dalya
קדימה בא לי דרוגים ותגובות להמשך תזמינו גם חברים אהה ותתכתבו איתי בוואצאפ : 0528706758

הם הלכו אבל הם עדיין כאן-3

dalya 23/06/2014 723 צפיות 2 תגובות
קדימה בא לי דרוגים ותגובות להמשך תזמינו גם חברים אהה ותתכתבו איתי בוואצאפ : 0528706758

וזה היה ג\'ף כיאילו אשכרה ג\'ף ! הרוצח המפורסם אני הייתי בשוק אשכרה ואחרי נשיקה עמוקה שאלתי אותו אבל לא יכולתי לדבר כאבו לי השפתיים הוא ליקק את השפתיים שלו מהדם שלי ואמר אני זה שלחש לך מה לעשות ידעתי שתצאי כול כך מפלצתית ומפחידה , בגלל זה חיפשתי אותך ואת היחידה שיכלה להיות בתור רוצחת כול כך מפורסמת מפורסמת ניסיתי להגיד …
הוא נגע לי בשפתיים עד שהפסיק לכאוב והם חזרו ליהיות כמו שהיו אבל עם תפרים ודם אין סופי ובגלל שהדם לא הפסיק לנזול לי אז ניהייתי חיוורת כמו ג\'ף ותוך חצי דקה הבנתי שאני מאוהבת במשך איזה שעה רק הבטתי בו והוא בי עד שפשוט קפצתי עליו והוא חיבק אותי כול כך חזק שהלב שלי הרגיש אהבה אבל רק כלפי ג\'ף והוא השכיב אותי על המיטה שכב עליי ונרדמנו ביחד כי זה היה 12 בלילה ובבוקר הוא נעלם הוא היה מתחת למיטה אבל לא שמתי לב וכשקמתי לחפש אותו הוא תפס לי את הרגל ומשך אותי מתחת למיטה שלי והראה את כול מה שהוא חרט על העץ של המיטה בלילה לפני הרבה זמן וקשה להאמין שאני בת 13 והוא בן 17 ויש לנו אהבה אין סופית ♥ואז מישהו דפק בדלת או יותר נכון שרט אותה אני נבהלתי אבל בסך הכול זה היה סמייל דוג ,גיין ועוד הרבה ובייחוד סלנדר חיבקתי כול כך חזק את גף כי כולם היו מפחידים אבל הוא נגע לי בלב והוציא את הפחד החוצה סמארה חיבקה אותי וגם הטינה כי כולם אמרו שאני הרוצחת החדשה שתסיים את עידן האנשים לנצח וזהו כך מסתיים הסיפור שלי והגענו להווה וז מי הופיע זה לא אחד מאשר ….


תגובות (2)

לא הייתי ממליצה להביא את הטלפון כאן :S אבל ממש יפה! אני מתה על הסיפור הזהההההה תמשיכי! ME WANT MORE

24/06/2014 15:16

ממש לא כדאי לכתוב פה מספרי טלאפון
אבל ממש ממש אהבתי

05/09/2014 15:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך