אני אשמח אם תתגישו את הכמה דקות האלה של הקריאה ותגיבו תודה :)

עד כמה אתם מפחדים: משחקי רוחות

07/09/2015 3305 צפיות 3 תגובות
אני אשמח אם תתגישו את הכמה דקות האלה של הקריאה ותגיבו תודה :)

זה לא כל כך סיפור אבל זה יכול להתפתח לסיפורים טובים .
זה נטו למי שאוהב אימה ואני לא מדבר על סיפורים על חייזרים וכאלה
אלא על קריפיפסטות.
יש פה מישהו שמתעניין בקריפיפסטות?
כמו בלאדי מארי
בייבי בלו בלו בייבי
קנדימן
אלה הקלאסיים מישהו מתעניין בדברים בסגנון???
כי אני החלטתי לנסות כמה משחקים שמבוססים על הקריפיפסטות אני מצלם ומתעד ואני מעוניין לשתף אנשים.
למשל אני יתן דוגמא יש תמשחק הזה מחבואים לבד, שהוא מבוסס על זימון רוח והכנסת דיבוק בתוך בובה. שיחקתי כבר פעם אחת את המשחק אבל ממש מעט זמן, אני מעוניין לשחק שוב את המשחק וכמובן לתעד הכל, אבל הפעם אני אשחק יותר זמן מפעם קודמת.
יש גם את המשחק the closet game
המטרה של המשחק היא לזמן שד לתוך הארון שלכם בזמן שאתם בתוך הארון.
יש גם את המשחק the hosting game
המטרה של משחק זה היא לזמן 3 רוחות (הן יכולות להיות רעות או טובות)
יש את המשחק "האמבטיה" שזה זימון רוח במקלחת זה משחק יפני שמטרתו לזמן רוח ולגרום לרוח להצמד אליכם במשך יום שלם, ואתם צריכים לשרוד את היום הזה מבלי שהיא תפגע בכם.
יש זמנים מסויימים שבהם אפשר לשחק את המשחקים הללו, ושעות מסויימות.
שיחקתי את כולם מלבד את משחק האמבטיה בגללל שאין לי אמבטיה אבל אני ישחק את זה בעתיד אולי אני יקנה משהו שאוכל לחקות את האמבטיה או שאני ישחק את המשחק הזה אצל מישהו שיש לו אמבטיה.
המשחקים האלו די מסוכנים, יש כאלה שמאמינים ויש כאלה שפחות. אני מאוד מעוניין לדעת אם זה מעניין מישהו ואם מישהו רוצה לאתגר אותי ולתת לי עוד משחקים בסגנון אני אשמח.

בבקשה תגיבו ואם יש משיהו שמעוניין לראות אותי משחק אני יוכללצלם ולהעביר לו דרך רשתות חברתיות כמו פייסבוק יוטיוב vine וכו….

אני שיחקתי את כל המשחקים האלה אבל יש משחקים כמו " מחבואים לבד" שלא ביצעתי בדיוק לפי ההוראות אז אני אצטרך לשחק שוב.
ויש גם משחקים שבנויים מכמה קריפיפסטות שונות כמו בלאדי מארי יש כאלה שטוענים שפשוט צריך להחזיק נר מול המראה ולהגיד בלאדי מארי 3 פעמים ויש כאלה שאומרים שצריך להגיד 5 פעמים ביחד שהמים זורים ולגעת במראה.
מה דעתכם זה מעניין אותכם??


תגובות (3)

אף אחד לא רוצה ?

09/09/2015 07:46

    יש גם את המשחק "החצות" שבו מזמנים את איש החצות… תקרא על זה, אבל תיזהר!

    19/09/2015 00:33

אני הולך לשחק את משחק החצות בסרטון הבא זאת אומרת שמחר בלילה אני ישחק אותו זה יפורסם בדף שלי "סודות אפלים" כולם מוזמנים לבוא ולצפות. ואחרי הסרטון הזה אני הולך לעלות סרטון על ירח אדום כם תיעודים אני יצא בלילה ויתעד ולמעשה הסרטון יתבצע בחוץ אני מאוד ישמח שתעקבו אחרי הסרטונים הכל אמיתי בלי אפקטים מיוחדים או גאמפ סקארס אם תצטרכו קישור תגידו לי ואני יפרסם תודה על התגובות :) עשיתם לי תיום

19/09/2015 18:39
סיפורים נוספים שיעניינו אותך