מופיע גם ב:http://fiveasecond.blogspot.co.il/2015/08/blog-post_24.html רציתי לומר שאתם יכולים למנוע מהסיפור הזה לקרות. לפחות, אתם יכולים למנוע ממנו לקרות למאות. כל מה שצריך לעשות בשביל זה זה להפסיק לשלם לאנשים לעשות את זה. http://veg.anonymous.org.il/etgar22

עצמיות

מופיע גם ב:http://fiveasecond.blogspot.co.il/2015/08/blog-post_24.html רציתי לומר שאתם יכולים למנוע מהסיפור הזה לקרות. לפחות, אתם יכולים למנוע ממנו לקרות למאות. כל מה שצריך לעשות בשביל זה זה להפסיק לשלם לאנשים לעשות את זה. http://veg.anonymous.org.il/etgar22

דשא ירוק ונעים מתחת לרגליים. דשא קריר ורטוב. רטוב שאינו דם וצואה מתחת לרגליים. הדשא נכנס בחריצים כשאני הולכת, מלטף ומרגיע.
אני כבר לא יכולה ללכת, רק לרוץ, לברוח. שום מקום לא בטוח, הם יכולים לחזור, הם יכולים לשכוח מי אני, שאני אני ולא זה. הם כולם נראים אותו דבר, הם גבוהים, כל-כך גבוהים ומפחידים.
אני כבר לא יכולה ללכת, אני צולעת, מדממת, שמנה. כולי מכוסה בצואה של עצמי, בשתן, במוגלה, בדם.
אני כבר לא יכולה לעמוד. הרגליים שלי קורסות על הדשא הנעים שמזכיר לי שהשמש זרח היום פעם ראשונה.
נולדתי בחושך. חייתי בחושך. החושך, הוא בכל מקום, הוא יכול לחזור בכל שנייה. כל-אחד מאותם גבוהים מוזרים יכול להחזיר אותו, תמיד. כל צל מזכיר לי את החושך הנורא, כל צל ולילה מזכירים לי שפעם לא יכולתי לרוץ.
אז אני רצה, כי פעם לא יכולתי. אני רצה, ואני לעולם לא אפסיק.

אני כלואה. אני רוצה לזוז. אני צריכה לזוז. הברזל הקר שהחליף את רצפת הצואה כבר לא קר. אין מסביבי דבר מלבד מוות, מחלות, צואה וכאב. אין מסביבי דבר מלבד אחיותי ואחי הכואבים. אחד מהם מתקרב, מאותם גבוהים שמכוסים לגמרי ולא ניתן לראות את עורם. היא מתקרבת, לא. לא! שתלך.
שלא תיגע בי. לא! שלא תיגע בי! הכל שחור. אני חיבת לרוץ, לברוח מכאן! אני לא יכולה לזוז. חריקה. היא לא נוגעת בי. היא לא מרביצה לי. היא כבר לא גבוהה כל-כך, היא מוציאה קולות נעימים; הקולות הנעימים הראשונים ששמעתי מאז שהופרדתי מאימי.

היא מובילה אותי החוצה. הרחק מהחושך. הרחק מאחי ואחיותי. אני לבד. זו היא, כמוהם. כל-כך גבוהה ומוזרה. אני לא יכולה לעשות דבר, הכל שוב חשוך ולא נשאר דבר בעולם מלבד כאב ומוות. אני קורסת. אני נופלת. אני רוצה למות. אני רוצה שהיא ימות!
אי כבר לא יכולה לזוז. אני חולה, אני צולעת. אני כבדה. היא מזיז אותי החוצה. החוצה. מה יש שם, בחוץ?
אור. אור כל-כך חזק שהכל נהיה חשוך. אור. האור ממלא אותי ואני רצה, אני בורחת. ורצה, במעגלים בהתרגשות. יש לידי עוד אחת כמוני.
היא נראית שמחה. מעולם לא ראיתי אחת כמוני כשהיא שמחה. ראיתי רק כאב ומוות. היא מסבירה לי שאני לא צריכה לפחד יותר, שזה נגמר.
זה לעולם לא נגמר, הם כאן ולא מפסיקים. הם רוצים שאני אמות, הם לעולם לא ישחררו אותי. הם רוצים שאני ואחיי ירצחו, והם רוצים לחגוג את הרצח שלנו.
כולם, מלבד זה ששיחרר אותי. זה ששיחרר אותי לדשא הקר והנעים והרטוב. לשמש ולאוכל עם הטעם. היא הציל אותי מידי השטן.

יש לי שם. כל חיי הייתי מספר, רק עוד אחת שיחגגו את הרצח שלה בארוחה. כל חיי הייתי מתה, עכשיו אני חייה. הם כבר לא שולטים בי. עכשיו אני גאה לומר שאני פרה.


תגובות (9)

וואו.

24/08/2015 22:17

אני חושבת שזה באמת דבר טרגדי לבן אדם להיות כלוא בתוך גוף של פרה! כי הרי שאני יודעת כי פרות לא חושבות ככה… יש להן מחשבות מועטת יחד עם תפיסתן.

24/08/2015 22:33

היי,

אני רוצה לשבח אותך על הכתיבה הטובה והמסר. כל הכבוד!

פסמתי באתר דבר דומה לפני שלושה חודשים, אשמח שתקרא/י כאן:

https://www.tale.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D/%D7%90%D7%99%D7%9F%D7%95%D7%A9%D7%95%D7%AA.html

או בסיפורים שפרסמתי – איןושות

25/08/2015 10:51

    תודה רבה :) אהבתי את מה שכתבת, זה מסר חשוב.

    אם את/ה אוהב/ת את מה שכתבתי, אני אשמח ממש אם תשתפ/י אותו.

    25/08/2015 11:01

אני לא מנסה להעליב או לומר שהסיפור חלילה רע. רק שזה נשמע כמו תעמולה צמחונית. ואני חושבת שמישהו שבאמת היה מתעניין בבעלי חיים היה אוכל בשר אוסטרלי, כי כידוע במחקר קצר שנעשה התגלה כי חקלאות הורסת לבעלי החים את החיים יותר מאשר תעשיית הבשר באוסטרליה. לכן עדיף לאכול בשר אוסטרלי אם באמת מנסים לצמצם פגיעה ולנסות לאכול פחות ירק. מרגיז אותי לפעמים שאנשים מתיימרים להיות טובים אכפתים ומטיפים אבל בסופו של יום הם תעתוע אחד ענק. אם זה לא המקרה אז בסדר גמור. אבל… רק השמעתי את הדעתי הלא פוגענית בנוגע לעניין. יום טוב

25/08/2015 14:14

    הגיע הזמן שהשקר ההוא על אוסטרליה יכחד.
    השקר בנוגע לזה שמזון צמחי באוסטרליה פוגע בבעלי חיים יותר מאשר מזון שהופק ברצח של בעלי חיים מבוסס על ההנחה שבשביל לגדל מזון צמחי באוסטרליה צריך להרוס איזורים טבעיים ובשביל לגדל בעלי חיים לא צריך. באותו המשפט של הכתבה שהפיצה את השקר הזה נכתב שהבשר באוטרליה הוא רובו ככולו grassfed. מי שלא יודע, בשר שהוא גראסספד דורש שבכל שטח הגידול של הפרות יהיה רק דשא. זאת אומרת, צריך בשביל זה להרוס איזורי מחיה טבעיים של כל דבר שהוא לא דשא. זאת אומרת שצריך בשביל זה להרוג בעלי חיים אחרים שניזונים על דשא, וכמובן את כל אלו שלא ניזונים על דשא.
    מעבר לזה, נניח וזה נכון, אפשר פשוט לא לקנות מזון צמחי מאוסטרליה אלא ממקומות אחרים. אבל זה לא נכון, זו סתם פרופגנדה של תעשיית המזון מהחי.
    פחות מזה, צורת הסקת המסקנות שלך מעוות לגמרי. את טוענת שבשר שמגודל באוסטרליה פוגע בבעלי חיים פחות ממזון צמחי שמגודל באוסטרליה, ולכן כדי לקנות בשר מאוסטרליה. החלק שחסר לך בטיעון הוא זה שבשר שמגודל באוסטרליה גם פוגע בבעלי חיים פחות ממזון צמחי שמגודל לא באוסטרליה, דבר שהוא כמובן לא נכון.
    מעבר לזה, הנתונים שהשתמשו בהם באותה כתבה (שמומנה על ידי תעשיית הבשר האוסטרלית) היו לא נכונים, ככה שבכלל אין שום טעם להתייחס אליה.

    25/08/2015 14:35

    זו לא תעמולה. אולי זו כן, תלוי איך את מגדירה תעמולה. בכל אופן, כתבתי את זה כדי להתמודד עם הרגשות שלי בקשר לשואה.

    25/08/2015 14:38
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך