זה הפרק הראשון של הפאנפיק הראשון שלי,אז אם אתם רוצים שאני אמשיך אז תגידו בתגובות. וגם ברור שלואי היה מדבר באנגלית אם זה היה קורה,אז פשוט עשיתי הכול בעיברית בשבילכם.תיהנו!

right now

23/10/2014 582 צפיות אין תגובות
זה הפרק הראשון של הפאנפיק הראשון שלי,אז אם אתם רוצים שאני אמשיך אז תגידו בתגובות. וגם ברור שלואי היה מדבר באנגלית אם זה היה קורה,אז פשוט עשיתי הכול בעיברית בשבילכם.תיהנו!

פרק 1
ישבתי בבית בשישי בערב והשתעממתי למוות.בסופו של דבר החלטתי ללכת לנועה,החברה הכי טובה שלי.לבשתי שמלה סגולה וז'אקט ג'ינס ויצאתי מהבית.עליתי את הרחוב הקטן שלנו ופניתי והתחלתי את הירידה של הרחוב של נועה.עברתי בערך חצי מהדרך כשראיתי מישהו שוכב על המדרכה בצד.זה הפתיע אותי,כי אף פעם לא רואים הומלסים ביישוב הקטן שלנו.אבל המשכתי ללכת ונעצרתי שוב כששמעתי שהוא קורא לי."תעזרי לי…בבקשה…"הוא אמר.יכול להיות שהייתי מתעלמת,אבל הקול היה נורא מוכר אז הייתי חייבת לזהות את מי הוא מזכיר לי."אתה בסדר?"שאלתי בעודי מתקרבת אליו.אבל את התשובה מעולם לא שמעתי,כי כשראיתי פניו צווחתי בקול(קצת יותר מדי רם),כי הבחור ששכב על הרצפה היה לואי טומלינסון,הפייב שלי מהלהקה שאני הכי אוהבת בעולם.אחרי כמה דקות של התנשמות והיסטריה מביכה לגמרי קלטתי כמה זה מוזר שלואי טומלינסון שוכב על המדרכה ביישוב הפצפון שלנו."לואי…מה לעזאזל אתה עושה פה?"לואי פלט שיעול וענה."נכון הופענו בישראל לפני כמה ימים?" "כן!!ראיתי את ההופעה בטלוויזיה,הייתם מדהימים,ו..סליחה תמשיך."הרגעתי את עצמי."אז אחרי ההופעה יצאנו לאוטובוס להתקלח,וחיכו לנו לידו חבורה של בחורים והם התחילו להכות אותנו ולזרוק עלינו בוץ ולצעוק עלינו שאנחנו ערבים מפגרים וכאלה ואז כיסו לנו את העיניים והתעלפתי,וכשהתעוררתי מצאתי את עצמי פה."סיים לואי בעייפות.הייתי כל כך מזועזעת שלכמה רגעים לא הייתי מסוגלת לדבר,אבל לאחר כמה זמן פלטתי:"אני שונאת ישראלים.""לא כולם רעים,"הוא ענה והסתכל לי בעיניים.זה עצר לי את הנשימה לרגע,אבל אז שמתי לב שהוא שהוא כולו מכוסה בפצעים.
"אתה פצוע.""כן,זה די כואב..""תן לי לקחת אותך לאמא שלי,היא אחות והיא תטפל בך." הוא נשף נשיפה ארוכה וכואבת ואמר "בסדר,אבל אני אצטרך שתעזרי לי ללכת,אני חושב שנשברה לי הרגל." "אין בעיה." ובראש שלי חשבתי:זה לא קורה זה לא קורה זה לא קורה איזה טירוף! אבל שיחקתי אותה קול ושמתי את הזרוע המדהימה והמקועקעת שלו על העורף שלי ותפסתי אותי במותן והתחלנו לצלוע לבית שלי כשבראשי רק מחשבה אחת."לואי,אתה סקסי."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך