סיפורי אימה קצר צרים

lovely12 03/02/2018 1468 צפיות אין תגובות

סיפורי אימה קצרים של כמה משפטים קצרים שכתבתי.

הרגשתי שמגרד לי ברגל ושבאתי לגרד את הרגל הרגשתי שיד שנוגעת בי.

עשיתי תמונה מול המראה והייתי לבד. לאחר מכן התבוננתי בתמונה וראיתי שיש ילדה קטנה מאחורי שמסתכלת למראה.

הלכתי לעשות בדיקת איידס בקופת חולים ושבוע לאחר מכן ראיתי שלוש שיחות לא נענו מקופת החולים.

שאלתי את הדוקטור בחרדה "כמה זמן עוד נותר לי לחיות?״ ואז הדוקטור הביט בשעונו.

ירדתי למטבח באמצעה הלילה להכין לי אוכל ואז ראיתי את אמא שלי מול הכיור עם הגב אלי ואז נזכרתי שאמא שלי בכלל בחופשה בלונדון.

נכנסתי לתנור כדי לנקות אותו מבפנים ופתאום נסגרה עלי הדלת של התנור וננעלתי מבפנים.

נכנסתי לבית סגרתי את הדלת ואחרי שהסתובבתי לנועל אותה היא הייתה פתוחה.

הסתכלתי על הבובה שבמדף בחדר שלי ופתאום היא נפלה מהמדף על הרצפה.

פתחתי את המקרר כי הייתי רעב וראיתי על המדף העליון ראש של בן אדם.

שמעתי דפיקות בדלת ושפתחתי את הדלת ישב בכניסה חתול שחור שמביט לי בעיניים.

הלכתי להשתין ושמעתי רעשים כשסובבתי את הראש ראיתי ילדה קטנה שרצה במסדרון.

עשו לי ניתוח בבית חולים והרופא נתן לי זריקת הרדמה וכשקמתי מצאתי את עצמי נעול בתוך ארון קבורה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך