.
    חוץ מזה שימי לב שאני מנסה . חוץ מזה את לא חיייבת לקרוא אותו
    לא בקטע של התנשאות .

    02/04/2015 13:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך