DarkAngelkillyou
אני אנסה להמשיך היום :)

הסיפור הלא נגמר.. – פרק 3

DarkAngelkillyou 03/10/2014 886 צפיות 3 תגובות
אני אנסה להמשיך היום :)

הבובה הייתה בעצם הילדה הקטנה הזאת!
הבובה נראתה בדמות אדם שערה שחור וארוך מחולק לשתי צדדים שמלה לבנה קרועה עם טיפות דם היא הייתה לבנה כמו הקיר,שפתייה אדומות ודם זולג מענייה כשהיסתכלתי על העניים גיליתי שאין לה עניים! היה חור שחור וממנו יצא פרץ דם היא צחקה בקול של ילדה קטנה ותמימה הסתכלתי לה על היד , וראיתי את הדובי שלי!
את אותו דובי שנתן לי סבא כשהייתי קטנה!
צעקתי לה: "תחזירי לי את הדובי " ! .
היא ענתה :"לא הדובי הזה עכשיו שלי !, ועכשיו נשרוף אותו !"
צרחתי כמו משוגעת ניסיתי לקום אבל נפלתי על הריצפה הסתכלתי על הזכרון מהאדם שבאמת אהב אותי וכבר אינו סבא …
התפללתי בליבי :"סבא אני מצטערת… :( "
ראיתי את הדובי נשרף בעניי ונחרטה לי שריטה בלב :(
כאב לי הראש לא ראיתי כלום! הכול הסתחרר, הילדה נעלמה ואז בבום הופיעה לי מול הפנים ! צרחתי כמו פסיכית והתעלפתי.
קמתי בבוקר למחרת בבית ההורים העירו אותי , הם שאלו מה זה הבלגן הזה ?!?
אמרתי להם: " אמא הילדה הקטנה רוצה נקמה היא עשתה את הכול היא עוד תהרוג אותנו !"
אמא:"תפסיקי לדבר שטויות אין דבר כזה רוחות"!
אני: "אמא ראיתי אותה בעניי היא שרפה את הדובי שסבא נתן לי והיא אמרה שעוד מעט תורנו"!.
אמא:"לכי לחדר לנוח חמודה בטח קיבלת מכה בראש כשהתהפכת במדרגות .."
אני שונאת את זה שהם לא מאמינים לי נזכרתי שהחברים שלי ואחי יוכיחו שהיא קיימת ! רצתי מהר וראיתי שהיא מנסה להרוג את אח שלי צרחתי !
אח שלי התעורר בבהלה ! , הוא ראה אותה וצרח !
שנינו צרחנו ואז ההורים עלו לחדר של אחי בבהלה ראו אותנו עומדים קפואים .. שאלו מה קרה?
אבל לא ענינו רק עמדנו והסתכלנו בבהלה על החלון ..
ההורים ניסו להבין על מה הסתכלנו ואז ראו ביחד איתנו שדנה מתה הילדה תלתה אותה :(
לא יכלותי לעמוד צעדתי קדימה הנחתי את היד על החלון התחלתי לבכות ולרעוד .. נפלתי על הריצפה .. צרחתי בכיתי!
צרחתי לילדה הזאת: " אם אני רואה אותך עוד פעם אחת אני יהרוג אותך !!!!!!!!"
רציתי למות :(
דנה היא תמיד הייתה איתי בכל הרגעים הקשים ועכשיו היא מתה !
המשך יבוא….


תגובות (3)

וול, קוראת חדשה לספור, אמשיך לקרוא כשתמשיכי :) לדעתי יש לך מחסור בסימני פיסוק, את שמה המון סמני קריאה, גם במקומות בהם אמורים להיות פסיקים ונקודות. הממ.. אני חושבת שלא עדיף להשתמש בסמיילים בספורים. אגב מי זה אצלך שם בתמונה?;-; ברינג מי? חח

03/10/2014 14:31

    תודה לך 3:
    לא הוספתי פיסוקים ונקודות כי הייתי עייפה וכתבתי את זה בלחץ אז לא שמתי לב, וכן זה ברינג מי טה אוריזון (BMTH) המשך יום נעים :)

    04/10/2014 11:39

    נ.ב את יכולה לקרוא פרקים קודמים :) , המשך יום טוב :)

    04/10/2014 11:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך