Shadows
אשמח לכל ביקורת, בין אם היא רעה, ובין עם היא טובה. אני חדש באתר אז... רחמנות :) אשמח מאוד אם תגיבו לי ואשתדל לכתוב בקרוב. לילה טוב :)

אדון הצללים חלק א'

Shadows 13/04/2014 1026 צפיות 10 תגובות
אשמח לכל ביקורת, בין אם היא רעה, ובין עם היא טובה. אני חדש באתר אז... רחמנות :) אשמח מאוד אם תגיבו לי ואשתדל לכתוב בקרוב. לילה טוב :)

איך היה נראה העולם בלי צללים, פחות מפחיד, יותר מפחיד, יותר יפה, פחות יפה. הרחובות היו מוארים או חשוכים, בוא ניצור עולם דמיוני ובו נשים איש דמיוני. עכשיו נראה מה הוא רואה ומרגיש, נקרא לו אדון הצללים טוב, אז בואו נתחיל.
קמתי בבוקר, או בלילה, הייתה חשכה מוחלטת אז לא יכולתי לראות כלום. בדקתי את המדף או שזה היה הארון הקטן שלי? לא משנה, חיפשתי שם את השלט של הטלוויזיה, להדליק אותה לראות מה קורה, הדלקתי בגלל שהיה לילה אז הטלוויזיה גם היא הייתה באור פנסים קלוש בעיקר שמענו את התוכניות כמו סיפור, אחרי בערך חמש דקות, היה אור פתאומי וחזק. עצמתי את עיניי לכמה שניות ואז פתחתי במצמוצים מהירים. ואז הכל היה מואר, בטלוויזיה ראו רק ניצוץ בוהק של אור.
ירדתי למטה והכנתי ארוחת בוקר, והייתה לי מין הרגשה שמישהו עוקב אחרי שמישהו נועץ בי מבט ורושם כל פעולה.
לצערי הייתה את תקופת החורף, אך למזלי הגשם התחיל לפני שיצאתי מהבית ולכן נשארתי בבית החמים והנעים שלי. ישבתי על הכורסא הכתומה שלי עם כוס תה בצבע תכלת וקראתי עיתון לדעת מה קורה. יש צלמים שמצליחים לצלם במאית שנייה שיש, גם אור וגם חושך ואז יש תמונה אמתית, אומנם בשחור לבן, אבל תמונה שרואים בה את הפרטים. לרוע מזלי, חזר החושך.
לא הספקתי לעלות לחדרי אז ניסיתי לישון בישיבה על הכורסא, אך כמובן שלא הצלחתי. פתאום שמעתי משהוא נופל משהוא גדול, מעץ הבנתי שזה הדלת. מישהו נכנס, הוא זרק משהוא.
כנראה רימון כי הוא התפוצץ והעיף אותי לצד השני של החדר.
צרחתי בכאב. רגלי הימנית נשברה ובידי השמאלית נתקע מוט הברזל של הווילון.
דם זלג מפי וכול גופי שרף ודאב.
הכאב החד התגבר עם כל שנייה שעברה.
צרחתי ובכיתי, לא רק בגלל הכאב מהפצעים, אלא גם בגלל היאוש הגדול של לחיות בעולם כזה נורא. מהשנאה לאלוהים שתקע אותי בעולם כזה אכזר.
פתאום שמעתי צעדים חשבתי שניצלתי. מישהו כאן לעזור לי.
או שמא זה האדם שפוצץ אותי?
בכול אופן, קיוויתי לטוב.
כול כך שמחתי כשצדקתי. היה שם איש. הוא נשא אותי אל מחוץ לביתי על כתפו, עם יד אחת. הוא הניח אותי על האדמה, כבר לא ידעתי עם הוא עוזר לי, או הורג אותי.
היה לו מעין מבט כזה. כמו ניצוץ שחור בעיניו.
יכול להיות שבעצם הוא קובר אותי??
הוא ירה ירייה בודדה בחזי (החזה שלי), ואז היה לי ברור הוא הורג אותי.
כאב חד פילח את כל גופי ברגע שהכדור פגע בי.
כבר הייתי פצוע אנושות, מה עוד הוא רצה?
כל מה שעבר לי אז בראש היה מילה אחת: למה.
עם כל נשימה כאב לי יותר, הוא ירה עוד כדור רק הפעם בכתפי, למה אלוהים? למה?
במה חטאתי? מה עשיתי לא טוב, תגיד לי!
בקושי רב, לחשתי בקול מחוספס "למה?.." והשתעלתי דם שנזל על סנטרי וטפטף על חולצתי המטונפת.
הוא ענה לי בתשובה המנומקת, המסברת והמוצדקת ביותר "ככה".
ואז לא שמעתי ולא הרגשתי יותר כלום.
————
שלום לכם, זה שוב אני, הכותב.
בוא ניקח את האיש ונשים אותו בעולם רגיל עם צללים, רק הפעם ניתן לו את הכוח גם לשלוט בהם ולהשתמש בהם.
טוב, אז בואו נתחיל עוד פעם:

המשך יבוא…


תגובות (10)

אהבתי מאוד את סגנון הכתיבה שלך תמשיך

13/04/2014 21:46

    תודה רבה אני הייתי בחוג כתיבה

    14/04/2014 09:01

זה ממש מוזר… מוזר זה טוב, חוץ מהקטעים הלא טובים דל המוזר =)
הרעיון אדיר בעיני, יש לו פוטנציאל מטורף.
אני אישית פחות אוהבת את כל הקטע של הדם ויריות, הוא נראה לי קצת חסר קשר או חיבור וגם ממש לא אמין.
בהצלחה בהמשך

13/04/2014 21:46

    תודה על התגובה אני שמתי לב לזה לאחר שהעליתי ותיקנתי את זה בהמשך שלי

    14/04/2014 09:07

מגניב תמשיך!

13/04/2014 21:47

    תודה כבר העליתי המשך

    14/04/2014 09:06

    קראתי את הסיפור שלך ואני דורש המשך הוא מסקרן הוא טוב אבל חסרים לי קצת תאורים כדי לדמיין את זה עם תוסיף תאורים טובים הספר שלך יהיה הצלחה

    14/04/2014 09:05

;)

14/04/2014 09:13

:) גם לך

14/04/2014 09:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך