~cookies~
לא כך כך מפחיד >< אני גרועה בסיפורי אימה

הרוצח בלבן

~cookies~ 24/09/2014 835 צפיות 2 תגובות
לא כך כך מפחיד >< אני גרועה בסיפורי אימה

זה היה לילה… חצות ליתר דיוק. איש לבוש בחליפה לבנה ועניבה ממש כמו איש עסקים ממוצע הסתובב בחוץ. הוא נראה בדיוק כמו כל איש שחזר מהעבודה בשעה מאוחרת, אז זהו, שלא. בכיסו הימני הייתה סכין משויפת ומשוננת, ובכיסו השמאלי הייתה מפית לבנה. האיש שתה מעט מן הוודקה שהביא והסתובב ברחוב למציאת קרבן.

הוא ראה ילדה המחזיקה לאמה את היד והוא הציץ בשעונו, דקה לחצות. הוא תפס את הילדה ובעט והרביץ לאמה עד לאיבוד הכרתה ומשם משך את הילדה אל תוך סמטה חשוכה. האיש בלבן שנראה "עסקי" כל כך הצמיד את הילדה שלא הפסיקה לצרוח מפחד אל הקיר והתחיל לחתוך לאט את צווארה של הילדה התמימה, מתענג על כל צווחה שהילדה פולטת מפיה. האיש עוזב את הילדה שנופלת בתנוחה לא טבעית על הקרקע מלאת הדם. האיש מחייך לעצמו ומנגב את הסכין במפית הלבנה שהפכה לאדומה. האיש זמזם שיר שהוא אוהב ושטה עוד קצת מן הוודקה.

למחרת האיש לבש את אותם בגדים: חליפה לבנה ועניבה ממש כמו איש עסקים ממוצע, על ידו שעון לבן ובידו וודקה. השעה הייתה דקה לתשע, והאיש הסתובב ברחוב למציאת קרבן, אותו רחוב שאתמול רצח בו באכזריות ילדה תמימה. הוא ראה בשלט את המקרה שאירע אתמול, וחייך לעצמו בסיפוק רב. השעה דקה לתשע בערב והאיש מטייל ברחוב הוא רואה אישה בהריון מתקדם, הוא שותה לעצמו מעט וודקה ומתנפל על האישה המסכנה ועל תינוקה שעומד לצאת לעולם בעוד כחודש. האיש מושך בחוזקה את האישה שצורחת ללא הרף את הסמטה שרצח בה את הילדה התמימה. הוא תוקע את הסכין המשויפת והחדה שלו ברחמה של האישה וקוטל את חייו של התינוק שלא הספיק לחיות. האישה בוכה ומתחננת בפני האיש חסר הלב והוא מכניס את להב הסכין לליבה של האישה. דם יוצא ללא הרף והאיש בלבן יוצא מהסמטה עם חיוך מסופק על פניו, שותה מהוודקה שלו.

מקרי מוות נוספים דומים לאלו קרו בשבועיים הבאים: תיירים חדלו לבוא לעיירה ואנשים חדלו להסתובב ברחובות עד שהעיירה ננטשה. האיש בלבן גם תקף בבוקר, בצהריים ובערב ועל כל גופה שנפלה הרצה האיש התענג. כל האנשים שהצליחו לעזוב בלי למות עזבו והעיירה ננטשה לגמרי.

האיש התעצבן וחיפש מקומות חדשים לתקוף בהם, זה יכול להיות היכן שאתם גרים אז מומלץ לא להסתובב בשעות מאוחרות הוא יכול לתקוף אותכם ולשחות אתכם בדיוק כמו שהוא עשה לי או יותר נכון לנו.


תגובות (2)

קריפי קצת ומעט צחקתי כשרשמת ומפית בכיסו השנייה כי לא הבנתי למה היא משמשת, אבל אחרי זה אני חושבת שהבנתי. אבל הסיפור ממש מעניין, עמוק ויפה בעיניי ואת לא כול כך גרועה בסיפורי אימה. אני אהבתי.

24/09/2014 16:21

תודה העלת לי את מצב הרוח

24/09/2014 16:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך