naruto
היי חברים סליחה שלא פרסמתי פרקים של הסיפור הרבה זמן תודה שקראתם :~) ♥

ממלכת הלילה פרק 8

naruto 11/01/2017 910 צפיות אין תגובות
היי חברים סליחה שלא פרסמתי פרקים של הסיפור הרבה זמן תודה שקראתם :~) ♥

הוא היה עטור זיעה כאשר הוא נפל מהכיסא כשחולצתו הלבנה מלאה בזיעה. והוא נלחם בייסורים ביצריו שרק היו צמאות לדמה החם, שכל כך פיתה אותו הריח המשכר של הדם כמו של יין עתיק וטוב. היא רצה לקראתו בבהלה כשהיא רואה אותו מתפתל בייסורים על הרצפה כאשר פניו חיוורות יותר מסייד. "היי אתה בסדר?" היא שאלה בפניקה מנסה לגעת בו.
"תתרחקי," הוא לחש בייסורים. "אני—" הוא השתעל בחוזקה. "צריך את הכדורים." הוא לחש בקושי את המילים.
"נו! למה אתם מחכים אתם רוצים שהוא ימות!" היא צעקה על שני השוטרים שעמדו לצידה בהלם מופתעים מהמחזה שהיה לנגד עיניהם.
"כן, גברתי." אחד השוטרים גמגם בפחד ככשמע את קולה התוקפני. הוא רץ במסדרון הבית כאשר הוא מחפש אחר הכדורים נואשות. הוא הפך את חדרו של אדוארד בתוך הארונות החדר. כאשר הוא נשען לרגע על הספרייה על מנת לנשום אוויר, בתוך כל ההיסטריה שהייתה בתוך הבית. כשלפתע נשמעו צעדים כבדים על קורות העץ הנוקשים."מי זה?" הוא שאל בקול מבוהל מחפש אחר הדמות המסתורית."אתה מחפש את אלה?" הוא אמר מנופף בשעשוע בכדורים.
"א-איך אתה יודע? " הוא שאל בפלא.
"מר סטיוארט משתמש בהן תמיד. " הוא אמר בחיוך ערמומי. "קח אותם." הוא זרק אותם לידיו כאשר הוא פונה אל היציאה.
"רגע אדוני!" הוא הסתובב והדמות המסתורית כבר נעלמה.

******
השוטר רץ כמו משוגע במסדרון כשנתקל במפקח העקשן שהיה אחראי על אדוארד "לאן אתה ממהר טירון?" הוא שאל בקולו הנוקשה "ז-זו פקודה ממפקחת המשנה" הוא ענה בגמגום. "אמבר למה? " הוא אמר במבט מופתע. "החשוד לרצח של אתמול ה-הוא…"
"איפה אתה הוא עוד רגע מת שם מפקחת המשנה משתגעת" שוטר אחר קטע אותו. " מה קורה פה למען השם?" שאל המפקח במופתע "אדוני נסביר לך אחר כך" אמר אחד מהשוטרים. הם רצו בפאניקה לכיוון חדר החקירות. כשנכנסו לשם ראו את אמבר בוכה בדאגה עיניה הכחולות היו מלאות דמעות, גופה רעד מפחד. ואת אדוארד סובל, ומתגלגל מכאבים, שערו הבלונדיני רטוב מזיעה, פניו מתעוותות מכאב. "גבירתי הנה הכדורים" אמר אחד השוטרים היא חטפה את הכדורים מידיו "תביאו מים מהר!" היא צעקה אחד הסוהרים הביא לה כוס מים. היא מסרה את הכדורים ואת המים לאדוארד המתייסר, לאחר ששתה את הכדורים הוא התעלף.
אמבר חיבקה את אדוארד בהקלה "תודה לאל" היא לחשה.

~המשך יבוא~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך