שלום לכולם, זה סיפור חדש שאני כותב, אני רוצה לשמוע מה דעתכם, אם אהבתם את הסיפור או לא אהבתם ואם לא אז מה לא היה בסדר בסיפור ואם יש שגיאות. רק תאמרו לי ואני אתקן נ.ב בבקשה תדרגו, אני מאוד אשמח :)

לשחק עם השטן (משחק השטן) – פרק אחד

20/07/2016 1132 צפיות 2 תגובות
שלום לכולם, זה סיפור חדש שאני כותב, אני רוצה לשמוע מה דעתכם, אם אהבתם את הסיפור או לא אהבתם ואם לא אז מה לא היה בסדר בסיפור ואם יש שגיאות. רק תאמרו לי ואני אתקן נ.ב בבקשה תדרגו, אני מאוד אשמח :)

קוראים לי מייקל, תמיד אמרו לי שאני ילד שקט, לא מדבר הרבה, ושאני קצת מוזר…
אבל לא היה אכפת לי כי יש לי עם מי לדבר, אף אחד לא רואה אותו או שומע אותו כי הוא נמצא רק בראש שלי! אני יודע מה השם שלו מה הוא אוהב ואת מי הוא אוהב. יום אחד הוא סיפר לי מה המשחק האהוב עליו ועם מי הוא אהב לשחק אותו. והוא לימד אותי גם את המשחק הזה, ואני ממש ממש מכור למשחק הזה!

עבר כמה שנים מאז ואני כבר לא רואה אותו או שומע אותו, ואני חושב שהוא ממש כועס עליי בגלל זה, אז ניסיתי לקרוא לו שוב אבל הוא פשוט לא הגיע, ואני גם חושב שהוא הפסיק לשחק את המשחק ששנינו אהבנו לשחק.

לאחר כמה חודשים היו כמה מקרים מאוד מוזרים בבית הספר שלי, היו מספר של ילדים שלא הגיעו ללימודים, אני לא יודע מה בדיוק הסיבה אבל זה לא נראה טוב, וכך זה התמשך לאחר כמה זמן עוד ילדים לא הגיעו, ואז עוד כמה ילדים, כאילו הם נבלעו מתחת לאדמה.

אמא של אחת הילדות שנעלמה סיפרה שהיא הייתה הולכת לבדה לחצר מידי פעם, וכשהיא הייתה חוזרת היא מספרת לאמה שהיא משחקת בחוץ, כל יום היא הייתה הולכת וכשהיא הייתה חוזרת היא מספרת שהיא שחקה בחוץ את אותו משחק, לאחר כמה ימים בתה יצאה לשחק בחוץ והיא לא חזרה, אמה התחילה לדאוג, היא חיפשה בכל מקום אפשרי בחוץ.

למחרת בבוקר כשהתחלתי ללכת לבית הספר ראיתי משטרה ליד הבית של אמה של אחת הילדות.

כשהגעתי לכיתה המחנכת סיפרה כי אחת הילדות בבית ספרנו נעלמה, היא הודיעה שמשביתים את הלימודים עד הודעה חדשה, ועד שנמצע את הילדה והתלמידים האחרים שנעלמו במשך השנה.

הבנתי שכל הילדים שיצאו מהבית ולא חזרו שיחקו במשחק כל שהוא, אני מתחיל לחשוש שאולי זה קשור למשחק שאני משחק עם החבר שלי "השטן" ועכשיו אני מתחיל להבין מדוע אני לא רואה אותו יותר, מכיוון שהוא שיחק עם משהוא אחר את המשחק ששיחקנו או יותר נכון משהם.


תגובות (2)

אלירן יקירי, למרות שהרעיון כבר נחרש בסיפוריו של ר.ל. סטיין, מה שקובע הוא הביצוע. חובת ההוכחה עדיין עליך.
ההקדמה (למה מקדמה?) מבולבלת למדי. קפיצה בין נושאים שגורמת לאיבוד הריכוז. קח נושא – וכתוב עליו פסקה.

פיסוק. השתדל לרווח את הכתיבה. שורת רווח בין פסקאות, נושא חדש בשורה חדשה, יש להוסיף פסיקים ונקודות. בכל הפסקה מתודית או הפסקת נשימה – הוסף סימן פיסוק. לכל משפט – נושא אחד בלבד.

עברית.
אין וא"ו חיבור בראש משפט!
שים לב לאותיות אית"ן (זמן עתיד). "אני אשמח" – לא 'השמח'.
"תעשה" – לשון עתיד, "עשה" – לשון צווי. "אימרו לי".

נשמע מעניין, ואשמח לעקוב אחר הפרק הבא.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

20/07/2016 01:14

    קודם כל תודה על התגובה!
    דבר שני אני לא לקחתי את הרעיון משום סופר, אני כתבתי את הסיפור הזה בעצמי ומהמחשבה שלי ובכמה דקות,דבר שלישי אני אתייחס למה שכתבת ואני מאוד מודה לך על שהערת לי
    תודה רבה :)

    20/07/2016 01:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך