אלונקריפ
הקריפיפסטה היא קריפיפסטה מקורית שלי!

יללות באישון ליל – קריפיפסטה

אלונקריפ 01/05/2017 1415 צפיות 2 תגובות
הקריפיפסטה היא קריפיפסטה מקורית שלי!

האם אי פעם שמעתם יללה זוועתית של חתולה מחוץ לחלון באישון ליל?
האם אי פעם חשבתם לעצמכם למה היא מיללת בצורה כזאת, האם היא רואה משהו מבעד לחשיכה?
האם היא בעצם מגינה על הבית שלכם מפני משהו על טבעי?

כשחושבים על זה נשמע שהיא ממש סובלת, כאילו קורה לה משהו נורא, כאילו היא מרגישה שהיא בגיהנום.
האם החתולה הזאת בעצם מתמודדת נגד הרשע הטהור שבא להרוס ולהשתלט לנו על החלומות בלילה?
כי אם אני חושב על זה בכל לילה שהייתי מתעורר מהיללות האלה שלה, תמיד כשחזרתי לישון הייתי חולם חלומות אימה, אבל הם לא היו רגילים!!
הם הרגישו כל כך אמיתיים כאילו הם קורים במציאות!! זה הפחיד אותי.
מצד שני למה דווקא כשהחתולה הזאת מיללת אני חולם את החלומות האלה, ולמה היא תמיד מגיעה ויושבת מתחת לחלון שלי?
האם החתולה היא בעצמה הרשע הטהור? מה הולך כאן?

יום אחד ניסיתי להציץ מהחלון והיא הביטה הישר אליי, היא סובבה את הראש שלה אחורה בצורה מחליאה ממש והבהילה אותי, עד היום אני זוכר את המבט הזה,
מבט חסר החיים, העיניים השחורות האלה, כל כך בוהקות הן היו, כאילו היו עשויות מזכוכית שחורה.
עד היום אני לא מסוגל להביט למטה כאשר היא מייללת ומוציאה את נשמתה בצעקות מחליאות. אני רק מקווה שאי פעם היא תעזוב את חצר הבית שלי ותתן לי לישון בנחת.


תגובות (2)

הצלחת להעביר בי צמרמורת. אהבתי מאוד:)

25/05/2017 14:53

    תודה, אשמח אם תתני חוות דעת גם על הסיפור שלי "הפלגת בר מצווה".

    25/05/2017 15:21
סיפורים נוספים שיעניינו אותך