אל תתני לאף אחד להוריד את הכתר הדמיוני שלך♥
זה סיפור בחלקים ואני מקווה שתאהבו אותו כי אח שלי וחברים שלו כתבו את הסיפור הזה... תגובות טובות יתקבלו בשמחה וכנ"ל שיפורים.

לילה אחד של נקמה – לפי חלקים!

זה סיפור בחלקים ואני מקווה שתאהבו אותו כי אח שלי וחברים שלו כתבו את הסיפור הזה... תגובות טובות יתקבלו בשמחה וכנ"ל שיפורים.

חלק 1 – מטרו.

זה היה עוד יום רגיל לחלוטין עבור תומאס,ילד בן 12 אשר לומד בבית הספר "האריסון פורד".
שוב,זה היה יום שתומאס קם,הלך לארון,לבש את מדי בית הספר,אכל את ארוחת הבוקר שלו והלך לבית הספר.
יום רגיל,שכלל גם הצקות מצד בריוני הכתה של תומאס אשר מציקים לו כבר זמן רב ללא שום סיבה.
תומאס הוא ביישן מלידה,לכן לא היו לו ממש חברים בבית ספר ותמיד הלך לבדו לבית הספר ובהפסקות.
בריוני הכיתה:רומן,סטיבן,בריאן,ניקולאס,ויטו ואנדי,מציקים ללא הפסקה לכל חברי כיתתם רק בגלל המראה שלהם או הבעיות שלהם.ה"קורבן" האהוב עליהם היה תומאס.
תומאס הוא ילד נמוך יחסית לגילו,חובש משקפיים ואינו יפה תואר בלשון המטעה.
באותו היום,בשעה שבע בערב,היה תומאס בדרכו למסיבה של בן-דודו,אשר גר קרוב לביתו.
בדרך הוא נתקל בבריונים,אשר הסתובבו להם בשכונה כפי שתמיד נהגו לעשות בערבים.
"היי! תראו,זה תומאס!",צעק וצחק רומן.ויטו דחף את תומאס והפיל אותו לרצפה.
"מה אתם רוצים ממני?",שאל תומאס.
"כלום, אנחנו פשוט אוהבים להרביץ לך.",השיב סטיבן.ויטו הרים אותו,וסימן לרומן עם הראש לאות 'עשה זאת'.
רומן התקרב לתומאס שחיוך על פניו,כאשר שאר החבורה מגחחים באכזריות.רומן לקח את משקפיו של תומאס ושבר אותן בהינד עפעף.מתוך ייאוש ותסכול, תומאס התחיל להשיב מלחמה ונתן בעיטה לרומן ברגל.
מיידית כל החבורה התחילה להרביץ לתומאס בפנים ובכל איברי גופו,כאשר אף אחד לא היה בסביבה כדי לעצור את האלימות הזאת. תומאס איבד את ההכרה לאט לאט, והחבורה סחבה את גופו לפח האשפה שהיה בסביבה. החבורה הסתלקה ברגע שהחביאו את תומאס.לאחר ככמה שעות של סבל,הסתבר שתומאס מת מפצעיו הקשים שהחבורה עוללה לו.
תומאס נשאר בפח האשפה והשאר לא גלוי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך