לגילעים 12-16

הרוצח

17/04/2017 1293 צפיות 2 תגובות
לגילעים 12-16

שלום קוראים לי רותם, אני בת 17 לפני שנה קרה לי משהוא מזעזע והוא התחיל כך…
עמדתי ליד הכביש וניסיתי לתפוס טרמפ, אז עצר לידי אוטו. לאיש שנהג היו נשימות כבדות כל כך והקול שלו גרם לי צמרמורת! הוא היה מוזר הוא לא הגיב לכל השאלות ששאלתי אותו הוא רק מילמל לא הצלחתי לשמוע בדיוק מה הוא אמר ופיתאום הוא עצר, שולף סכין ולחש הגיע הזמן שתדעי. זה לא משהו אישי פשוט את מסוכנת לי יותר מידי. הוא נעל את הדלתות לא יכולתי לצאת מהאוטו, לא ידעתי מה לעשות. הוא כמעט פגע בי ואז בעטתי בדלת והיא ניפתחה. ברחתי חזרה הביתה כל עוד נפשי בי הכי מהר שיכולתי אבל, אחרי זה לא הפסקתי לחשוב על מה שהוא אמר לי, "שאני מסוכנת מידי" למה אני? לא הבנתי… ניסיתי לחשוב ולחשוב אבל לא הצלחתי להבין למה. יצאתי להתאוורר וראיתי שמישהו מחכה לי בחוץ. הוא אמר לי שהוא רק רוצה לדבר איתי, האמנתי לו והתישבתי לידו. הוא אמר שהאיש הזה רוצה ממני משהו בגלל שאולי אזכר במשהו שראיתי כשהייתי ילדה קטנה. מה? שאלתי, מה ראיתי? אז זהו שאני לא יודע. את תצטרכי לנסות להיזכר. טוב אמרתי. תודה על העזרה. רק רגע אמר האיש עוד משהו אחד. תזהרי ממנו. אוקיי אמרתי. חשבתי וניסיתי להיזכר אך לא הצלחתי. לבסוף נירדמתי ואז בחלום זה הופיע לי. זה האיש שרצח את ההורים שלי!
התעוררתי מזיעה ואמרתי לעצמי שאני חייבת למצוא את האיש הזה ולתפוס אותו למרות הפחד הרב שהתחולל בתוכי הייתי חייבת למצוא אותו, בשביל ההורים שלי. לא מצאתי אותו. ימים רבים חיפשתי ולא מצאתי. ואז הוא נראה מוסווה. פתאום הבנתי שאין לי תוכנית מה אני עושה כשאמצא אותו. נאלצתי לאלתר. מצאתי רשת זרוקה. זה היה באזור נידח ואף אחד לא היה שם, אז נתתי לא כמה תרגילי קארטה שלמדתי בשיעור והוא התעלף, ואז ראיתי צל של מישהו. התחבאתי הצל התקרב אלינו והמשיך בדרכו. כנראה שחשב שמדובר בעכברוש. לקחתי את הרוצח אבל באמצע הוא התעורר ניסיתי לעלף אותו שוב אך ידי רעדו מפחד אז לא הצלחתי מזל שמצאתי מוט ברזל ונתתי לו מכה בקטנה והוא ישר התעלף והמשכתי הלאה הביתה, וחשבתי להסגיר אותו למשטרה. אבל קודם כל הייתי חייבת לשאול אותו למה הוא רצח את הההורים שלי. בתחילה הוא לא אמר כלום אבל, בסוף הוא דיבר ואמר שהם ידעו עליו כל מיני דברים שהיה אסור להם לדעת הוא לא פירט, כל כך התעצבנתי שזאת הסיבה אבל התאפקתי ושלטתי בעצמי ואז התחלתי להציב לו תנאים או שהוא מת או שהוא יודה בהכל, הוא בהתחלה לא האמין שאני יכולה באמת להרוג אותו, אבל שיכנעתי אותו עם אקדח צעצוע שנשאר לי מפורים. האקדח היה משכנע, עובדה הוא חשב שהוא אמיתי. ואז הוא הסגיר את עצמו בהקלטה וניכנס לכלא. אבל לא להרבה זמן. אחרי חודש הוא ברח ואני עד היום מפחדת שהוא יתפוס אותי!
הסוף.


תגובות (2)

כתיבה יפה, ברוכה הבאה לאתר!

18/04/2017 05:38

הסיפור לא מובן ואת האמת מהיר מידי, את צריכה לפרט יותר ולהכניס יותר תיאורים מפחידים

28/04/2017 16:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך