shelly666
הקריפיפסטה/סיפור אימה הראשון שלי אז אני מקווה שהוא יצא לי טוב...

שד לבן

shelly666 26/01/2018 1052 צפיות אין תגובות
הקריפיפסטה/סיפור אימה הראשון שלי אז אני מקווה שהוא יצא לי טוב...

אנג׳ל, שמה ניתן לה עקב העובדה שהיא לבנה כמו מלאך, עורה החיוור אשר בהיר כל כך עד שיכול להראות לבן בזוויות מסוימות, אפילו עיניה היו אפורות בהירות אשר כל כך הרבה גבנים השתלבו בהן, הן הזכירו מעט שמיים מעוננים בחורף, שיערה היה חלק והגיעה עד כתפיה ופוני בובה אשר נח על מצחה גרם למראה שלה להיראות חמוד ותמים, שפתיה היו בהירות גם הן אבל צבע ורדרד ובהיר היה בהם וגרם להן להיות בולטות אל מול פרצופה הלבן, ללא ספק שפתיחה היו מושלמות, גופה הלבן היה מעוצב בצורה מושלמת גם כן. כאילו לקחו ממנה את הצבע ולכן השקיעו במראה המדהים שלה, פרט פרט, שיערה שיערה, הכל היה מושלם בצורה יוצאת דופן, אמנם מוזר להרבה אנשים אבל כמה מבטים נוספים ואפשר לראות כמה עדינות וחן מסתתרים בתוך הנערה הלבנה, עוד כמה מבטים נוספים ואפשר להבחין בנערה יפייפה שמראה מזכיר אל או מלאך לפי שמה.

אך אנג'ל לא חשבה כך, עורה הלבן היה משעמם לדעתה, שיערה הלבן היה מזכיר לה אישה זקנה, הנמשים שהיו על האף שלה הרגישו לה לא קשורים את המראה שלה אשר הזכיר בעיניה רוח, הרבה אמרו לה שהיא מזכירה רוח רפאים.

ובכן, היא יותר גרועה מרוח רפאים, היא אמנם לבנה אבל מבפנים היא שחורה כמו שד, היא יכולה לראות במראה דמות שניראת בדיוק כמוה, אבל צבועה בשחור בעלת עיניים אדומות כדם יבש, היא אהבה זאת כל כך, כמעט כמו שהיא אהבה איך הדם מכסה את גופה הלבן כאשר היא תוקעת את הסכין עמוק בתוך הנער אשר צורח בכאב ומתחנן לרחמים, נהנת כל כך מצעקות הסבל והכאב אשר יוצאות מבין שפתיו, היא נהנת כל כך כאשר הצבע האדום ארגמן של הדם מכסה את גופה הלבן, היא מחייכת בזמן שהנער המדמם כבר לא בין החיים בזמן שהיא פותחת את ביטנו וצובעת את עצמה עם הדם שיוצא מבטנו.

מתענגת על טעמו של הלב שעדין פועם במעט, מטעמו של הכבד אשר נפל מבטנו על הרצפה וקפץ כמו ג׳לי עקב החלקלקות שלו.

לאחר ההנאה העילאית שהרגישה כאשר חתכה את גופו של הנער לאט לאט ושמעה את הסבל שלו היא התרוממה, מלאה בדם, שיערה הלבן מכוסה בכתמים וגופה הלבן גם הוא, היא מעבירה את לשונה על שפתייה מנקה בעזרת את הדם מסביב להן, חיוך מסופק על פניה והיא נושכת את שפתיה כדי לא לצרוח בהתרגשות מההנאה שהיא מרגישה בליבה.

הדם כבר התייבש והיא היתה צריכה לשטוף אותו ממנה, בדירת החדר העלובה שלה היא נכנסה אל תוך המקלחת ושטפה את הדם, אהבה את המראה שבו ריצפת המקלחת ניהית אדומה והדם נשאב אל פתח הניכוז

*********

אנג׳ל שמה את ידה על בטנה, עבר שבוע מאז הרצח ובחדשות לא מפסיקים לדבר על המקרה ועל כמה הוא מזעזע, היא הרגישה כל פעם מחדש את האושר ממלא אותה ואת הרצון לשמוע את הצרחות ולטעום את הטעם שהיא אוהבת.

********

אנג'ל כבר לא עמדה בפיתוי ויצאה אל הרחוב רואה בחור חסון אשר היא יודעת שיפול לקסמיה, היא מתחילה איתו שיחה משום מקום כאשר היא מחייכת את חיוכה אשר ממיס את ליבו וכאשר היא מציעה לו לבוא איתו אין דבר שעוצר אותו מלהסכים.

שניהם נכנסים אל החדר בנשיקה סוערת, אנג'ל נועלת את הדלת ללא הרגשתו ונושכת את שפתיו של הבחור בחוזקה עד שהחתיכה שאותה נשכה נמצאת בין שפייה והיא לועסת אותה ומתענג על טעם הדם והבשר הטרי בזמן שהיא שומעת את צרחות הכאב שלו, בזמן שהדם משפתיו משפריץ כל גופה הלבן וצובע אותו באדום.

״טעים״ היא לוחשת לבחור באוזנו ואז נושכת אותה גם כן עד שהיא נטלשת, נהנת מהטעם והצרוחות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך