naruto
בקרוב יהיה פה הרבה אקשן

ממלכת הלילה פרק 1: זיכרון בין הצללים

naruto 28/09/2014 860 צפיות 2 תגובות
בקרוב יהיה פה הרבה אקשן

נקודת מבט כללית:

לילה אפל ללא ירח, צללים כיסו את השמיים הכהים. כוכבים לא נראו כלל בממלכת הזאבים. באפלה ישב מלך צעיר בשם הקטור.
מתוך כל הערפדים שנהרגו בלילה האפל הזה, נישאר נסיך הערפדים ושמו אדוארד שנאלץ לעזוב את עולמו הריק ולעבור עולם בני האנוש לאחר המלחמה העירונית. " מצאתם את נסיך הערפדים אדוארד" אמר הקטור, עורו היה קצת כהה שערו שחור כלילה ועיניו היו שחורות כמו שערו.
" עדיין לא הוד מלכותך אבל גלינו דבר אחד הוא נימצא בעיר לונדון בכדור הארץ"
"אז למה אתם מחכים אל תחזרו עד שתמצאו אותו"
"כן הוד מלכותך" אמרו משרתיו של הקטור

נקודת המבט של אדוארד:

אני יושב במקום המסתור שלי שרק אני וחברי טוב יודעים . אני לא יודע כלום על משפחתי האמיתית גדלתי במשפחה מאמצת כי ביום שנולדתי הייתה מלחמה והוריי מתו, לא מזמן גליתי שאני ערפד אמא שלי,אבא שלי ואפילו אחותי הגדולה. לא רצו לספר לי שאני ערפד למען האמת גילית את זה בטעות אחותי הגדולה הילי חתכה את האצבע והתנפלתי עליה זאת הייתה הפעם הראשונה שזה קרה לי, בגלל שכל בוקר שתיתי כדורים ובאותו בוקר שכחתי לשתות אותם והם הסבירו לי את הכל על המלחמה על ההורים שלי ועל זה שהכדורים האלה עצרו את הרצון שלי לשתות דם זה היה הבוקר הכי נוראי בחיים שלי. כשאני מביט אל תוך הירח הגדול והלבן, אני יכול להזכיר בכל מה שקרה בעבר הרחוק אני זכור מתי שהיה לי משעמם ולא ידעתי במה לשחק הייתי משגע את אמא את אמא שלי .

~פלשבק מנקודת מבט כללית~

"אמא משעמם לי " אמר אדוארד. "אז לך תקרא ספר או תראה טלויזיה או תשחק במחשב .
יש לך הרבה מה לעשות. אתה פשוט צריך לבחור מה לעשות.? טוב"
"אולי את חושבת ככה, אבל זה לא ממש קל. תתארי לעצמך שיש לך כמה אפשרויות
,ושאת רוצה לעשות את כולם בבת אחת מה היית עושה?"
"יש לי כמה אפשרויות שאני רוצה לעשות את כולם נכון?"
"כן בדיוק כך."
"אני הייתי עושה את הכל, הריי יש לי את כל הזמן שבעולם אני לא צודקת?"
" איך ידעתי שתגידי את זה " אדוארד אמר בלחש.

~ סוף פלשבק חוזרים לנקודת המבט של אדוארד~

"עכשיו שאני ניזכר בעבר אני מתחרט עוד יותר על זה שגליתי שאני ערפד"
"מה באמת? אני דווקא חושב שזה מגניב"
"אההה!!!!!!" צרחתי בבהלה אבל זה היה בסך הכל חברי הטוב ברק
"טיפש עשית לי התקף לב"
"זה ילמד אותך לא להגיד דברים כאלה בקול אם זה היה משהו שלא יודע את זה היו מפיצים את זה בכל העולם ואתה יודע למה זה היה מוביל תגיד תודה שיש לך חבר טוב כמוני כל אחד אחר היה בורח בצרחות"

"כן עכשיו אתה מבין למה אני שונא להיות ערפד זה מפחיד וגם… רגע מזה הקול הזה אתה שוב פעם מנסה להבהיל אותי והפעם הדלקתה קול של בחורה קול יפה מי שרה "
"זה לא אני אני נישבע אדוארד תתכונן " ׁ

~המשך יבוא~


תגובות (2)

סיפור מעניין, אך תעברי בבקשה על שגיאות הכתיב שלך ופיסוק. הסיפור והעלילה מעניינים מאוד תמשיכי :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

28/09/2014 20:30

היי העלתי את הפרק מחדש חובה לקרוא אני אמשיך לפרק 2

14/11/2016 13:35
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך