מארי2
אשמח לכל הערה או תגובה לגבי הדמויות או לגבי הסיפור.

אוקי אני מתחילה לכתוב את הפרק לדמויות שכתבתם לי, תודה שוב לכל מי שנרשם ^^ ותבדקו איך זה יצא ואם יש לכם הערות, תגידו לי. בגלל שלא קיבלתי את השינוי אופי מנעמה, אני הוסיף את הדמות של ליאו יותר מאוחר. אני עדיין מחכה, אם לא אקבל שינוי באופי אני יאלץ לשנות בעצמי.

שותפות מקבילה- הקדמה+ הרשמה

מארי2 15/07/2013 993 צפיות 46 תגובות
אשמח לכל הערה או תגובה לגבי הדמויות או לגבי הסיפור.

אוקי אני מתחילה לכתוב את הפרק לדמויות שכתבתם לי, תודה שוב לכל מי שנרשם ^^ ותבדקו איך זה יצא ואם יש לכם הערות, תגידו לי. בגלל שלא קיבלתי את השינוי אופי מנעמה, אני הוסיף את הדמות של ליאו יותר מאוחר. אני עדיין מחכה, אם לא אקבל שינוי באופי אני יאלץ לשנות בעצמי.

הוא חיזק את הדבק בדף חיפוש הדיירים על לוח המודעות, מדביק עוד כמה הדבקות ומוסיף סמיילי על בקשת עבודה למורה פרטית בפיזיקה אחר. לאחר שסיים, הוא חזר לדירה הישנה בה גר, ומילא את שאר הארגזים שנשארו בחדר הריק. חוץ מהמיטה ומחפצים גדולים מדי שנשארו שם.
הוא זכר את השיחה האחרונה שהיתה לו עם חבר אחר שהיו לו שותפים.
"זה לא יהיה קל לחיות עם אחרים באותה דירה."
אבל לו זה לא הפריע, הוא רצה שותפים. לא חשוב איזה שותפים, העיקר שיצטרפו אנשים חדשים.
ואז…הטלפון צלצל, הקול הודיע לו
"יש כמה אנשים שמעוניינים בשותפות לדירה איתך. בוא היום בשעה חמש וחצי ותראה איך הם."
אחרי כמה מילות נוספות, הוא ניתק את השיחה.
לקח נשימה עמוקה לריאותיו ויצא לדרך, מסתובב ברחובות העיר.
את מי הוא הולך לפגוש, ואם מי הוא הולך לחלוק את הדירה הוא לא ידע.
אך הוא בהחלט היה נרגש מהשתנות חייו והתפנית שלקחו.
כמה דקות לפני השעה המיועדת, הוא עצר בבר והחליף כמה שיחות עם אנשים, שתה כמה משקאות ויצא. תוהה האם הוא מוכן או לא מוכן למה שיקרא לדברים הבאים שיקרו בחייו.
והנה השעה המיועדת הגיע…הוא לחץ אגרוף ועשה את דרכו ליעד שבו נקבעה הפגישה.
—————————————————————————————————————
זה הולך להיות סיפור הרשמה על שותפים לדירה והחיים שלהם. הולכים להיות שתי דירות. הדירה של הבנות והדירה של הבנים. כל אחת מהם תכיל 4 דמויות מכל צד, בנים ובנות. בלי דמויות אני לא אוכל לכתוב אותו..אז אשמח אם תרשמו.
הפרטים הנחוצים-
שם:
גיל: (18-25), לבקשות גיל מיוחדות וכדומה כתבו תגובה למטה..
אופי:
מראה חיצוני:
בן\בת זוג: קיימת העדפה לבן זוג מהדירה המקבילה,אך מקבלים בני זוג חיצוניים בברכה. בני זוג לא יצטרפו לאותה הדירה.
תחביבים:
רקע: לא חובה, אך מומלץ.
וזהו, אני מניחה. תודה, ותהנו(:


תגובות (46)

חחח אוקיי אז היי^^
החלטתי להציע זוג לעתיד חמדמד שכזה, מקווה שתאהבי(:
שם: אליוט
גיל:24
אופי: מתוסבך, שקט, חסר מעצורים, נחמד, מצחיק, שליו, רגוע, מגונן, עדין אך בעל 'קליפה מחוספסת. חסר תקנה, שיכור מצחוק, נפתח אך ורק בשעות הקטנות של הלילה, מאוד סגור מבחינת הנפש ומחשבות אינטלקטואליות. רומנטי במספר מובנים, אך עם זאת ביישן. שנון, ציני.
תחביבים: מצייר לרוב, כשישן עם אדם מסוים (או שוכב אתו, אם זה משנה) הוא נוהג לפתוח את הבוקר בציורו לצד זריחת החמה, ציור מרגיע אותו, כמו כן נגינת גיטרה, או פסנתר. הוא מאוד עדין, אך עם זאת הרוגע והשקט השוררים עליו משרים לאופיו פן מסתורי באופן מסוים.(למה לעזאזל כתבתי את זה בתחביבים?), הוא כותב מדי פעם לפעם בכדי לפרוק, או בכדיי לתאר סיטואציה אשר נגלית לעיניו כמרתקת.
רקע: בא ממשפחה 'מרובת ילדים' , אפשר לומר. בעל אחות גדולה, וזוג תאומים בני 15 כאחים קטנים. תמיד קוטרג כשקט, מילותיו מלאות משמעות ומחדירות אינטואציה- אך אין רבים הזוכים לשמוע כאלה ואחרות.
הוריו אינם יודעים על מיניותו, וסביר להניח כי לעולם לא ידעו. התעסוקה המשיכה לצוץ ולרוץ בביתו, ועצם העובדה כי אינו מתבלט במיוחד, הפכה אותו לפרח קיר, מבחינתם הכל בעולמו בסדר, ודבר אינו שונה מלפני כ-10 שנים.
מראה: בעל שיער אדמוני כהה וקצר יחסית, פוני פרוע הנוחת על עיניו, זוג עיניים מלוכסנות מדהימות ביופיין בצבעי חום בהיר הנוטה לירוק מה, עורו חיוור עד מאוד, בעל זוג גומות, גוף רזה ושרירי למדיי, גבוה, בעל כתפיים רחבות וחיוך מדהים ביופיו.

שם:דילן
גיל:21
אופי: מצחיק, חברותי, נחמד, פתוח, קופצני, פסימי-דבר אשר מנוגד לאופיו באופן מוחלט, עדין, מלטף, חם, אוהב לאהוב, לתת וכדומה, חולה על תשומת לב, פריק בכמה מובנים, נאהב, חסר תקנה, נפתח בכל שעות היום, מפיץ דעותיו מעל ומעבר, דעתן, בררן, ציני, מתנשא כבדיחה, מפונק אך עם זאת כאשר מציב מטרה לפני עצמו- דבר לא יעצור בעדו מלהשיגה, מופנם, שומר את החשוב והמפריע לו בבטנו ולא מניח לדבר מה לצאת מפיו.
תחביבים: מתחבר לנגינה, בעל קול מדהים ויכולות נגינה לא נורמאליות על כלי נגינה שונים ומגוונים, מוצא את רוגעו כאשר נמצא בחברת אדם החביב עליו, מוצא שלוותו בעת נגינה. מבשל תכופות, אוהב לשבת מול הטלוויזיה עם שקית של צ'יפס והבעת 'אני שם זין על חשבון הכבלים, זבל.', אוהב להמציא בדיחות אקראיות ולשלוף משפטים משום מקום.
רקע: מאומץ, גדל כילד יחיד למשפחה עקרת ילדים, נמסר על ידי נערה אשר נכנסה להיריון, לא מעוניין במציאת שורשיו הביולוגיים, לא מרגיש תשוקה או דחף לכך, ובשל כך אף פעם לא הגיע למצבים אלו ואחרים.
חווה ניתוק עז ממשפחתו כאשר יצא מהארון, אך למד להסתגל לעובדה ולקבלה. ולמעשה- אף מוצא סיבות להאשים עצמו בחוסר הקבלה של הוריו המאמצים.
מראה: בעל שיער בלונדיני בהיר עד מאוד קצר המתחבר לפוני אימו קליל, חיוך רחב וצחור, גופו שרירי מעט אך רזה, גובהו אינו נמוך אך עם זאת אינו גבוה, בעל אליקס באוזנו השמאלית, עיניים גדולות ועדינות ומעטפת ריסים כהות וארוכות, עיניו תכולות נוטות לאפורות, עורו חיוור ולגופו נקודות חן במקומות מחמיאים.
מקווה שאהבת:P

15/07/2013 18:20

אממ והם יהפכו לזוג בהמשך*~* אני יודעת כמה זה כיף ליצור את המערכת יחסים, אז..

