DarkAngelkillyou
חמש תגובות ואני ממשיכה :)

הסיפור הלא נגמר.. – פרק 2

DarkAngelkillyou 27/09/2014 1026 צפיות 4 תגובות
חמש תגובות ואני ממשיכה :)

האחרי הלילה הנורא הזה הזמנו משטרה הם באו כמו שניי אידיוטים פיזרו אבקה לא ראו טביעות והלכו, קברו את בוני :(
אני יושבת לי בגג לוקחת סיגריה כדיי להירגע ואז אני מקבלת SMS מחברה שלי היא שאלה איפה עברנו לגור אמרתי לה בקצה יער בבית נטוש וישן היא אמרה אני יכולה לבוא אלייך עניתי לה "טוב בסדר בואי אני מחכה לך אני על הגג".
היא באה ראיתי אותה מהגג רצתי למעטה במדרגות וחיבקתי אותה היא באה עם אשלי ודני (חברים שלי) עלינו לגג עשיתי לנו שם סוג של מועדון ישבנו על הפוכים דיברנו קצת ואז אשלי שאלה עם יש משהו לשתות אמרתי כן רדי למעטה למטבח תביאי לנו קולה ו-2 שקיות צ'יפסים היא אמרה אוקיי והלכה בנתיים לקחתי עוד סיגריה הייתי בעצבים,
אז החברה החליטו להצחיק אותי בכך שנציק לאח שלי לא יכולתי לסרב להצעה טובה שכזאת :)
אז הוא היה בשירותים כיבינו לו תאור והוא צרח חח היה כיף עלינו חזרה לגג אשלי עוד לא הגיעה מוזר כמה זמן לוקח לה לקחת קולה וצ'יפס יירדנו לבדוק איפה היא מסתבר שהיא הייתה על הגג ולא ראינו אותה מוזר ….
אשלי שאלה עם אנחנו יכולים לישון אצלך אמרתי דקה נשאל את אמא, אני ואבא יוצאים היום !
איימי: "אבל אימא ! ,בבקשה"
אמא:"טוב בסדר אבל אל תעשו שטויות !"
עליתי חזרה לגג אמרתי לכולם את הבשורה המשמחת ורצנו ישר לחדר שלי אח שלי נעל את עצמו בחדר כמו תמיד ושיחק במשחק המחשב המטומטם שלו !
בכל מקרה לא היה לי אכפת הייתי עם החברים שלי וזה מה שחשוב , שיחקנו במחשב עשינו אמת או חובה הזמנו פיצה היה כיף אז אשלי נרדמה וגם דנה נרדמה נשארנו רק אני ודני ישבנו ודיברנו לימדתי אותו לעשן ואז האור בחדר התנפץ צרחנו נסגר החלון ונטרקה הדלת דנה ואשלי עוד שניה השתינו מפחד התחילה להיות רוח חזקה נכנסו אלינו עורבים לחדר הכול עף ואז הקול של הילדה הקטנה הזאת חזר היא אמרה :"אהבת את המתנה שלי ,כלב חמוד היה חבל שהוא לא חיי יותר" ניסיתי למצוא מאיפה מגיעה הקול הלכתי בעקבות השיר שהיא שרה :"הרגע שהמלאך מסתובב וכל אחד חושב, זה לא אני…. כולם מתים בסוף ". הגעתי למקום פתאום נפלתי למרתף לא ראיתי כלום חוץ מבובה קטנה שם ניסיתי לראות בבירור כל עוד יש לי כוחות והבובה הזאת היתה בעצם , המשך יבוא …


תגובות (4)

מדהים, סקרנת אותי בסוף הפרק.
תמשיכי

27/09/2014 18:00

ואו, את חייבת להמשיך!

27/09/2014 23:24

פשוט מדהים!
תמשיכי

01/10/2014 11:38

היי לכולם תודה שימחתם אותי אני מבטיחה שאני ימשיך אבל בנתיים אין לי רעיונות מצטערת ♥

01/10/2014 14:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך