אלונקריפ
זוהי קריפיפסטה מקורית שלי! אין להעתיק.

השריטה שבדלת – קריפיפסטה

אלונקריפ 10/07/2017 3170 צפיות 4 תגובות
זוהי קריפיפסטה מקורית שלי! אין להעתיק.

זה היה עוד יום רגיל
השעה הייתה 17:43 אחר הצהריים, הייתי במטבח (בחלקו האחורי של הבית, המטבח פונה אל החצר האחורית, מה שבמחבר את המטבח עם החצר האחורית אלו הדלתות הצרפתיות שנפתחות מהמטבח כלפי חוץ) הכנתי את ארוחת הערב להורים שהיו צריכה להגיע כשעה מאוחר יותר. בוני הכלב שלנו דפק על הוויטרינה בשביל שאפתח לו אותה והוא יוכל לצאת קצת לשחק בגינה. אז שטפתי ידיים כי הידיים שלי היו מלוכלכות ופתחתי לבוני את הווטרינה.
לאחר שיצא סגרתי והברחתי את הוויטרינה. (בוני תמיד חוזר מהדלת הקדמית ולא מהווטרינה שבצד האחורי של הבית).
השעה 18:00 הכנסתי את האוכל לתנור והתחלתי לשטוף כלים, בינתיים התחיל להחשיך ואז שמעתי קול של חריטה על הדלת (בדרך כלל ככה בוני מתריע על כך שהוא רוצה להכנס הביתה) אני תמיד פותח את הדלת הקדמית באופן אוטומטי כאשר בובי משמיע קול חריטה על הדלת, אך הפעם איכשהו הרגשתי שאני צריך קודם להציץ דרך העינית..

ומזל שעשיתי את זה, כי בדיוק כשכבר באתי לסובב את הידית, הצצתי בעינית ובובי לא היה שם, אלא בחור שנראה כמו הומלס, בגדים לא ממש נקיים ושיער מבולגן. הוא עמד שם והביט בצורה לא רגילה על הידית, כאילו הוא חיכה שהידית תסתובב בכדי לבצע משהו..

החלטתי לא לפתוח את הדלת, משהו שידר לי שהבחור הזה מוזר מידי ומלחיץ מידי בשביל שאני אפתח לו. אני רק בן 15 והבחור הזה נראה לפחות בן 30!

עזבתי את הידית וסגרתי את הדלת מלמעלה (אומנם סגרתי אבל אי אפשר לשמוע את זה מבחוץ), התרחקתי מן הדלת, רצתי למטבח והתקשרתי להורים.
הם לא הבינו מה קורה איתי (אולי בגלל שהייתי כל כך לחוץ עד שלא הצלחתי להוציא מילה ברורה אחת מהפה), הם פשוט אמרו שהם בדרך ויגיעו תוך 10 דקות הביתה.

לאחר שניתקתי את הטלפון, הלכתי שוב פעם לדלת האחורית, לבדוק אם הוא עדיין שם, והוא עדיין עמד שם, אך הפעם כאשר הצצתי מהעינית גם הוא הציץ אל תוך העינית! הוא ראה שהסתכלתי עליו, והייתי בטוח שעכשיו הוא יודע שאני בבית! משום שהפעם ראיתי אותו גם מחייך..

כעבור כמעט דקה, הוא שוב שרט את הדלת! ולאחר 5 דקות של עמידה בחוץ (כי לא עניתי לו) הוא הסתובב לכיוון הרחוב והחל להיעלם כאשר הוא צועד במורד הרחוב.. נשמתי לרווחה!

כמה דקות מאוחר יותר ההורים הגיעו, סיפרתי להם מה שקרה, הם אמרו שעדיף לערב את המשטרה בדבר הזה.

התקשרנו למשטרה, הגיע שוטר לחקור אותי, הם עשו פטרולים סביב הבית בכמה ימים שלאחר מכן, אך לא נמצא חשוד שדומה לתיאור שנתתי..

ובנוגע לבוני? כאשר ההורים הגיעו ובזמן שחיכינו באותו ערב לשוטרים שיגיעו יצאתי אני ואבא לחפש אותו, מצאנו אותו "בודק" את החצר של השכנים, שמחתי שהבחור המוזר הזה לא פגע בו..

מאז משפחתי כבר עברה דירה למקום אחר, מעולם האיש הזה לא חזר ולא קרה לי עוד מקרה כזה.. אבל עדיין עד היום אני תוהה מה היה קורה אם לא הייתי מסתכל מהעינית והייתי פותח את הדלת כרגיל? האם הכל היה בסדר? האם הייתי חי היום? האם זה היה גנב? פורץ? רוצח? או סתם הומלס? אני כבר לא אדע, והאמת? לא בטוח שארצה לדעת…


תגובות (4)

מזוויע ביותר, ולא במובן הטוב. גועל נפש, הספר מתכונים של קרין גורן יותר מפחיד וברור ממה שקראתי כאן.

10/07/2017 23:30

אל תקשיב לו!
זה היה מפחיד וטוב אני כולי עור ברווז

31/07/2017 17:36

    שמח שאהבת! עוד קריפיפסטות מקוריות שלי יעלו בקרוב.. ממש בקרוב..

    31/07/2017 17:46

סיפור טוב בהתחלה נראה לא משהו אבל כשמתקדמים הוא משתפר ורציתי לומר לך שאני ישתמש בוא לסרטון כי הוא שווה את זה אתה תקבל זכויות מלאות עליי

13/10/2017 01:59
סיפורים נוספים שיעניינו אותך