15/07/2013 18:24

השותף הוא אליוט..

15/07/2013 18:26

אחלה, תודה רבה ^^ אני ישתדל לכתוב אותם כמו שכתבת…

15/07/2013 18:32

שם:מאריסה
גיל:18
אופי:קשוחה וקרה , אבל נחמדה לעיתים רחוקות.
מראה חיצוני:שיער בלונדיני ארוך עד אמצע הגב ועיני דבש חומות.
בן\בת זוג: אין לי מושג , תבחרי בעצמך..
תחביבים:לאכול , לישון , להיות במחשב , לעזור , ולעצבן.
רקע:מאריסה הגיעה מבית עני , הוריה נפטרו שהייתה בת 12 מסיבה לא ידועה , מה שמשאיר את מאריסה לבדה. היא פיתחה אופי קריר וקשוח , כך שאם היו מעצבנים אותה היא הייתה מתנפלת על מי שעיצבן אותה. היא השיגה עבודה במשטרה ופוטרה בגלל שנראתה כי היא עוזרת לאחיה לגנוב כסף מהבנק. היא פוטרה מעבודתה כך שעכשיו היא נחשבת דיי מסוכנת , לכן המשטרה רודפת אותה. נושאת איתה נשק לכל מקום ,
ואם תעצבנו אותה כלום לא יעניין אותנ חוץ מלהרוג אתכם.
תהני מהדמות שלי (: ואם משהו לא בסדר תשני

15/07/2013 22:59

שם : מלאך
גיל : 20
אופי : בן אדם חם , סולחת ומתאהבת מהר , אוהבת ילד מהדירה השנייה ,
צוחקת הרבה , מראה לכולם שהיא במצב רוח טוב גם כשממש רע לה ,
מרגישה לבד הרבה , לא אוהבת לישון כי היא מפחדת מהחלומות שלה ,
רעשנית , עושה מה שהיא רוצה בלי לחשוב פעמיים ולא שמה על אף אחד ,
בהתחלה נראית ביישנית אבל צריך להכיר אותה באמת כדי להבין מה היא .
מראה חיצוני :שער ארוך חום מתולתל , שהצבע שלו הוא סוג של גוונים כאלו ובשמש הצבע מדהים , עיניים חומות גדולות , אף טיפה סולד , שפתיים עבות שהשפה העליונה עולה למעלה , 1.69 , די רזה אבל כאילו מבנה גוף ממש יפה , שהרבה בנים מתלהבים ממנו ורוצים אותה . תחביבים : לכתוב שירים , לשיר , לנגן בגיטרה וכול מה שמסביב , להצחיק ולצחוק , לראות סרטים , לעשות ספורט , להיות במסעדות , לבלות בערב עם זה שהיא אוהבת , להתנשק , אמ וזהו נראלי :)
רקע : כשמלאך הייתה ילדה קטנה ביסודי , היה עליה חרם במשך 3 שנים , והיא הייתה מאוהבת באחד הילדים שעשה עליה חרם , כשהיא הגיעה לחטיבה היא ממש ממש השתנה , ועם השנים היא עברה שינוי גדול ותמיד היא הייתה ילדה חזקה .
היו לה הרבה חברים , כי הרבה בנים רוצים אותה והיא מתאהבת מהר. היו עליה הרבה שמועות , חלק נכונות וחלק מקנאה אבל היא תמיד עמדה בזה וראתה את הצדדים החיוביים , וככה היא תהיה תמיד. תמיד עזרה לאנשים ותמיד תעזור.

15/07/2013 23:43

ליסה
גיל: 21
אופי: בעלת חוש הומור מפותח במיוחד וכן גם דמיון, רומנטיקנית משעשעת אבל קשה לקחת אותה בקלות, היא חריפה ושנונה, מילים הן המגרש הביתי שלה. היא נחשבת לסופרת הצעירה ביותר שהוציאה ספר לאור (היא הייתה בת 16 כשהוציאה את הספר הראשון שלה). היא כתבה כבר הרבה ספרים ועכשיו היא עובדת על הטרילוגיה הראשונה שלה. אוהבת לאהוב ואופטימית בדרך כלל, היא סומכת על אנשים ולא פעם האמון שלה נפגע אבל זה לא עוצר אותה.
מראה: רזה ונמוכה, קפיצית מאוד. שיער חום קצר קופצני ועניים שקד ירוקות, גומת סנטר אחת.
בן זוג: הייתי מעדיפה את דילן של somwone אבל מה שאת רוצה.
תחביבים: לכתוב!!! תמיד יש לה מחברת ועט בתיק, כל דבר שעולה לה לראש היא כותבת. היא לא סובלת סרטי קולנוע, היא מאוד אוהבת לקרוא, לומדת עכשיו לתואר ראשון בספרות באוניברסיטה (או בקולג'). אוהבת לרוץ ריצות ארוכות ומתאמנת למרתון ניו-יורק.

16/07/2013 03:39

*שם משפחה" אילייניס

16/07/2013 03:39

חחח דילן הוא לאליוט.. את רוצה שאציע בשבילך בחור נוסף?

16/07/2013 05:20

אוקי

16/07/2013 05:22

שם: קונור
אופי: רומנטיקן- כושל חסר תקנה, חיובי, קופצני, אנרגטי, חברותי, קליל, אוהב לאהוב (שמתי לב שזו תכונה שאהבת..), חסר כל גבולות, אין אחד כי יוכל לעצרו בדרכו, מסתורי בעת הצורך, מגונן, פתוח, חבר טוב, נהנה מעזרה לזולת ושואב הנאתו ממנה, ציני, עדין, רך, חם, חייכן, אופטימיות ופסימיות הן דבר המשתנה לתכונותיו, מתחבר בקלות, רודף שמלות לשעבר- פסק הרגליו עצם חוסר הטעם בכך, קורץ לאנשים אקראיים ברחוב, מחבק אנשים באקראיות- זרים בעיקר כבדיחה אישית בינו לבין עצמו, עדין במובנים מסוימים- אך כנגדם, פחות. את עדינותו ורוכו לא יגלו חבריו- אם כי בת זוגו, הוא איננו טיפוס ביישן- אך איננו מעוניין לפתוח צד זה כנגד עיני חבריו.
תחביבים: שתיית בירה באמצע הלילה כאשר מתעורר קושי מסוים לישון, מתענג על צילום- בין אם לכיוון האומנותי, ובין אם לכיוון המטריד, המצחיק, חסר המעצורים. נהנה להציק לאנשים, להעביר ערוץ בטלוויזיה לערוץ הספורט או להחליף לטלנובלה, להותיר את הטלוויזיה פתוחה ולהחביא את השלט. משחק טניס בזמנו החופשי, בעל קאורדינציה מדהימה. שר מדהים- כשהוא שיכור. נהנה לקרוא בזמנו הפנוי ממחברתה של ליסה( אם את לא רוצה, פשוט תכתבי תגובה למטה בכדי שמארי תדע..), מלטף ברכות ומביע מחוות חיבה רבות מספור לאדם החביב עליו.
רקע: בא ממשפחה שכולה, אמו מתה בעת לידתו, לידת בנה הראשון. בשל כך ועם זאת אביו מטיל על כתפיו ציפיות רבות ואחריות גדולה, אך לרוב מוצא עצמו מתחמק בקלילות. מנותק באופן מסוים מאביו ומשפחתו עצם התחושה המעיקה. חש כי נטל דבר מה, ואין בין תשוקותיו לקחת חלק בכך.
מראה: בעל שיער שחור מצתוות לפוני צד, עיניים גדולות ירוקות נוטות לכחול עמוק, חיוך רחב, צחור, מקסים עיני הרואה, עורו בהיר, גובהו ממוצע, מעט מרומם יותר מדילן, רזה ושרירי מעט, טיפה יותר מדילן.
מתנצלת אם לא אהבת, מוזמנת לשנות לטעמך.. מתנצלת על הכתיבה העצלנית, אני מתה ללכת לראות סי אס איי אז עשיתי יפה חפוזXD

16/07/2013 05:49

*טיפה

16/07/2013 05:49

^-^ תודה לכולםםםםם, אני מאוד שמחה שנרשמתם. ל צ'ירונו תודה רבההה, אהבתי מאוד את הדמות שלך. דניאל 38, היא נשמעת מעניינית. אני ישתדל לכתוב כמו שכתבת לי. בבקשה תחזור ותקרא כדי שאדע איך אתה מרגיש לגבי איך שהיא תצא לי.
דורון הבת, ליסה נשמעת אחלה אבל דילן הוא של אליוט אז, אני אשדך לה את קונור של someone, סבבי ? את כולם רשמתי לעצמי.
עכשיו חסר לי בת אחת ושני בנים. ^^ אשמח אם ירשמו עוד.

16/07/2013 06:50

שם: אליס
גיל: 20
אופי: נחמדה מאוד ודי אופטימית, מנסה תמיד לראות את הצד החיובי בכל דבר
מראה:שיער שחור ארוך ועיניים כחולות, ממש רזה ודי גבוה
רקע: מגיל קטן אליס אהבה לרקוד, היא הלכה לחוג בלט במשך חמש שנים והחלום שלה הוא להפוך לרקדנית מקצועית, היא מנגנת בגיטרה בזמנה החופשי ואוהבת בילואי חברה, בדרך כלל היא מאוד פתוחה אבל ליד בנים היא דיי ביישנית.
אביה נפטר מסרטן כשהיתה בת שלוש ולכן היא לא ממש זוכרת אותו, אמא שלה גרה בעיר אחרת, בנוסף יש לה אחות גדולה בשם אילנה שבאה לבקר אותה לפעמים.

16/07/2013 06:58

אין שום בעיה…

16/07/2013 07:02

תודה ולדה_ש שנרשמת לסיפור שלי, אממ לגבי אליס..תראי אני ינסה לעבוד איתה..אבל אשמח אם תוכלי להוסיף לה עוד כמה תכונות. ולא רק שתיהיה "נחמדה ואופיטימית"
אני אתחיל בסיפור, מקסימום תגיבי לי את דעתך עליה ואם עשיתי אותה כמו שכתבת לי. וכאן אני חושבת שאסגור את דמויות הנשים, אבל מי שרוצה להירשם בתור דמות אישה לסיפור הזה, מוזמן. אני לא אתנגד ואני באמת ישתדל להכניס אותו. ^^
עכשיו חסרים לי עוד שני בנים.

16/07/2013 07:18

לדורון הבת, מגניב..הדמות שלך מדהימה! אני מקווה שאצליח להביע אותה טוב ^^

16/07/2013 07:21

אוקיי, אז…
לאליס יש בעיה של כעס והיא נוהגת להתפרץ שמשהו לא מצליח לה, לפעמים קשה לה להבין את הסבל של אלא שמסביבה, אם קרה לה משהו היא עלולה להיות בדיכאון למספר ימים, בנוסף יש לה הפרעה דו-קוטבית אז היא מנסה לפצות על זה בכך שהיא נחמדה(חשבתי להוסיף את זה בהתחלה אבל התחרטתי ,אני מניחה שעדיף שהייתי כותבת ישר, לא משנה)

16/07/2013 07:22

אהה אחלה ולדה_ש, אממ ההפרעה הזו…היא מפריעה לה לחיות חיים רגילים ולאנשים מסביב? או שזו הפרעה נסתרת כזו שאף אחד לא מסוגל לראות ?

16/07/2013 07:29

קונור בן 22

16/07/2013 08:01

אהה כן, תהיתי איפה הגיל שלו. קונור נשמע חמודדד! *~* אבל אליוט ואוו, איזה דמות.

16/07/2013 08:07

מתי את מתחילה? נ.ב מאריסה היא פושעת

16/07/2013 08:08

הפרעה דו קוטבית המשמעות היא שהיא יכולה להיות שמחה רגע אחד ופתאום להתחיל לבכות מכלום, או מכעס לעבור לשמחה בלי שיקרה משהו, זה טיפה מפריעה לה בחיים שלה אבל יש לה תרופות אז היא תשרוד…

16/07/2013 08:10

כן..אה? גם אני אוהבת אותו

16/07/2013 08:10

היי צ'ירונו, אממ בעיקרון אני רק צריכה עוד שני דמויות של בנים ואני יכולה להתחיל.
אהה זה מזכיר קצת תופעות היריון XD ההפרעה הזו. זה מה שאני עושה גם לדמויות שבהיריון אצלי חחח אם יש לה תרופות, אז זה לא יפריע יותר מדי. אבל מדי פעם שיראו את זה נכון?
לגמרי גם אני, חולה עליו!

16/07/2013 08:13

קדימה רק עוד שני בנייםםם…

16/07/2013 08:20

אני יביא לך אם את רוצה…

16/07/2013 08:21

אה סבבי.

16/07/2013 08:23

לא אכפת לי לעשות בן אזז

שם: דילן
גיל:21
אופי: שובב ומצחיק, אוהב לצאת לבלות רומנטיקן ואוהב לגלוש. לא נותן לאפחד לעצור אותו מלעשות משהו, אוהב לעשות דברים מסוכנים
מראה: עור שזוף ושיער שחור ועיניים בצבע דבש, גבוה וגוף שרירי אך לא מידי.
רקע: בא ממשפחה עשירה ואנוכית ולכן עזב, בהתחלה הסתובב ברחובות עד שחבר עזר לו לקום.
מסתיר את זה שהמשפחה שלו עשירה ורק מעטים יודעים זאת.
הוא לא יוצא לבנתיים אם אפחת כי פעם שברו לו את הלב ולא יכל לחשוב שזה יקרה שוב.

בהצלחה לך :)

16/07/2013 08:27

קבלי ^^
שם:עומר
גיל:28
אופי:נחמד , קשוח , לוקח סמים לפעמים , אוהב לשתות.
מראה:שיער חום מעוקצץ למעלה , עייני ענבר זוהרות וגוף שזוף.
רקע:הוא היה אחד התלמידים הכי לא מקובלים בכיתה , שנאו אותו ועשו עליו הרבה חרם. אבל עכשיו הוא זמר מפורסם מאוד (לא עומר אדם!) והוא רוצה להוכיח שכולם בני אדם.
תהני ^.^

16/07/2013 08:34

ל naama@naama תקשיבי יש כבר דילן של someone, והתכונות הם יותר מדי דומות!. אני אשמח לרשום אותך, רק תרשמי לי דמות חדשה אחרת של בן ששונה מאחרים, אוקי?
תודה ^^

16/07/2013 08:35

אני רוצה את דילן בתור בן זוג (מקווה שלא אכפת לך נעמה) ,פליזז >

16/07/2013 08:36

לצ'ירונו, מבחינת הגיל עברת את הטווח גילאים, אז זה בסדר שיהיה בן 25 ?

16/07/2013 08:37

אהה אוקיי לא ראיתי :)

שם: ליאו
גיל: 21
אופי: שקט ומופנם, אוהב לשיר ולנגן על גיטרה. קשה להוציא ממנו רגשות מתנהג באדישות.
מראה: שיער חום כהה ועיניים ירוקות גבוה וקצת שרירי
רקע: רצחו את משפחתו מול עיניו שהיה קטן אך לא סיפר זאת לאיש. הוא שוטר וחולם למצוא את הרוצח שרצח את משפחתו

יותר טוב? חחח

16/07/2013 08:40

דילן מיועד לאליוט, ככה someone נרשמה. אז מצטערת, אבל אני לא יכולה לתת לך אותו בתור בן זוג.

16/07/2013 08:41

זה בסדר

16/07/2013 08:50

נעמה, תוכלי לשנות קצת את ליאו מבחינה של תחביבים, ואת האופי שלו…משהו אחר שיהפוך אותו למיוחד.

16/07/2013 08:52

לא את דילן של סומואן , לא משנה ,קן אי הב ליאו??? הוא לא שייך לאף אחד…

16/07/2013 08:54

סבבי ולדה_ש, אבל קודם אני רוצה שנעמה תשנה לו קצת את האופי ואת התחביבים. כולם מנגנים פה בגיטרה =~=

16/07/2013 09:04

חחחח טוב אבל אני אוהבת את האופי שלו אז לא אכפת לי שהוא מתאגרף ואוהב לעשות ספורט XD

16/07/2013 09:06

^^

16/07/2013 09:10

בכל זאת תשני, אני לא אכתוב אותה דמות פעמיים. ותנסי להתאים אותו גם לאליס, של ולדה_ש.

16/07/2013 09:13

אני בת..

16/07/2013 10:56

אה אופס, פשוט דניאל גרם לי לחשוב שאת בן XD סורי.

16/07/2013 11:37

נוווו תתחילי

16/07/2013 11:39

מתחילה ^-^

16/07/2013 11:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך