ולדה_ש
מקווה שאהבתם:-)

ירח מלא פרק 2

ולדה_ש 24/11/2012 1148 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם:-)

"תמצאי דברים שיוכלו לשמש לנו כנשק, כל דבר יעזור!" , בואו נקווה שאני וג'נה נצא מכאן בחיים אני לא רוצה למות בגיל צעיר, "אי אי קפטן, דרך אגב למה את נראת כמו שד?,תאמת כרגע אני מפחדת ממך יותר מהיצור!" ,אני שד? , ידעתי שעדיף להישאר בבית אם הייתי מקשיבה לעצמי הייתי עכשיו רואה בכיף איזה סרט בתור נערה אנושית רגילה אבל במקום אני איזה פריקת שדומה לשד מסתובבת בבית הקברות כשמשהו מנסה להרוג אותי, "אל תשימי לב אליי אני לא יודעת בעצמי מה קורה לי, זה משהו שקשור לירח המלא תתרכזי בלהישאר בחיים", ג'נה הינהנה והמשיכה לחפש מתחת לספסל ואני הלחתי לחטט בארגז כולשהו לידי, "אהה מצאתי",ג'נה הסתובבה לעברי "מה, מה מצאת?" היא שאלה אותי, "פגיונות וחרב ישנה כולשהי," בדיוק באותה שנייה היצור יצר חור בדלת,אני וג'נה צרחנו אבל לא בזבזתי זמן וזרקתי פגיון דרך הפתח בדיוק מושלם, אולי הדבר שהירח המלא עשה לי לא כל כך רע!, היצור התקדם אחורה בזעקת כאב מחרישת אוזניים ואני וג'נה השתמשנו בהיזדמנות שניתנה לנו וברחנו בשיא המהירות מהמוזליאום."חכי אני לא יכולה ללכת הביתה ככה וחוץ מזה הדבר הזה עדיין רודף אחרינו ואני לא מוכנה לסכן גם את המשפחה שלי!" אמרתי לג'נה, היא הסתכלה עלי כמה שניות במבט מפוחד ואז חשבה גם היא הבינה שעדיף לא לסכן את הקרובים לנו, "טוב נילחם בו עכשיו בואי אני יודעת איפה נוכל להשיג אקדח ", ג'נה התחילה לרוץ אבל עצרתי אותה "חכי אני לא חושבת שנצטרך אקדח", היא הביטה בי מבולבלת לגמרי ממה שאמרתי, התקרבתי לעץ ענק ועבה ובקלות חתכתי חצי ממנו בעזרת הציפורניים שלי שהיו חדות מתמיד,"טוב אז אני מבינה לאן את חותרת, את תנסרי את היצור ואני הולכת להיות פתיון לא כך?" הנהנתי, מדהים שהיא הבינה את מה שרציתי לעשות כל כך מהר, "טוב למה אנחנו מחכות?" שאלה ורצה חזרה אל בית הקברות כשאני אחריה, רק היצור ראה את ג'נה הוא ניסה להיתנפל עליה אבל לא בזבזתי זמן ולפני שהוא הבין מה קורה פיצלתי אותו לחצי ומהר מאוד הרגשתי שאני משתנת חזרה לעצמי,"היינו פה די הרבה זמן בואי נחזור הביתה מה את אומרת?" הנהנתי באמת רציתי לחזור הביתה, באותו לילה היה קשה לי להירדם אז החלטתי לשבת קצת במחשב אבל לא עברה שניה מאז שקמתי ושמעתי צרחה נוראית ואת ג'נה קוראת לי לעזרה "אן הצילו, תעזרי לי!", אוי לא מה קרה הפעם? מבלי ששמתי לב השתנתי שוב,הצצתי החוצא מהחלון והדבר הראשון שראיתי היה הירח המלא גדול מאי פעם ושמעתי צרחה נוספת,"ג'ן אני באה" צעקתי וקפצתי מהחלון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך