סיוט ילדותי

13/10/2016 708 צפיות 2 תגובות

שלום כולם D:
זה הסיפור הראשון שלי שאני כותב פה אבל זה משהו שאני שומר כבר הרבה…
אז תשמעו אני בן 14 ולפני 7 שנים אני הייתי כמעט לילות רצופים במיטה ישן כמובן אבל תמיד הייתי מתעורר מחלום איפה ואז הייתה איזושהי דמות גבוהה כזו מפחידה מתקרבת מתקרבת והכל השחיר והייתי כאילו "מת", ונרדם.
ואני זוכר את זה כל לילה ולילה קורה והייתי מלא פחד כל פעם שזה קרה.
ואז לילה אחד אבא שלי היה בהפנינג והביא לי מנורת לילה של באז שנות אור(צעצוע של סיפור)
ושמתי אותה ליד הכבל במיטה שלי.
ואז בלילה התעורר אני התעוררתי מחלום בלהות ופתאום אני רואה את הדמות הזאת, לא היה משהו שונה בה ואז שהיא התקרבה ממש קרוב, ואף פעם לא אשכח את זה, אני הסתכלתי עליה ללא כלא פחד והדלקתי את המנורת לילה.(נשמע כזה קיטצ'י)
ומאז זה לא קרה לי יותר אבל עדיין מפחיד אותי אפילו שאני בן 14.
ואני לא אשכח את המראה שלה:
-גלימה ענקית שחורה
-פרצוף חייכן כזה
-גוף לבן בלי חולצה או מכנס אבל גם לא ערום

תודה על השיתוף ^_^


תגובות (2)

לסיפור הזה יש הרבה פוטנציאל להיות סיפור של ממש, אבל בשביל זה תצתרך לנסות לכתוב אותו בצורה סיפורית, עם יותר תיאורים. ממליצה לך לקרוא כמה סיפורים קצרים של כותבים אחרים כאן כדיי להבין את הכוונה שלי.

14/10/2016 08:04

יש לך פוטנציאל, בתור כותב מתחיל זה לא רע. גם הסיפור הראשון שלי באתר היה סיפור מפחיד :) אבל הוא במשתמש שמחקתי. ברוך הבא לאתר.

18/10/2016 20:18
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך