סיפורונת
בפר הבא: האם לואיז תיפגש עם אמה?! האם לורן יימצא את לואיז?! הכל בפרק הבא..

טלפון-5

סיפורונת 23/10/2011 884 צפיות 3 תגובות
בפר הבא: האם לואיז תיפגש עם אמה?! האם לורן יימצא את לואיז?! הכל בפרק הבא..

אליס שבידה ארגז הכסף רצה עם שני לתפוס מונית למקום שבו היא ובעלה לשעבר ייפגשו.
המונית נסעה במהירות למקום, ושני ואליס היו מצומררות במיוחד "אתה יכול לנסוע קצת יותר לאט?" ביקשה אליס והנהג האט קצת והצמרמורת טיפה עברה.
הם נסעו בשקט במנגינה שקטה שנקטעה על ידי החדשות שדיווחו על כל מיני דברים.
אליס בכתה ושני פשוט ישבה בשקט וצפתה באליס, היא לא זזה, היא רצתה לבכות בדיוק כמו אמא של לואיז.

"בואי נשאל אותך כמה שאלות" אמר אביה של לואיז, לורן.
לואיז הינהנה בשקט אחריי כמה מכות וחבלות וסריטות ואיומים, היא מוכנה לעשות כל דבר.
"מי החברה הכי טובה שלך?" לורן חייך חיוך לועג ולואיז בלעה את הרוק שהיה בפייה, למה הוא צריך לדעת את זה?
"ש.. שני" אמרה בשקט.
"תדברי יותר חזק!" צעק עלייה ואיים עלייה בסכין חד.
"שני!" לואיז רעדה בפחד.
"יופי. ועכשיו, עברתן דירה, איפו אתן גרות עכשיו?!" לורן צעק על לואיז שנראתה מבוהלת עד מוות, על זה בטוח אסור לה לענות.
היא שתקה קצת ואז לורן קירב אלייה במהירות את הסכין שלו "תאמרי לי עכשיו!" צעק עלייה ובאותו רגע צילצל אליו הטלפון.
"הלו?" ענה.
"כן".
"את פה?"
"מצוין, הכסף אצלך?".
לואיז פחדה אבל הקשיבה לשיחה של לורן, וכשסיים אותה הוא התקרב אלייה "רק תעזי לזוז, סנטימטר אחד ואת מתה" לורן יצא מהחדר והשאיר מאחוריו את לואיז המפוחדת בחדר בודדה.
פתאום לואיז שמעה קול תיקתוק. זאת הייתה פצצה. "הצילו!!! אההה!!" צרחה וניסתה להשתחרר.
הפצצה הראתה עוד שתי דקות בדיוק לפיצוץ.
לואיז התחילה לשחרר את עצמה, וכשהתחררה ברחה לצינורות הביוב ומשם ברחה מהמקום הזה, היא הכירה את האזור, הוא היה 50 ק"מ מהעיר שבה היא גרה.
"מזל שיש לי כסף" אמרה לואיז ותפסה מונית שהסיעה אותה הבייתה, הלב של לואיז פעם בפחד, ומה יקרה עכשיו? האם לורן יעקוב אחרייה ויהרוג אותה?! דמעות של פחד צצו בעינייה הקטנות של לואיז


תגובות (3)

בקר טוב ארנלה
אהבתי ♥♥ זהו פרק מאד מעניין וגם די מפחיד מקווה שתממשי את ההבטחה לגבי הפרק הבא מצפה בקוצר רוח ביי והמשך יום מקסים ♥♥ בקי♥♥

24/10/2011 00:08

תמשיכיייייייייייייייייייייי מיד

24/10/2011 05:44

ממשיכה!

24/10/2011 08:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך