קללת הנחש

lovely12 03/02/2018 1258 צפיות אין תגובות

ב – 1990 עברה משפחה בעלת שלושה ילדים לעבור לגור בבית פרטי עם גינה ורפת בעיירה קטנה בסקוטלנד. הילדים במשפחה היו רותם בן השמונה ורותי וריקי התאומות בנות השלוש עשרה והאם לורן האב מרק הנושקים לגיל חמישים. בבוקר שהם הגיעו לבית החדש ,לאחר שקיבלו את המפתח מבעל הבית, מרק הוריד את החפצים מהאוטו ותוך כדי כך הוא התבונן על החלון בקומה השנייה של הבית והוא ראה לשבריר שנייה ילד קטן שמסתכל עליו מהחלון. האבא חשב לעצמו שהוא דמיין את הילד והוריד את המזוודה האדומה מהאוטו. הילדים שיחקו מחבואים עם האימא שהייתה אמורה לחפש אותם. בזמן שהילדים שיחקו במחבואים רץ רותם להתחבא ברפת שבחצר ורותי וריקי התחבאו מאחורי האוטו. האימא מצאה די מהר את ריקי ורותי אבל לא הצליחה למצוא, למשך זמן ארוך, את רותם. היא התחילה לצעוק לרותם לצאת מהמחבוא כי צרכים כבר להיכנס הביתה אבל רותם לא ענה לה…לאחר דקות ספורות רותם צרח והאבא רץ לרפת לראות מה קרה והוא מצא את רותם שעומד מולו נחש, האבא ניבהל ולא ידע מה לעשות. האבא אמר לרותם לא לזוז ולקח את המעדר שהיה ברפת נתן מכה חזקה לנחש והרג אותו.

המשפחה נכנסה לבית החדש שבו היו שלוש קומות וסלון מרהיב בו היו שטיח בצבע אדום, כיסא נדנדה עתיק ושתי תמונות שבאחת מהן צוירה אישה מימי הביניים שפנייה לבננות, שיערה שחור וראשה עטוף במטפחת. בתמונה השנייה היה ציור של יער יפה שבתוכו יש נמרים, ג'ירפות, אריות וכבשים ובאמצעה מצויר ילד קטן שנמצא ליד נהר וממלא מים בדלי. במטבח היה תנור גדול ובמדף העליון בקבוקי יין ישנים ובמגירות היה סכינים מזלגות כפיות וצלחות. בחדר שינה של ההורים שהיה בקומה עליונה היו מיטה זוגית גדולה, ארון בגדים ושני חלונות. בחדר של התאומות, רותי וריקי, הייתה מיטת קומתיים וארון קטן לשתיהן. בחדר של רותם הייתה מיטה קטנה, חלון אחד וארון בגדים די גדול. בקומה התחתונה היה מרתף די ריק והיה ממש מסריח ומלא בקורי עכביש.

ביום השני לאחר שהמשפחה הגיעה לבית הם שיחקו שוב מחבואים עם האימא והילדות הלכו להתחבא ביחד בתוך הארון שבחדר של רותם ורותם הלך להתחבא במרתף של הבית. בזמן שלורן האימא חיפשה את הילדים היא הלכה קודם כול למרתף ומצאה את רותם כשהוא ממלמל מילים לא מובנות והיא שאלה אותו מה הוא אומר והוא השיב לה שהוא מדבר לבובה שהייתה זרוקה במרתף ליד מספר קופסאות ריקות. האימא לקחה את הבובה והסבירה לו שזאת רק בובה ולא ניתן לתקשר איה. רותם השיב לה שהבובה שלחה לו מסרים לראש ושהוא שמע אותה אומרת לו שהוא ילד מקסים ושהיא רוצה גם לשחק אתו מחבואים. כשלורן החלה לחפש את הילדות בקומה עליונה היא שמעה אותן צורחות מהחדר של רותם. היא רצה לחדר וניסתה לפתוח ללא הצלחה את הארון שהיה נעול. הבנות החלו לצעוק שהן נחנקות והאימא רצה למטה להביא פטיש ושברה את העץ של הארון וחילצה את הבנות. שני התאומות יצאו משם כשהן משתעלות ובוכות ולורן לקחה אותן הצידה והרגיעה אותן. האימא אמרה להן שלא תכנסנה יותר לתוך ארונות כי זה מאוד מסוכן.

בלילה מרק שהיה צבעי חזר מהעבודה והשכיב את הילדים לישון. ריקי ורותי נרדמו די מהר ורותם סיפר למרק שהוא לא מצליח להירדם כי הוא מרגיש מאוד נרגש. מרק הקריא לו סיפור דמיוני על גן עדן וכמה טוב להיות שם ורותם נרדם. מרק הלך לחדר שלו ושל לורן וניכנס בשקט כדי לא להעיר אותה. הוא הוריד את נעליו ובגדיו ונרדם תוך שניות בודדות. באמצע הלילה מרק האב והאם לורן שמעו צרחות מלמטה . מרק רץ למטה וראה שרותם נעול בתוך התנור . האבא פתח מיד את התנור ולקח את רותם על הידיים , חיבק אותו חזק ושאל אותו למה הוא נכנס לתנור ורותם השיב לו שהוא שיחק מחבואים עם הבובה ולאחר שהתחבא בתנור לא הצליח לפתוח את הדלת. לורן סיפרה למרק את הסיפור על הבובה שהייתה במרתף והם הלכו ביחד למרתף ומרק לקח את הבובה ואמר לרותם שזאת רק בובה ולכן אי אפשר לשחק אתה מחבואים. האבא לקח את הבובה , הלך עם רותם לתנור ושרף את הבובה כדי שרותם יבין כמה התנור מסוכן. מארק הסביר לרותם שכפי שהבובה נשרפה בתנור זה היה יכול לקרות גם לך וביקש ממנו שלא יעז להתקרב שוב לתנור.

למחרת בבוקר כולם קמו, מארק הלך לעבודה, הילדים הלכו לבית הספר ולורן שנשארה לבד בבית הכינה אוכל לילדים לפני שיחזרו מבית הספר. בזמן שהאימא מכינה את האוכל היא הלכה למגירה של המזלגות וראתה שהכיסא נדנדה בסלון מתנדנד. היא ניגשה לכיסא ועצרה אותו. כשהילדים חזרו מבית הספר הם יצאו לשחק בגינה. רותם החל לחפור בגינה ומצא כדור מלוכלך וללא אוויר והראה את הכדור ללורן. כשהתאומות חזרו מהחצר הן התיישבו על השטיח האדום שבסלון והחלו לדבר בקול מצמרר של אישה מבוגרת וחזרו ואמרו מספר פעמיים: ״רוני לא החבאתי לך את הכדור״. כשמרק חזר מהעבודה הוא סיפר ללורן שהוא צבע באותו היום בית של אישה זקנה שגרה בכפר מ: 1951 ושהיא סיפרה לו שבבית שהם גרו גרה אם חד הורית עם הילד שלה בן השתיים עשרה וביום אחד הבן שלה לקח גרזן בזמן שהיא הייתה ברפת וחלבה את הפרות הילד שבר לה את המפרקת. לאחר מכן הוא לקח את הבובה האהובה שלו והלך אתה למרתף וחתך את הורידים שלו עד שמת מאובדן דם.

שבוע לאחר שמרק שמע את הסיפור מהזקנה הוא פשוט חיבר את כול האירועים שקרו בבית והשתגע. הוא קשר את אשתו לכיסא הנדנדה בסלון, נעל את רותם בתנור ושרף אותו למוות . לאחר מכן האבא עלה לחדר של הילדות נעל אותן בארון של רותם שפך דלק והצית את הארון ולבסוף לקח את לורן עם הכיסא הנדנדה, העלה אותה לחדר שלהם וזרק אותה החוצה מהקומה השנייה.

מרק החל לרוץ לכיוון הרפת, המקום בו הוא הרג את הנחש ופתאום הוא התעורר כשאינפוזיה מחוברת לווריד שלו, הוא ראה סימן אדום ברגל והפרמדיק סיפר לו שהכיש אותו נחש בזמן שהוא הגיע להציל את רותם הבן שלו. האבא שהיה מאד מזועזע ונרעש נרגע כשהבין שדבר ממה שהוא עשה לא היה באמת אלא היה בדמיון ונגרם לו מהזיות שהכיש אותו הנחש.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך