מה שקורה בדיסני נשאר בדיסני

14/09/2017 1557 צפיות 2 תגובות

אני חייב להתחיל לספר… אין לי הרבה זמן… אין לי מושג איפה הם.. או מי הם.. אני ממש מפחד, טוב אבל אני כבר חייב להתחיל, אני אנסה למהר קצת.
הכל קרה קרה לפני כמה חודשים כמעט חצי שנה, או אולי יותר אני כבר לא זוכר.
אני [זאק] וחברי הטובים ביותר דן ואיתי רצינו לבוא לביתי לראות את הסדרה אהובה עלינו בערוץ דיסני. כשהם הגיעו עלי פתחתי את הטלוויזיה ושמתי את ערוץ דיסני, ברגע שזה עבר לערוץ דיסני משהו מוזר ביותר קרה כל מה שהיה על מסך הטלוויזיה היה "אנו מבקשים את סליחתכם אך ערוץ דיסני נסגר בשל בעיות בחברה" ואת הסמל של הערוץ, זה היה מאוד מוזר וקצת מבאס למה שערוץ גדול כמו דיסני פשוט יסגר בהפתעה בלי שום הודעה מוקדמת? חברי חשבו שזה אולי שהמנכל התפטר או משהו כזה אבל אני בכל זאת חשבתי שמשהו עומד מאחורי זה. זה היה קצת מבאס אבל הבנתי שזאת בסך הכל ערוץ טלוויזיה.
אני יודע שזה נשמעה מגוחך אבל מה שקרה אחרי זה לא היה כל כך מגוחך…
בבוקר כשקמתי היה לי נורא משעמם אז החלטתי לנסות ולברר מה קרה לערוץ דיסני, ספרתי לחברי שאני בודק באינטרנט אם יש מהו על מה שקרה בדיסני והם אמרו שהם יבדקו במחשבים שלהם גם. זה היה קצת מוזר אבל לא היה ממש משנה לי. כשחפשתי באינטרנט לא היה בשום אתר או פורום מידע חוץ מכמה אנשים מבולבלים שלא מבינים לאן ערוץ דיסני נעלם, זה היה כאילו ערוץ דיסני פשוט הפסיק להתקיים. החלטתי לפתוח פורום שהכותרת שלו הייתה "לאן נעלם ערוץ דיסני? האיימיל שלי נמצא למטה" קביתי שמישהו יענה לי ויתן לי מידע אך אף איש לא ענה. גם אצל חברי החיפוש לא היה מוצלח כל כך.
אחרי כמה שעות שאף אחד לא ענה לי בדקתי את האיימיל שלי בתקווה שמישהו יענה ולמזלי מישהו אנונימי ענה לי: "שלום אדון יקר, רק שתדע שאם אתה רוצה באמת לבדוק מה קרה אז תיזהר כי הדרך מלאה מכשולים מסוכנים ביותר… אם אתה כן מעוניין להמשיך אז שתדע פרצתי לאתר של דיסני וגיליתי סרטון אחד סודי שאף אחד עוד לא ראה. אם אתה רוצה לראות שלחתי לך אותו".
אחרי הדבר הזה קצת נלחצתי לא ידעתי אם זה אמיתי מתיחה או איש משוגע אך הסקרנות הרגה אותי הייתי חייב לצפות. כשפתחתי את הסרטון הוא היה מזעזעה מה שהיה בסרטון היה חדר לבן בכל מקומו וריק אבל על הרצפה היה שני גופות אדם מלאות דם אם סכין נעוצה בליבם. התאפקתי לא להקיא אך הסרטון המשיך ולאחר כמה שניות של סבל נכנסו שלוש דמויות של מיקי מאוס מיני מאוס ודונלד דאק אלו היו חליפות גדולות שבדרך כלל זה אומר שמישהו מחופש בתוך התחפושת. הן פשוט עמדו במקום והסתכלו למצלמה, זה היה ממש ממש מטריד בסופו של דבר דונלד דאק הלך לכיוון המצלמה באיטיות וכיבה אותה.
זה היה סוף הסרטון הייתי מזועזע רציתי להאמין שהכל מתיחה אבל ידעתי שזה אמיתי. קראתי לחברי שיראו את הסרטון הם ראו ולא רצו להאמין, החלתנו שאנחנו חייבים לבדוק מה זה אז חפשנו באינטרנט את הכתובת של בית ההפקות דיסני. לאחר חצי שעה של חיפושים מצאנו את הכתובת מיהרנו מאוד לשם לא חכינו אפילו דקה ישאר נסענו לשם. כשהגענו לשם הסתכלנו מרחוק על הבית הפקות והוא היה נראה נטוש מאוד למרות שעזבו אותו רק לפני כמה ימים, לא היה איש אחד קרוב לשם כנראה פחדו מהמקום, אפשר להבין למה כל החלונות היו מאובקים ומנופצים, אפילו צבע הביניין דהה קצת. נכנסו לשם מבלי פחד למרות שידענו שזה מאוד מסוכן.
כאשר נכנסנו כל הבניין היה מלוכלך ומסריח מאוד, כאילו לא ניקו אותו שנים. לאט לאט הריח המסריח נהיה חזק וחזק לרגע ראינו נוזל אדום נוזל מהקיר… רצינו להאמין שזה לא דם אחרי כמה צעדים אפילו ראינו משהו שדמה בצורה מחשידה ומלחיצה לאצבע של מישהו!! התחלנו לפחד אבל ידענו שאנחנו חייבים להמשיך, בדקנו כל מיני חדרים אבל היה שם רק ציוד משרדי הרוס. ברגע שהגענו לחדר אם שלט: "תחפושות, כניסה לעובדים בלבד" ידענו שצריך להיכנס נכנסו לשם ומה שהיה זה מלא בובות דיסני לעובדים אך הבעיה היחידה הייתה שהן היו כולן הרוסות וקרועות, טוב חוץ מאחת, נגשנו על הבובה היחידה שהייתה נראית טוב ומה שהיה מוזר זה שהיא הייתה נראית מחוברת כאילו מישהו חיבר אותה אם סלוטייפ או שיש בה מישהו, הורדנו לבובה את הראש והזדהזנו היה שם גופה של איש!!! דן לא עמד בזה והקיא על המקום אני ואיתי כמעט אך עצרנו את זה הייתי כל כך מפוחד שצעקתי: "מהר רוצו החוצה לא אכפת לי כבר מה קרה רק בואו נצא מכן עכשיו!!!!!!!" התחלנו לרוץ ליציאת החדר אבל הדלת נתקע ולא נפתחה לא משנה כמה חזק ניסינו לאחר כמה שניות התחלנו לשמוע מעומק החדר צחוק מטריד ומלחיץ מאוד. הבאנו שמישהו פה איתנו התחלנו להתחנן בפניו שיעזוב אותנו במנוחה אנחנו שרק רוצים ללכת צעקנו לו אך הוא התעלם לאחר כמה שניות הרגשנו כאילומישהו צמוד לאוזן שלנו ולוחש לנו: "מה שקורה בדיסני… נשאר בדיסני…" נסיתי לתת לדבר הזה מרפק אבל ברגע שהזזתי את המרפק לכיוונו רק אבק עף באוויר והוא כאילו נעלם. לאחר שנייה אחת בדיוק ראינו מעומק החדר את שלושת האנשים בתחפושות של דונלד דאק מיני מאוס ומיקי מאוס מיקי מאוס ושני חבריו הורידו את המסכה שלהם ומיקי אמר: "מה שקורה בדיסני… נשאר בדיסני… ועכשיו גם אתם!!" הם רצו לעברנו בעתנו בדלת הכי חזק שאפשר עד ששברנו אותה הם רצו לעברנו ותפסו את דן צעקתי: " לא!!! דן!!" אבל איתי אמר לי להמשיך לרוץ, דמעה עברה בעייני אבל רצתי אם איתי. הרגשנו כאילו זה מבוך רק שהם מכירים אותו היטב ואנחנו לא. אני ואיתי רצנו לעבר היציאה ואז בדיוק ביציאה תפסו את איתי והוא צעק לי:"תמשיך לרוץ!!!" המשכתי לרוץ עד לאוטו ונסעתי משם.
מאז עברו כמה חודשים והם עדיין עוקבים אחרי אני רואה את הפרצוף שלהם כל הזמן ברחובות וזה מלחיץ אותי אני מתחיל להיות בהזיות…
רק רגע שלחו לי הודעה באימייל חכו כאן קצת…
כעבור כמה דקות…
אני לא מאמין… שלחו לי את אותו סרטון מלפני כמה חודשים של האנשים המתים… רק שהפעם האנשים המתים הם…. דן ואיתי!!!!!!
אני לא מאמין… זה לא הגיוני… אוי לא אוי לא אני שומע את הצחוק מאותו היום שוב!! לא זה לא הגיוני לא, הצילו!….. אני מרגיש שהם מאחורי אך אני מפחד להסתכל לאחור…
אני חייב להעלות את הסיפור לפני שיתפסו אותי!!!
אוי לא אני שומע אותם לוחשים לי שוב!!!
הם אומרים לי
"מה שקורה בדיסני נשאר…..


תגובות (2)

אחלה סיפור עוד סיפורים כאלה

17/10/2017 12:40

זה ממש מעולה!
זה מקורי?

19/02/2018 19:12
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך