DarkAngelkillyou
לא להעתיק עבדתי קשה אם אתם רוצים שאני ימשיך תכתבו בתגובות :)

הסיפור הלא נגמר.. – פרק 1

DarkAngelkillyou 27/09/2014 1212 צפיות אין תגובות
לא להעתיק עבדתי קשה אם אתם רוצים שאני ימשיך תכתבו בתגובות :)

היי קוראים לי איימי אני בת 15 ויש לי אח בן 10 ורציתי לספר לכם את הסיפור שלי לפני שאני נעלמת מן העולם הכול התחיל בכיתה ט' יום שישי הייתי בבית ספר,כרגיל לא קרה שום דבר מיוחד…
הגיע סוף השיעור,הפעמון צילצל וכולנו רצנו אל החופש הגדול.
אני לא רצתי כמו כולם אני הלכתי לאט ובראש מורד,ואז התנגשתי בשון הייתי מאוהבת בו קשות אבל הוא לא ידע,התנגשתי בו ואז אמרתי: "סליחה שון זה לא היה בכוונה"
שון:"איכס היא נגעה בי"
ברחתי מהמקום מרוב בושה :/ , בדרך החוצה ראיתי את אבא שבא לאסוף אותי נכנסתי לאוטו וכרגיל הוא התחיל לחפור לי "איך היה ?,מה קורה?,מה את רוצה לעשות בחופש?"
לא הקשבתי לו אבל כשהוא אמר יש לי הפתעה בשבילך השיחה התחילה לעניין אותי…
שאלתי אותו "איזו הפתעה?" הוא אמר עוד מעט תגלי…
הגענו לבית ישן ומכוער והוא אמר זאת ההפתעה! אמרתי:" מה זה הבית המכוער הזה מי יגור בו?!?! "
אבא ענה בהתלהבות: "אנחנו ".
באותו רגע רציתי לקבור את עצמי באדמה לא מספיק הפדיחה עם שון ועכשיו זה! בסופו של דבר אני אתאבד :(
נכנסתי לבית בחנתי אותו מכל הכיוונים הוא היה מכוער ואז כשנכנסתי לחדר שלי הוא היה גדול אבל מאוד מכוער זה לא הטעם שלי מי שגר פה לא היה לו טעם!
ואז שמעתי בלחש קול של ילדה קטנה :"זה החדר שלי תצאי ממנו"
חשבתי שדימיינתי ואז אמא קראה לי לעזור להכניס את הציוד לחדר שלי אז רצתי מהר לקחת את כל הדברים שלי הכנסתי הכול לחדר ושיניתי את החדר לסגנון שלי צבענו אותו בסגול בהיר עם לבבות שחורים הדבקתי את הפוסטרים של הלהקות שלי חיברתי את המחשב לשקע רצתי למיטה ונפלתי עלייה ובראש עברה לי המחשבה "אולי החיים לא רעים אחרי הכול"
הגיע הערב אמא הכינה ארוחת ערב היא קראה לכולם וגם לבוני הכלב שלנו אח שלי כמובן היה חייב לצעוק אחרי אמא את המשפט: "איימי בואי לאכול ! "
ירדתי למעטה במדרגות והם חרקו נורא צריך לתקן את זה אי אפשר ללכת ככה רואים שהבית ישן מאוד ואז בסוף המדרגות הרגשתי כיאילו שדחפו אותי ושמעתי את הקול של הילדה הקטנה הזאת שוב : " מה עשית לחדר שלי ?!? ". חשבתי שאני הוזה בכל מקרה אחרי ארוחת הערב הלכתי לישון כיביתי תאור ושמעתי קולות מוזרים מהמטבח צעקתי לאמא :" אמא נראה יש לנו עכברים במטבח לכי תבדקי!". אמא קמה והלכה לבדוק פתאום שמענו אותה צורחת ומתחילה לבכות כולם בבהלה ירדו למעטה ושאלנו את אמא מה קרה היא לא ענתה היא רק הסתכלה על משהו , ניסינו להבין על מה היא הסתכלה ואז קלטנו את בוני מתה ומהדם שלה כתוב " עוד מעט תורכם.." המשך יבוא… 5 תגובות ואני ממשיכה :)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך