זה פעם ראשונה שלי שאני כותבת,יש מצב שיצא קצת ארוך ואולי טיפה לא מעניין אבל חשוב לי שתגיבו שאדע איך לשפר את עצמי.

בית של טרור

11/03/2017 901 צפיות 2 תגובות
זה פעם ראשונה שלי שאני כותבת,יש מצב שיצא קצת ארוך ואולי טיפה לא מעניין אבל חשוב לי שתגיבו שאדע איך לשפר את עצמי.

זה היה עוד יום רגיל,אולי טיפה מיוחד אבל רגיל.
היום אנחנו עוברים דירה ,אמא שלי ביחד עם החבר שלה החליטה שאחנחנו עוברים דירה למקום מרוחק ושקט. שנכנסנו לבית התפעלתי מיופיו הוא היה כל כך גדול ואפילו היה לעד הבית אגם וסירה.
עברנו לבית אני שני אחיי אמא וחבר שלה.
לאחר זמן מה אמא שלי וחבר שלה החלו להתרחק,הוא אמר שבלילות היה שומע את הכלב נובח בחוץ והוא הפסיק לישון יחד עם אמא שלי ,הוא עכשיו גר במרתף.
בערב הם הלכו לארוחת ערב ואלינו באה ביביסיטרית,היא סיפרה לנו שבמקום בו גרנו נרצחה משפחה על ידי אחד הילדים שהיה בן 15,הוא החל להתרחק מהמשפחה ואז לילה אחד הוא לקח רובה עבר חדר חדר ורצח את כולם .
לאחר מכן בדקנו על הסיפור באינטרנט והיה כתוב שלפני שעבר לגור במרתף הוא רצח את הכלב שלהם.
בלילה כמעט ולא נרדמנו אז ביקשנו להישאר היום בבית ,לאחר מכן עליתי לשחק בחדרי ולפתע ראיתי בובה מונחת על המיטה ולידה פתק:"רוצה לשחק איתי?",זה מה שהיה רשום בו זרקתי את הפתק ושיחקתי עם הבובה הנחתי שאמא קנתה לי אותה בתור הפתעה. שאמא חזרה הביתה אמרתי לה תודה על הבובה אך אמא אמרה שהיא בכלל לא קנתה לי שום בובה ,היא לקחה את הבובה והלכה לחברה שלה שגרה בעיירה שלנו גם. שאמא חזרה היא הייתה לחוצה ואמרה שאנו חייבים לעבור בהקדם האפשרי,ששאלתי למה היא לא ענתה היא הסתכלה על הבובה והחזירה אותה למקום בו מצאתי אותה.החלטתי לבדוק שוב על מה שקרה באותו לילה,ומצאתי אתר שבו היה רשום שהילדה הקטנה שנרצחה בחדרה נקברה עם הבובה שלה שכל כך אהבה,ואפילו הייתה תמונה ,זה היה נראה כמו הבובה שלי ואז ראיתי אותה,ראיתי את הילדה עומדת מולי ולפתע נקישות בחדר שלי.התחבאתי ואז חבר של אמא שלי נכנס עם רובה וחיפש אותי הוא לא מצא והלך ,מכיוון ששאר משפחתי לא הייתה שם והוא שמר עליי אז הוא יצא לחפש אותי ביער .
אני לקחתי איתי אוכל ומים והתחלתי לנסוע על האופניים לכיוון בית הספר שם לפחות אהיה מוגנת לפתע אמא שלי ראתה אותי אמרה לי להיכנס לאוטו מייד ונסענו לעיר חדשה.


תגובות (2)

אין בעיה עם האורך אבל יש מה לשפר.
יש הרבה סוגים שונים של מתח ואת התחלת לבנות אחד אבל הסיפור לא הסתיים היטב.
הייתי ממליץ לך לקרוא סיפורים של jastalina.. ועכשיו אני נזכר שהיא הורידה אותם מהאתר… היא מומחית בתחום האימה ותיכף מוציאה ספר.
… אין לי לאן להפנות אותך כדי להשתפר… :(

12/03/2017 14:58

    תודה בכל זאת

    12/03/2017 21:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך