DarkBear
רוצחים, רוצחים בכל מיני צבעים, מקרי רצח, מוות, גופות, "בקרוב אצלכם".

רצח, מוות- שין הסמיילי

DarkBear 28/06/2014 962 צפיות אין תגובות
רוצחים, רוצחים בכל מיני צבעים, מקרי רצח, מוות, גופות, "בקרוב אצלכם".

"הצילו!" צעק בחור גבוהה יחסית חום שיער עם פחד לא נורמלי כאשר ברח ממנו.
"לא תצליח לברוח" צעק מאחוריו בחור בגובה ממוצע עם שיער שחור שהיה אובססיה לרצח.
"לא!" צעק הבחור החום שיער כאשר נטפס.
"הגיע זמן מותך, סטן" אמר הבחור שחור השיער לבחור חום שיער בזמן שהוא קושר את פיו כדי לא לשמוע את קולו הבכייני.
הבחור שחור השיער תקע את סכינו מעל כף רגלו השמאלית של סטן.
"הבטחתי, קיימתי" אמר הבחור שחור השיער בזמן שחתך חלק ארוך ועמוק ברגלו של סטן.
"הבטחתי הפתעות" אמר הרוצח והוציא מלה עלים ושפך עליהם טונות של לימון ומלח.
"אחד" אמר הרוצח וליטף את הפצע של סטן.
"שתיים" אמר ועשה את אותו דבר, כך עבר כחמישים עלים בזמן שסטן זועק למוות מהיר.
"יש לי את כל הזמן שבעולם" אמר הרוצח ותפס את סכינו ותפס את רגלו השנייה של סטן בזמן שרגלו הראשונה צורבת.
צרחות נוראיות נשמעו כאשר התחיל הרוצח לשרבט על רגלו של סטן סמיילים שונים ומשונים לאורך כל הרגל.
"ידיים" צחק הרוצח ותפס יד אחת ואז קיבל כאפה מהיד השנייה "אמיץ" אמר הרוצח והלך משם.
"הבאתי הפתעה" אמר הרוצח לאחר כחמישה דקות ובידיו ארבעה יתדות ברזל.
"ראשונה" אמר הרוצח ותקע יתד ברגלו השמאלית.
"שנייה" אמר ותקע יתד ברגל השנייה.
"שלישית" אמר ותקע יתד בכף ידו של סטן.
"ואחרונה חביבה" אמר הרוצח וסחט על היתד לימון ואז תקע את היתד בכף היד השנייה של סטן.
"עכשיו אתה לא תפריע" לחש הרוצח וסחט לימון על סכין אחרת נקייה.
"טעות עשית, טעות קיבלת" חרט הרוצח כיתוב על ידו הימנית של סטן.
סטן זעק ועזרה והתעלף מחובר דם בזמן שהרוצח חותך את בטנו של סטן ומוצע לאט לאט את כל איבריו של סטן את הכבד, הכליה, במעיים, הלב, הריאות ועוד.
הרוצח הוציא פטיש ודלי מסמרים והתחיל להדק כל איבר בגופו של סטן הוא לקח את בכינו שוב וכתב על הלב משהו.
*****************
"תיזהר אחי, הרוצח יכול להיות עוד פה" אמר נער בעל שיער חום ארוך.
"לא אכפת לי, אני חייב לראות סטן בסדר" אמר נער אחר בעל שיער שחור ארוך.
"אוי לא" אמר הנער בעל השיער החום כאשר ראה את סטן.
"כתוב על ליבו משהו" אמר שחור השיער.
"מאחוריכם אידיוטים" היה כתוב שם כאשר שניהם בהו בלב


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך