המרכז המקולל

lovely12 03/02/2018 978 צפיות אין תגובות

שכונת דיסני היא שכונה מאוד מיוחדת . גרים שם המון אנשים מוזרים ובמהלך השנים קרו שם דברים ממש מזעזעים. ברחוב מאסטר גר דניאל עם החתול השחור שלו שאוהב מאוד להפתיע את הכלבים הקטנים בשכונה , לשרוט אותם ולברוח . דניאל מאוד אוהב ללכת למרכז המסחרי והוא מאמין שאותו מקום מקולל בגלל שהרבה חנויות שנפתחות שם נסגרות תוך זמן קצר. כשדניאל היה קטן הוא עבר ליד אחד הבניינים במרכז וראה גופה של בן אדם שהתאבד…שנה לאחר מכן פורסם בתקשורת שאישה שהגיע לבקר את אחת החברות שלה קפצה מהמרפסת בקומה התשיעית, ללא סיבה מוסברת , ופגעה בתינוק שבדיוק יצא מהבניין עם המטפלת שלו והאישה שקפצה והתינוק מתו במקום בעוד שהמטפלת נפצעה קל אבל נשארה עם טראומה עמוקה לאורך חייה. בהמשך דניאל החליט לחקור את המרכז הזה ולהבין למה כל הדברים האלו קורים לכן הוא הלך לחלק האחורי וראה שיש כתובות גרפיטי מוזרות על הקיר… ולמעלה ליד החלונות יש בובות ותמונות …דניאל זרק אבנים לעבר התמונות כדי להפיל אותם וכשהתמונות נפלו דניאל ראה תמונה של תינוק ועוד תמונה של אישה שלבושה בשחור עם כובע קסקט בשחור ! דניאל היה נרגש מאוד ביום שגילה את זה ובדרכו הביתה עם התמונות מהמרכז ועם האופניים שלו הוא ירד במדרגות עם אופניים , נפל ונפתח לו הראש , התמונות נשברו לרסיסים ודניאל נזקק להמון תפרים ונשארה לו צלקת רצינית מעל הגבה הימנית.
במעבר חד נלך לרחוב טורקיז שם גרה אישה זקנה בת שמונים ושתיים עיוורת עם פנים שרופות שחיה ללא חשמל ורק מדליקה נרות בביתה .הסיבה לפניה השרופות ולעיוורון היא שיום אחד הנרות נפלו באמצע הלילה על השטיח, פרצה אש בבית והיא נשרפה בכל הפנים בזמן שישנה וככה היא הפכה לעיוורת . באותו הלילה הגיעה המשטרה כדי לחקור את מקרה השרפה ולקחה את תצלומים מהמצלמות של החלק הקדמי של החנייה שלה ואחד השוטרים נדהם לגלות שילדה קטנה עם שיער ארוך שחור וחלק שלבושה בלבן נכנסת לבית ללא מפתח ובאותה העת המצלמה חדלה לפעול. שבוע לאחר מכן אותו שוטר שראה את הצילומים ושגר בבניין רב קומות, בקומה עליונה ביותר, עם אשתו ושני התאומים שלו בן ובת בני 9 החליט לרצוח את כל משפחתו ולהתאבד. בעזרת סכין הוא דקר מאות פעמים את ילדיו בכול חלקי גופם ולאחר מכן כשאשתו חזרה מהעבודה הוא חיכה לה מול הדלת וזרק חומצה על הפרצוף שלה…שבר לה את המפרקת… לקח את האקדח שקבל מהמשטרה ועמד על קצה הבינין…ירה לעצמו בראש ונפל אל מותו ! אותו שוטר שנפל אל מותו זה אותו אדם שדניאל ראה מתאבד במרכז המסחרי בתחילת הסיפור..
ברחוב הרצל גרה מריה שידועה ביופייה הרב וביכולת שלה לכשף גברים. מריה גם אוהבת מאוד ללכת עם גברים נשואים. באחד הימים היא עברה במעבר חצייה ליד המרכז המסחרי המקולל והפילה עצמה בכוונה ליד גבר לא מוכר כדי שהוא יעזור לה לקום. ברגע שהוא הושיט את ידו כדי לעזור לה לקום היא חיבקה אותו חזק והתחילה למשש אותו בכול גופו . הגבר שקפא במקום לא ידע מה לעשות וחיבק אותה בחזרה למרות שהוא היה נשוי לאישה אחרת. לאחר מכן הם החליפו טלפונים ושבוע לאחר מכן היא שלחה לו הודעה וביקשה שיבוא לדירה שלה כדי להודות לו . הגבר מחליט ללכת לדירה של מריה ברחוב הרצל ומצלצל בפעמון. מריה פותחת לו את הדלת בחלוק שחור וחשוף כשהיא מלטפת חתול שחור שנמצא בזרועותיה . ברגע שהם נכנסים לדירה היא מצליחה להקסים אותו והם שוכבים. לאחר מכן הגבר עוזב את הדירה ומריה מחליטה לנתק איתו את הקשר. שלושה חודשים לאחר מכן הגבר ניגש לבדיקת דם שגרתית ולאחר שבוע מקבל טלפון מהרופא שלו להגיע בדחיפות למרפאה כדי לקחת את תוצאות הבדיקות. הגבר הולך מיד למרפאה שנמצאת גם היא במרכז המסחרי המקולל ושם הרופא מספר לו שבבדיקות הדם התגלה אצלו נגיף האיידס . מה שהכי אוכל אותו מבפנים את הגבר שגם באותה תקופה הוא שכב עם אשתו והוא חושש שהוא הדביק אותה. הגבר מחליט לספר לאשתו את הסיפור והיא הולכת להיבדק ומגלה שגם היא נושאת את נגיף. אשתו של הגבר נסערת מאד ומחליטה ללכת לחברה הכי טובה שלה שמתגוררת בבניין הגבוה שליד המרכז המסחרי המקולל . אשתו של הגבר מספרת לחברה שלה את הסיפור על הבגידה וההידבקות בנגיף האיידס. בזמן שהחברה הולכת למטבח להכין קפה ועוגות אשתו של הגבר יוצאת למרפסת וקופצת אל מותה נופלת על התינוק שיצא בדיוק באותה העת מהבניין כשהוא בעגלה ומובל על ידי המטפלת שלו והורגת אותו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך