המפלץ מהחולות פרק א

הדחליל 09/06/2014 664 צפיות 2 תגובות

אוון אימי קראה לי בוא תעזור להעלות את המיזוודות על המכונית היא אמרה ירדתי במדרגות של הבית שלנו הגעתי אל הסלון הרמתי שתי מזוודות אבא שלי אמר לי אוון אחת אחת לא הקשבתי לא והלכתי אל המכונית עם המיזוודות אחותי הקטנה בת ה-13 מאיה ישבה על המדרגות עם האייפון כמו תמיד אה ו שחכתי להוסיף היום אני בן-15 טוב העלתי את המזוודות למכונית והוצאתי לאחותי את האוזניות מהאוזניים ואמרתי להיכנס למכונית טוב ניכנסנו אמא אמרה סבתא גלדה תישמח מאוד שנבוא לביקור טוב התחלנו ליסוע אחותי שוב הייתה עם האייפון וואי איזו מעצבנת היא זה טיול משפחתי אמרתי והוצאתי את האוזייה מהאוזן שלה והיא הוסיפה שזה לא מעניין אותה. טוב הגענו לחצי הדרך ופיתאום המכונית נעצרה והמנוע התחיל להעלות עשן איזה ביש מזל היינו באמצע שום מקום לא ראינו רכב באופק למזלנו ראינו ביקתה קטנה קצת רחוקה מהכביש טוב דחפנו את המכונית מהכביש והתחלנו ללכת פיתאום אחותי התחילה ליצרוח רצנו לכיוונה והסתבר לנו שהיא פשוט ראתה חיפושית גדולה קצת אוי אמרתי ההורים הוסיפו פחדנית אבא צחק וליטף את ראשה טוב המשכנו ללכת הגענו אל הביקתה פתחנו את הדלת הביקתה הייתה נטושה אבל כל הרהיטים שאמורים להיות בבית רגיל רגיל היו שם ופיתאום שמענו יללה ארוכה מאחורינו הסתובבנו בבהלה וראינו כלב דיי גדול הוא התקרב אלינו הייתי קפוא מפחד הוא המשיך להיתקרב אך בסופו של דבר ליקק את יגי הרגשתי תחושת הקלה אמרתי לאימי תיראי איזה חמוד שהוא היתגלגל על האפר בחוץ טוב הבנו שאנחנו תקועים שם עד שנזעיק עזרה אחותי היתנדבה להיתקשר לעזרה וצרחה שוב בקול רק הפעם גם אמרה אין לי קליטה טוב העברנו את כל הדברים לביקתה היינו עייפים הלילה ירד והלכנו לישון פיתאום שמענו נביחות ואז יללה של כאב שניפסקה מהר כולנו ירדנו במדרגות וראינו סריטת על הקיר ושהכלב נעלם פיתאום ראיתי שלולית כזאת וצרחתי זה דם ראינו עוד טיפות כאלה ומצאנו את הכלב מאחוריי הביקתה פצוע קשות כניראה ניבה להגן עלינו ממשהו ואז ראינו אור חזק

נשמע נחמד, אבל;
דבר ראשון, צריך פסיקים! חייבים פסיקים כדי להבין באמת את הסיפור, רק במבט שני ושלישי הצלחתי להבין.
דבר שני, העלילה מתקדמת מהר. אולי זה בגלל שצריך יותר אנטרים אבל לא נראה לי, תנסה בפרק הראשון אולי שהם רק מגיעים את לשם ולמרוח את זה על כל הפרק הראשון.

09/06/2014 12:44

נשמע נחמד אבל יש לי הערות שיכולות לעזור לך לשפר את הכתיבה.
דבר ראשון, אתה חייב לכתוב עם פסיק, תדע לכתוב אותם מתי שלוקחים נשימה בין משפט למשפט.
דבר שני, אנטר רווח בין המשפטים.
דבר שלישי מרחאות, כשיש שיחה בין אנשים, למשל:
"אוון" אמי קראה לי.
"בוא לעזור לי עם המזוודות" המשיכה, ירדתי למטה במדרגות.
דבר רביעי העלילה מהירה מידי, אל תכתוב במהירות כדי לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר, תקח את הזמן.
מקווה שלא לקחת ללב, כי בסופו של דבר זה רק יעזור לך להשתפר.