naruto
מקווה שאהבתם ????????

ממלכת הלילה פרק 7

naruto 19/12/2016 946 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם ????????

~נקודת המבט של אדוארד~

אני יושב בחקירה עם בחורה עקשנית שלא מוכנה להפנים את זה שאני לא אשם ראשי ראשי נמצא בין ידי אני נלחם עם עצמי הריח הולך וגובר ריח דם נוראי אני משתעל כמה פעמים " היי אתה בסדר? " היא שאלה כשהתחלתי להתנשף " אני בסדר "
" זה מה שאתה אמרת לפני שלוש דקות ועוד שלוש דקות לפני זה ו…"
" הבנתי , הבנתי " קטעתי אותה " עכשיו תענה ברצינות אתה בסדר ? " היא שאלה אותי עוד פעם " כנראה הטיפש שהביא לי את הכדורים בבוקר הביא לי את הכדורים הלא נכונים "
" מה אתה שותה כדורים ! נגד מה הם ? "
" לא יודע "
" אתה שותה כדורים ואתה לא יודעת נגד מה הם ממתי אתה שותה אותם? איפה קנית אותם ? "
" תרגעי אני שותה אותם מאז שהייתי קטן , אמא שלי מכינה ואותם " עניתי לה באדישות והיא נשפה בהקלה אבל למה היא נבהלה יכול להיות הם ינסו להרעיל אותי בקרוב ? מה הולך לקרות ואיך אני יוצא מפה ? הריח של הדם נהיה חזק יותר לעזאל " להגיד להם להביא את הכדורים "
" אין צורך הם יתבלבלו עוד פעם בכדורים "
" רוצה להמשיך בחקירה ביום אחר? "
" מה יוציא אותי מפה עד חצות "
" אם נסיים אותה היום ותגיד את כל האמת רק אז "
" את צוחקת אמרתי את כל האמת "
" לא תהיה לך שום התנגדות אם נבדוק אותך במכונת אמת ? "
" לא "
" אז בסדר " היא עצרה לרגע " תביאו לפה את זה "
" טוב ! " ענה לה קול גברי " את ידעת שזה מה שאני יענה לך ? "
" כמובן " היא התקרבה אליי ולחשה באוזני " אם לומר את האמת אני גם רוצה שתצא בהקדם האפשרי " היא קרצה לי " אני מופתע פעם ראשונה שאמרת את האמת " צחקנו בקול רם הריח חזר עוד פעם " לעזאל " לחשתי " אתה בסדר ? " לעזאל זה בגלל שהם מרביצים פה לאנשים הריח של הדם חזק מהרגיל הפעם " מה ?… " אמרתי את המשך המישפט בליבי אלה… גופות " מאיפה? …." אמרתי בשוק " הם מרעילים פה אנשים בגלל זה נבהלתי כשסיפרת לי על הכדורים " הודתה במבוכה , ריח הדם הלך וגבר אני מתנשף ואחרי זה מתחיל להשתעל " היי אתה.."
" תתרחקי ! " קטעתי אותה לעזאל בקצב הזה אני אשתה את הדם שלה…

~ המשך יבוא ~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך