dalya
dark moon תתכתבי איתי בוואצאפ והסיפור מוקדש לך דרקי מוני ותאכלס מה השם האמיתי שלך כתבי לי בוואצאפ

הם הלכו אבל הם עדיין כאן -5

dalya 26/06/2014 942 צפיות 2 תגובות
dark moon תתכתבי איתי בוואצאפ והסיפור מוקדש לך דרקי מוני ותאכלס מה השם האמיתי שלך כתבי לי בוואצאפ

אבל הוא ניסה , ולא הצליח , התהפכתי כך שאני עליו , יושבת … אני היתנשפתי והתנשמתי , ההרגשה הייתה כול כך טובה , הייתי מלאת אנדרנלין ושביעות רצון אבל משהו לא היה בסדר קמתי מהמיטה ואמרתי :" אני לא יכולה , הוא קם ושאל אותי :מה קרה ? יותר מידיי ? עניתי : אני לא מרגישה עם זה בסדר , משהו מפריע לי כיאילו אממ שאני עושה את זה מחוסר רצוני …, הפחד השתגע בתוכי הרגשתי כלואה הוא נצמד לגוף שלי ולחש :אולי הבגדים לוחצים לך ? עניתי בשאלה – אתה חושב ? "אני בטוח בזה " "אבל אני לא מרגישה נוח עם זה … למרות שהוא היה צמוד עוד יותר הוא לחש לי – את לא תרגישי כלום ובנתיים שהוא לחש לי הוא משך אותי אליו והוריד לי את הכפתור של החזיה הורדתי לו את היד ודחפתי אותו קצת … וצעקתי " תחשוב על זה ! אני רק בת 13 ואתה 16 גאד זה לא נראה לך מוזר ?!?!" הוא ענה – רוצה לדעת משהו ?! לי זה לא אכפת ! אני מטורף רוצח שמאוהב ברוח שנכשלה , אבל אם זה מפריע לך אפשר ללכת לארמגדון , הוא סוג של יצר את כולנו לפני שהמועצה השתלטה על היצר שלנו , היא המציאה את הרפאות אבל אפשר ללכת לארמגדון הוא יכול לבגר אותך ב3 שנים או יותר " " האמת יתאים לי שנתיים כי זה יהיה חמוד יותר , וצריך להשיג מקום טוב יותר לגור בו כי יש לי זכרונות רעים פה ואני רעבה " הוא ענה – אז אפשר ללכת לצוד מליונר ולגנוב לו את הבית וקפצתי עליו ואז ישבתי עליו והוא נפל אחורה ואני איתו ואמרתי " זה רעיום מצויין !!ואז ג׳ף קם ואמר אני רגע חוזר וקרא לי sexy kitten והוא הביא איתו את טבעת ארמגדון וגדלתי מייד בשנתיים ואז הייתה לו עוד קופסא והוא פתח אותה ואמר …


תגובות (2)

חחח לא! אבל מאגנייבבב הסיפור ואני לא הולכת להתכתב איתך כי אין לי מושג מי את אני רק אקרא את הסיפור ואסתפק בזה

27/06/2014 12:47

אז בפייסבוק?-
https://www.facebook.com/dalya120010?ref=tn_tnmn

27/06/2014 16:48
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך