Marry
סליחה על ; שזה קצר , שסימני פיסוק לא טובים , שיש שגיאות כתיב ושאין פנקייקים חינם בעולם חדי קרן לכול האנשים ממלכת הפגסוסים זה הודעה חסרת תועלת ~נינה צאן~

"זה הזמן"- פרק 1

Marry 13/04/2014 907 צפיות 15 תגובות
סליחה על ; שזה קצר , שסימני פיסוק לא טובים , שיש שגיאות כתיב ושאין פנקייקים חינם בעולם חדי קרן לכול האנשים ממלכת הפגסוסים זה הודעה חסרת תועלת ~נינה צאן~

כעבור כמה חודשים יצאתי מבית החולים , הסימן היה עדיין על ידי , הוא היה שורף אך פחות ממקודם. ישבתי מול הטלוויזיה.
"מקרי הרצח גוברים מיום ליום , והמשטרה נשארת עם סימן שאלה גדול . רוב האנשים המגיעים לבתי החולים עם הסימן של התפרים על ידם , מספרים על דמות מפחידה בעלת עין זוהרת באדום , ללא עין שמאלית , ועם תפרים לאורך כול הגוף" אמרה קריינית החדשות בקול סמכותי והמשיכה "רוב האנשים אשר הותקפו על ידי היצורה חוזרים יומם וליל על המילה 'ליסה' בטענה שהיא תגאל אותם מדור הצעירים של היום ותביא אותם לעידן חדש . חלק מהפצועים אומרים כי היה עם הדמות המשונה עוד יצור משונה , בעל חיוך אדום ענקי מרוח על הפנים ואפאפיים שחורות."
כיביתי את הטלוויזיה , אני לא מסוגלת לשמוע עוד על כול "העל טיבעי" הזה , אני לא מאמינה בו , הוא לא אמיתי ! אם כאלה דברים היו קיימים בטח כבר הייתי מתה ממזמן. הטלפון צלצל , בטח עוד אחד מהבנים מהכיתה שרוצה להגיד לי לצאת איתו , הרמתי את השפורפרת
"שלום" אמרתי בקול רך ונעים
"זה הזמן!!!" צעקה נשמע מעבר לשפורפרת ואחריה צחקוק מטריד , הסימן שעל ידי החל לשרוף ולכאוב וצעקה איומה יצאה מפה הרועד שלי .
סגרתי מיד את הטלפון , אך בכול זאת הצלחתי לשמוע אותם
"הגיע הזמן ללכת לישון" נשמע קול אחר , זה היה קול פסיכוטי של בן . "זה לא היה כואב רק תעצמי עניים וזה יגמר מהר יותר ממה שאת חושבת"
"הזמן , הזמן לא משקר , זה הזמן" אמרה המות הבת והתפרים שעל ידי רק כואבים יותר ויותר. "קר לי , כול כך קר" נשמע קול רך "תחממי אותי בבקשה"
דפיקות נשמעו מעבר לדלת , רצתי מהר אל עבר החדר שינה שלי , לא הצלחתי להתקדם הרבה , התפרים שהיו על ידי עיכבו אותי , הם שרפו כול כך ! לא הרגשתי יותר את יד ימין שלי ושתי תפרים כמו שהיו לי ביד ימין הופיעו בשמאל , ואיתם הדמות המשונה הופיעה מולי.
"את יכולה לחמם אותי ?! בבקשה ?" היא אמרה בקול רך ונעים כול כך שלא היה אפשר להתנגד לו , היא עצמה את עינה הימנית , והחלה להתקדם לאט לעברי . ואני התרחקתי פחות או יותר באותו קצת .
הייתה דממה בכול החדר , שמעו רק את הצעדים של הדמות . תוך שניות היא הופיעה מולי , חושפת את עיניה המטרידה לרווחה , סימני תפרים הופיעו בכול מקום בגופי , מהרגליים ועד הידיים.
"זה הזמן!" היא חזרה על זה שוב ושוב ושוב עד שהתעלפתי מכאבים
הרגע הבא שאני זוכרת הוא שהייתי בבית החולים , שומעת את הרופא אומר "היא לא תשרוד אפילו יומיים" הוא אמר זאת בקול מאוכזב ואחרי שאמר זאת נשמעו קולות בכי.
הדבר הבא שאני זוכרת הוא שמצאתי את עצמי בקבר , שומעת צחקוקים של שני אנשים , לא מצליחה לצאת , מלאה בסימני תפרים ויכולה לצעוק רק מילה אחת 'ליסה'


תגובות (15)

נחמד

13/04/2014 20:18

אוקי…
לא ממש אהבתי את זה, אני חושבת שההתחלה הייתה בסדר, משם הכול קרה מהר ולא ברור.
גם לי יש יצירות כאלה שיוצאות לי לא הכי טוב, אני חושבת שאת צריכה לערוך את זה ולהשקיע לזה יותר מחשבה.

13/04/2014 20:20

    סליחה , לא היה לי רעיון בכלל ועד שמשהו יתגבש במוח שלי לא היה לי זמן לערוך אותו הם הייתי מוציאה סיפור בעשר בלילה מי היה קורא ?

    13/04/2014 20:25

זה אדיר לגמרי.
O-O

13/04/2014 20:31

מממ…… נחמד………

13/04/2014 20:46

נינה צ'אן <:

13/04/2014 20:47

    אורינה צאן <:

    13/04/2014 20:57

היי,אם את חובבנית אנימה(אין לי כוח לירשום איך קראים להם באנגלית) תנסי את השיר הזה
https://www.youtube.com/watch?v=Ui4TXA9oFmg
וגם,איך יהיה הסיפור?!היא תיהיה נערת התפרים הבאה?היא תיהיה רוח?היא תיהיה כמו ג'ף ת'קילר?הולכת ברחובות עם חיוך מטורף ורוצחת אנשים?השניים יוציאו אותה מהקבר והיא תיהיה איתם בעיניין?!

13/04/2014 20:48

    עאעאעאעאע שיר של IA המושלמתת XD וההמשך היה לו ידוע אבל הוא היה מחר (:

    13/04/2014 20:57

    ווקאלוידדדד!!!

    13/04/2014 21:00

    ווקאלויד זה חמדמד (:

    13/04/2014 21:03

    אז אני מבינה שאתן לא מכירות האת האנימה שברקע..
    אבל פחות או יותר מתאים,הדמות עם השיער השחור והעיניים הצהובות הרגה את כולם חוץ מהנערה עם השיער הלבן..
    אז על בטוח אהבת את השיר!!!! ^-^

    13/04/2014 21:55

    מכירה XD
    זה לא נערה זה נער

    13/04/2014 22:13
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך