אלונקריפ
הקריפיפסטה נכתבה על ידי, אין להעתיק!

האדם שבחורשה – קריפיפסטה מקורית

אלונקריפ 06/10/2017 1135 צפיות אין תגובות
הקריפיפסטה נכתבה על ידי, אין להעתיק!

"היי חברים,
אני יודע שהרבה זמן לא כתבתי בבלוג, פשוט הייתי ממש עסוק, מצטער!
לגבי הדיבור של היום, אני חייב לספר לכם על מקרה שקרה לי, אני מקווה שלא תיבהלו אבל אני חייב להוריד את זה מהלב.

זה קרה לפני כמה שנים, אני לא זוכר בבירור את כל הפרטים אבל זה די הלחיץ אותי ומאז אני משתדל לא להכניס את עצמי למצבים כאלה.
זה היה בחופש הגדול, כמו שאר הילדים חיפשתי עבודה להעביר את הזמן ולהרוויח קצת כסף, חיפשתי מודעות בעיתונים וכמעט שבחרתי בעבודה בדואר אך ערב אחד אמא שלי אמרה לי שהבייביסיטר של הילדים שגרים בשכונה שלנו במורד הרחוב התפטרה ושהשכנים מחפשים מחליפה אז היא דיברה איתם והמליצה עליי, הם הסכימו לקבל אותי.
הגעתי אל הבית של השכנים בשעות הבוקר המוקדמות, קיבלתי מההורים את כל המידע שהייתי צריך ואמור לקבל והם יצאו לעבודה בזמן שאני והילדים ישבנו בסלון לצפות בטלוויזיה.
לאחר שנגמרה התוכנית הלכתי למטבח במטרה להכין להם אוכל. בעוד שאני מכין את הארוחה הסתכלתי מבעד לחלון המטבח וראיתי כי במרחק לא גדול משם יש חורשת עצים יפייפיה. עלה בראשי הרעיון לקחת את הילדים לטיול קצר בחורשה עד שההורים שלהם יגיעו, הילדים כמובן לא סירבו ולאחר שסיימנו לאכול יצאנו ברגל לעבר החורשה.
היה זה יום מקסים, לא היה חם, אומנם הייתה שמש שמעט סינוורה את העיניים שלהם ודי התחרטתי שלא הבאנו כובעים אבל לא נורא, כעבור כמה דקות הגענו לחורשה.
בעוד אנחנו הולכים אני והילד שמתי לב שהאחות הקטנה שלו עצרה ובהתה במשהו במורד השביל, חזרנו כמה צעדים אחורה וניסיתי להבין על מה היא מסתכלת.
והנה במרחק של כמה מטרים ראיתי דמות של אדם עומדת מאחורי עץ ומתבוננת בנו, אני כשניסיתי להבין מה פשר הדבר צעקתי לו אם הוא צריך משהו אבל במקום להחזיר לי תשובה הוא הסתובב ונעלם.
מוטב לציין שבאותו שלב נכנסתי ללחץ רציני, לא הבנתי מי היה הבנאדם או מה הוא רוצה אבל פשוט ביטלתי את המשך הטיול ולקחתי את הילדים בחזרה אל הבית. בהמשך היום ניסיתי למחוק ולא להזכיר את מה שקרה, בעיקר בשביל לא להלחיץ את הילדים, אבל משהו עורר בי תחושה שמשהו רע הולך לקרות.
הגיע הערב, השכנים כבר היו אמורים לחזור הבייתה, הופתעתי שהם התחילו לאחר ב10 דקות עד שה10 דקות הפכו לחצי שעה, שעה וכך הלאה. התחלתי ממש להלחץ, לפתע בעוד אני והילדים צופים בסדרה בסלון שמענו קול של כסא נופל בפטיו שהיה מאחורי הספה שעליה ישבנו כולנו.
הסתובבתי בבהלה אחורה, וראיתי כי הכסא נפל, הילדים התחילו גם להלחץ ולבכות אז ניסיתי להרגיע אותם ולהגיד להם שהכל בסדר ושאני איתם, אמרתי להם לשבת בספה ושאני רק רוצה ללכת לפטיו לסדר את הכסא ושאני אחזור מיד לאחר מכן. קמתי מהספה והלכתי לעבר הדלתות הצרפתיות של הפטיו במטרה לפתוח אותן, לצאת אל הפטיו ולהרים את הכסא מהרצפה, אך בעוד שהתקרבתי לזכוכית התחלתי לראות צל גדל וגדל מהצד של אחת הדלתות, הבנתי שמישהו מתחבא בצד וקפאתי במקומי! נלחצתי כי לא ידעתי מי זה, אולי זה רוצח או גנב או אולי אותו בנאדם מוזר שראיתי בחורשה.
חזרתי אחורה אל הספה, לקחתי את הילדים, כיביתי את האורות ועלינו בשקט לאחד החדרים בקומה השנייה. התקשרתי למשטרה וסיפרתי להם על מה שקורה בבית, הם אמרו שהם יגיעו תוך כמה דקות ושאין לי מה לדאוג ושאני צריך רק לבדוק שהדלת של החדר סגורה כמו שצריך ולהיות בשקט.
בדיוק כאשר ניתקתי את השיחה שמעתי מלמטה קול של זכוכית מתנפצת, ידעתי שעכשיו זה אבוד, הבנאדם הזה מי שזה לא יהיה נכנס כרגע לבית! התחלתי להזיע, הילדים חיבקו אותי, ביקשתי מהם להכנס לתוך ארון הבגדים ולא להשמיע הגה, הם עשו מה שביקשתי ונעלתי את הארון בשביל שלא יוכלו לפגוע בהם במידה ויקרה לי משהו באותו ערב.
ישבתי על המיטה בערך דקה וחצי ואז שמעתי צעדים במדרגות, הבנאדם הזה עלה במדרגות והחל להתקרב לחדר שבו שהינו.. לקחתי את אחד הספרים הכבדים שהיו על מדף הספרים והתכוננתי לתקוף את הפורץ או מי שזה לא יהיה במידה והוא יצליח לפרוץ את דלת החדר.
לפתע נשמע קול הניידות המתקרבות, ושמעתי במסדרון קול צעדים מהיר שהפך במהרה לקול של ריצה, הבנאדם ברח מהבית, זה נגמר..
באותו ערב לקחו ממני השוטרים עדויות למה שקרה, השכנים חזרו בסופו של דבר והתברר כי הסיבה לעיכוב הייתה פאנצ'ר בגלגל של הרכב שלהם. הם הודו לי על ששמרתי על הילדים ושלא קרה להם כלום.
בשבועות שלאחר מכן החקירה הייתה בעיצומה, אני עוד הייתי מזועזע ולמרות שהשכנים הציעו לי שוב לשמור על הילדים דחיתי את הצעותיהם בנימוס. ולאחר חודשיים של חקירה הגיעה המשטרה למסקנה שהבנאדם כנראה כבר ברח לחו"ל וכנראה לא יחזור.
עברו כמה שנים מאז המקרה הזה ומה שגרם לי לספר על המקרה הזה זה הרגע המזעזע שהתרחש לפני שבוע, השכנים שהעסיקו אותי נרצחו ביחד עם ילדיהם שהפכו כבר לבני נוער בשריפה מחרידה. המשטרה חקרה והגיע למסקנה שזה התחיל בהצתה! מישהו הצית את הפטיו של השכנים ומהפטיו האש התפשטה לכל הבית, זה קרה באמצע הלילה כך שהם ישנו ועד שהם יכלו להגיב או לצאת מהבית הוא כבר נשרף לגמרי..
אני די פוחד שזה אותו בנאדם שפרץ לבית באותו לילה, ואני די פוחד שהוא ינסה להרוג גם אותי.. בכל מקרה אם יקרה לי משהו, אני רוצה לפחות להיות רגוע ששיתפתי אתכם בזה.
אני לא מאמין שכתבתי את זה בשעה 23:41 בלילה, אני צריך כבר לישון, אני רק צריך לבדוק שלא השארתי את תנור העצים למטה דולק כי אני מתחיל להריח ריח שרוף, ההורים תמיד דואים לזה אבל הם כרגע בחופשה. אבל זה בטח לא מעניין אתכם.."

*יום לאחר מכן*

"שלום לכם והרי החדשות של השעה 20:00, הצתה נוספת התבצעה בשכונת "נווה פאר" בה נהרג בחור כבן 19 בביתו, רק מספר ימים קודם לכן התבצע הרצח המזוויע של המשפחה בעלת 4 הנפשות, המשטרה חושדת כי מדובר בהצתה מכוונת, החקירה בעיצומה.."


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך