naruto
הארכתי את הסיפור סליחה הכל הפרק מנקודת מבט כללית הייתי חייבת או שזה לא היה מותח

ממלכת הלילה פרק 3

naruto 05/12/2016 854 צפיות אין תגובות
הארכתי את הסיפור סליחה הכל הפרק מנקודת מבט כללית הייתי חייבת או שזה לא היה מותח

~נקודת מבט כללית~

הירח המלא זרח בחוזקה אף כוכב לא נראה בשמיים שערו הבלונדיני הבהיר של אדוארד התנפנף ברוח עיניי האמרלד הסגולות שלו זהרו לאור הירח קולו היה רגוע כאשר שאל " מי אתם? "
" בוא נעשה זאת בדרך הקלה אתה תבוא אתנו בשקט ואנחנו לא נפגע במשפחה או בחבר
שלך " אמר אחד מהם " אם רק תעזו לגעת בברק או במשהו מהמשפחה שלי אתם תשלמו על זה " קולו היה שקט אבל לחוץ " אם אתה לא רוצה שנפגע בהם אז בוא לפה האנשים שלנו כבר שמה "
" אתם מצפים שאאמין לכם " קולו היה כעוס " אתה מוזמן לבדוק "
" אני לא מאמין לכם זה שקר " קולו לא היה שקט יותר פניו היו כעוסות " השמועות צדקו אתה באמת מפחיד כשאתה כועס שאני אגיד להם להרוג אותם? הבחירה בידך " הוא הוציא במהירות את הטלפון וחייג לאחותו אותו האיש חייך ולקח מכשיר קשר " תביאו לה לענות "
" הילי את בסדר " קולו היה לחוץ " אדוארד תציל את עצמיך " עיניו הסגולות נפקחו לרווחה הוא התחיל לרעוד " תברח אנחנו נהיה בסדר " קול ירייה נשמע דמעות זלגו מעיניו " אחת כבר מתה רוצה לדעת מי זאת הייתה? זאת הייתה אחותך הגדולה ואם לא תמהר גם הורייך יחטפו ירייה נו במה אתה בוחר? "
" אתם רצחתם אותה אני בחיים לא אסלח " הוא אמר בדמעות אתה " אתה רוצה לראות אותה
גוססת ? אין לנו בעיה לשלוח לך תמונה מהטלפון שלה " הוא אמר בחיוך " יש לך עד מחר בחצות בינתיים ההורים שלך והחבר שלך יהיו בידיים שלנו " הוא נעלם מעיניו לפני שהוא הספיק לענות הוא רץ בכל כוחו וכשהגיעה לביתו ראה את אחותו גוססת " אני מצטער לא יכולתי להגן עלייך " עיניו התמלאו בדמעות " אל תאשים את עצמיך זאת הייתה אשמתי אני אמרתי לאמא ולאבא שלא יגלו לך פחדתי שתשנא את עצמיך, אדוארד זאת בקשתי האחרונה אנה ממך שתה את דמי " עיניו הסגולות היו מלאות בדמעות ,לפני שהוא שהוא בצעה את בקשתה הוא לחש באוזנה " אני אוהב אותך את האחות הכי טובה בעולם " יבבה נפלטה מפיה כאשר אדוארד נעץ את שיניו בצווארה כל גופו רעד כאשר בצעה את בקשתה היא חיבקה אותו ואחזה בחולצתו שהשחורה הג'ינס הכחול שלו היה מוחתם בדם של אחותו כאשר סיים את דמה חיבק אותה לכל כוחו הוא שנא את עצמו על מה שעשה עיניו הסגולות הפכו לאדומות אחרי שהוא שתה את דמה הוא התקשר למשטרה בשביל לא לעורר חשד קולו רעד כאשר כאשר הסביר מה קרה כמובן שלא אמר שאנשי זאב באו לחטוף אותו או ששתה את הדם של אחותו הוא אמר להם שהוא יסביר הכל כשהשוטרים יגיעו אחרי חמש דקות הם הגיעו עיניו כבר לא היו אדומות הוא הספיק לקחת את הכדורים כשהם שאלו מה קרה הוא אמר שמישהו איים עליו שאם הוא לא יבוא אתם הוא יהרוג את כל משפחתו הוא הוסיף גם שהאיש הזה רצח את אחותו וחטף את הוריו וחברו הטוב כשהם שאלו למה הוא לא הודיעה על השיחה למשטרה הוא ענה שהוא חשב שזאת מתיחה הוא לא אמר על הפגישה בחצות כי הוא ידע שהם יתכננו מערב לאויב " אתה לא פצוע ? " הוא הניד את ראשו לשלילה " אני לא הייתי בבית יצאתי לריצה הרוצח התקשר אליי שמעתי ירייה רצתי בכל כוחי הביתה וכשהגעתי מאצתי את אחותי שוכבת על הרצפה הדם הזה של אחותי "
" יש לך עם מי להישאר בלילה? "
" לא אני אסתדר "
" אם יקרה משהו צור אתנו קשר " אדוארד הנהן היה כבר לילה הוא סימן לאחד מהם התקרב הוא לחש משהו באוזנו של השוטר השני הוא הנהן כשאותו השוטר התקרב עם מזרק אדוארד התחיל לרעוד " אל תפחד זה רק סם הרדמה "
" אני יכול להסתדר גם בלי זה " עוד שוטר טפס אותו בכוח אחרי שהוא קיבל את הזריקה הוא התנגד להירדם השוטר שהחזיק באדוארד הרפה ממנו והרים אותו על גבו אדוארד נשם עמוקות הוא היה מטושטש ולא יכל להתנגד הם הכניסו אותו לניידת " מה אתם עושים " הקול של אדוארד היה שקט וישנוני השוטר היה מופתע מזה שאדוארד עוד ער
" אתה הולך לחקירה "
"הסברתי לכם הכל "
" אז לא יהיה אכפת לך אם נבדוק את הטלפון שלך נכון? "
" אין לי בעיה "
" בינתיים תהיה בכלא עד שנסרוק את כל השיחות שלך " אדוארד נאבק להישאר ער. הגענו לתחנת המשטרה שוטר אחד בא להוציא אותי " אתה עוד ער המפקד ידע איך לטפל בך " אדוארד לא היה מסוגל לענות הם הוציאו אותי מהרכב והכניסו אות לצינוק חשוך ומפחיד עוד איש נעמד מול אדוארד ואחז בפניו " הבאתם לו זריקה "
" כן אבל הוא לא נרדם "
" מעניין " הוא אמר לעצמו " תביאו לפה עוד מנה " מבטו היה ממוקד באדוארד הוא הרפה את ידיו כשהשוטר השני הביא לו את המזרק " תחזיקו אותו " אדוארד ניסה להתנגד אבל לא הצליח לו השוטר טפס את ידו והזריק לאדוארד אבל הוא לא הלך לישון הוא התנשף לבסוף השוטר התעצבן " תביאו את כל הבקבוק " הוא צעק " אתה חזק אבל אני אשבור אותך " אדוארד המשיך להתנשף וקיבל עוד שתי זריקות הוא עצם את עיניו " אתה שלנו גם אם אתה חף מפשע התוצאות יגיעו בעוד שבוע עד אז אני אשבור אותך "
" אני לא יכול להישאר פה שבוע אני חייב להציל אותם "
" אל תענה לי שמעת אתה תישאר פה כמה זמן שאני ארצה " הוא קיבל עוד זריקה ולבסוף הוא נרדם " אני עוד אשבור אותך " הוא צחק צחוק מרושע

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך