אלונקריפ
הקריפיפסטה מקורית ונכתבה על ידי, אין להעתיק בלי אישור.

סנאפצ'ט – קריפיפסטה מקורית

אלונקריפ 13/10/2017 1607 צפיות תגובה אחת
הקריפיפסטה מקורית ונכתבה על ידי, אין להעתיק בלי אישור.

זה אומנם סיפור קצר אבל מזעזע על מקרה שקרה כאשר דיברתי בסנאפצ'ט עם חברה.
אני די צעיר, אני סך הכל בן 15 עדיין בחטיבה. נערה שממש אהבתי התחילה ממש בזמן האחרון לשלוח לי סלפיס ולדבר איתי בסנאפצ'ט, התחלנו לשלוח אחד לשני הודעות במשך כמה לילות.

ערב אחד בזמן שצפיתי בטלוויזיה היא שלחה לי תמונה של עצמה יושבת על המיטה ללא אפקט זום, שלחתי לה הודעה של "מה קורה?" והיא שלחה עוד תמונה נוספת זהה לגמרי לקודמת רק הפעם עם אפקט זום וכתבה שהיא לא עושה הרבה ומנסה להעביר את הזמן בלהתכתב איתי.

היא נתנה טיימר של 10 שניות כך שזה השאיר לי מלא זמן להתבונן ולסרוק את התמונה שכללה את החדר החשוך שלה, המיטה שלה והדמות המוזרה שעמדה מחוץ לחלון כאשר היא מתבוננת פנימה. מהר מאוד שלחתי לה תגובה "היי תגידי, זה אח שלך שעומד בחלון?". היא שלחה תמונה נוספת של החדר, זהה לתמונה הקודמת שמצורפת אליה ההודעה "על מה אתה מדבר?", בתמונה הזאת הדמות בחלון הייתה יותר קרובה ויכולתי ממש לראות יד נלחצת על הויטרינה של החלון.

סגרתי את התמונה במהירות בשביל שאוכל לשלוח לה תגובה לפני שהטיימר יסתיים "היי! יש מישהו בחלון שלך, תסתובבי אחורה!", היא קראה את התגובה שלי כמעט במידיות ומאז לא שמעתי ממנה שוב באפליקצייה.

רמת הדאגה שלי עלתה מרגע לרגע ככל שהדקות עברו, המשכתי לשלוח לה הודעות בתקווה שתענה, אפילו ניסיתי להתקשר אליה כמה פעמים אך ללא מענה. רציתי להתקשר להורים שלה לבדוק אם הכל בסדר אבל לא היה לי המספר של הבית שלה או של ההורים שלה אז לא ידעתי מה לעשות ופשוט המשכתי לשלוח לה הודעות.

כאשר סוף סוף הייתי מוכן לנוח ולהיכנס למיטה לישון היא סימסה לי סוף סוף, היא הסבירה מה קרה במשך כל הזמן הזה שניסיתי להשיג אותה, התיאור שלה עורר בי צמרמורת.

היא אמרה שברגע ששלחתי לה את ההודעה להסתובב היא הסתובבה אחורה וראתה את הבחור, שהתברר לה כי הוא בערך בשנות ה20 לחייו, מתבונן בה דרך החלון והיא צרחה, היא חשבה שהצרחה תבריח אותו אך להפך, הבחור פתח את החלון לרווחה וקפץ אל תוך החדר, היא מזועזעת צרחה את נשמתה ויצאה בריצה מהחדר אל חדר השינה של ההורים שלה, היא העירה את אבא שלה והובילה אותו לחדר בשביל למצוא שום דבר מלבד חלון פתוח, הבחור נעלם.

זה לא סיפור שאני עצמי חוויתי אותו אבל עדיין חוויתי את הלחץ יחד איתה באותו לילה בעודי יודע כי הדבר היחיד שהציל אותה זה שהצלחתי לזהות את הדמות מציצה מהחלון ולהזהיר אותה.


תגובות (1)

אני חייבת לדעת!
זה אמיתי?!

19/02/2018 19:06
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך