dalya
קדימה תגובות ודירוגים ואני ממשיכה פרק ספיישל ! שמינית מתוך הסיפור :יהיה בערך 50 פרקים ממשיכה רק עם 2 תגובות ו2 דירוגים (אני עושה לכן חיים קלים ♥)

הם הלכו אבל הם עדיין כאן -4

dalya 25/06/2014 746 צפיות 3 תגובות
קדימה תגובות ודירוגים ואני ממשיכה פרק ספיישל ! שמינית מתוך הסיפור :יהיה בערך 50 פרקים ממשיכה רק עם 2 תגובות ו2 דירוגים (אני עושה לכן חיים קלים ♥)

הוא היה צ'אקי או צרלי לא זוכרת אבל הוא בטוח היה הבובה הרוצחת אמרתי – איזה חמוד ונשך לי את היד !לא כיף אבל קיבלתי מימנו כוחות ופתאום התחלתי להשתנות התחלתי לרחף והופיעו לי בגדים חדשים – נעלים לבנות על עקב בינוני ושמלה שחורה שצמודה שחנקה אותי אבל היא הייתה יפה ולהזכיר שהייתי בלונדה ?-כבר לא !ג'ף שרף לי את השיער והופיע לי שיער כמו של ג'יין שחור גלים בקצוות ,היה לי עניים גזורות ופה רצחני עם חיוך מלחיץ וגם כן גזור ומלא דם !
והם לקחו אותי לרפאות, אבל נכשלתי ומחקו לי את הזיכרון אבל המראה שלי נשאר ואז אני מתעוררת במיטה שלי המוכתמת דם ופוחדת מנסה לקום אבל מרוב הפחד לא יכולתי ומבעד לדלת ראיתי עיניים שחורות שמביטות בי חסרות רחמנות רצתי אליהם אבל הם נעלמו ופיתאום הופיע דמות שאורבת בצל ואמרתי : בוא תצא ! " את תפחדי מימני" "לא נכון ! בוא צא !!"
והוא יצא , תפס אותי בצוואר וניסה לנשק אותי , אני לא פחדתי אבל דחפתי אותו לצד והוא אמר שקוראים לו ג'ף. ומאחוריו הייתה מראה דחפתי אותו הצידה והסתכלתי על עצמי פחדתי פחד מוות וכשהתעוררתי הייתי במקום נטוש , קשורה – בחבלים ואזיקים ומתחתיי היתה מיטה ששכבתי עליה והיא הייתה מלאת דם וסכינים ושמעתי צחוק מפגר ומשוגע :" מועחעחעחע את או אולי לא זוכ… זוכרת אותי אבל אנ אני ג'ף החב חבר שלך !" אני ניסיתי להשתחרר אבל פיתאום הדחיפה הזאת חזרה אבל בקול עמוק יותר : הוא חבר שלך והרגשתי שמישהו דקר אותי בגב ונזכרתי בהכול והאזקים והחבלים נחתכו וקמתי ורק עכשיו שמתי לב שאני בתחתונים וחזיה כחולה אפורה כהה וג'ף נכנס וחייכתי לו , והוא שאל חזרת לעצמך ? והראתי לו עם האצבע לכיוון שלי ולחשתי "~בוא~" ….והוא חיבק אותי לנפלנו למיטה והתנשקנו והתחבקנו והורדתי לו את החולצה והוא היה שרירי הייתי מאוהבת עד הסוף ואני לא הרשתי לו להוריד מימני את הבגדים אבל …..


תגובות (3)

זה מתחיל להיות סוטה וזה מפחיד אותי

26/06/2014 16:02

אוקיי זה מאוד מלחיץ ומפחיד אז תמשיכיייי! בבקשה?
[ME WANT MORE]

26/06/2014 16:06

חח זה לא הכול מועחע

26/06/2014 17:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך