משקפי הקסם שגרמו לי להפוך את חיי לאימה- פרק 1– סיפור אימה ראשון, איזו התרגשות!! אשמח אם תקראו כדי שתגידו מה הרמה של זה יחסית לסיפור אימה ראשון וגם אם תרצו המשך!

VNKL 10/01/2015 760 צפיות 6 תגובות

"הלוואי שיהיה לי נשק בעל כוח אין סופי! הה!!" צחק סר אורוולרי כשלידו היה תוכי ירוק בתוך כלוב. התוכי חזר אחריו.
"הלוואי שיהיה לי נשק בעל כוח אין סופי! הה!!" אמר התוכי בקולו הצפצפני ומתוך מקורו יצאו גלים ירוקים ומסולסלים.
לפתע, התרחש פיצוץ ירוק וקטן, ועל ידו של סר אורוולרי הופיע תותח קטן עם כל מיני כפתורים עליו בצבע שחור.
"הה!!" צחק סר אורוולרי "אני יכול לשלוט בעולם!!".

"אתה יודע שמאז שסר אורוולרי לא מתקיף, אנחנו יכולים ליהנות בכסף שהוא גנב מהבנק בפעם שעברה ולקנות מה שאנחנו רוצים!" צחק צ'אד כשהוא קופץ על הטרמפולינה באחוזה של חברו הקרוב ונחת על מתנפח בצורת ברווז
"כן, זה ממש כיף!" צחק דיפר, חברו של צ'אד וגם חבר של בעל האחוזה כשהוא משחק בפלייסטישן
"כן, כיף.." אמר בעל האחוזה. הילד, טד קארלו. טד קארלו גילה לפני שנתיים שיש לו כוח שמסוגל לראות. אבל לא סתם לראות, הוא מסוגל כשהוא שם את משקפי כוכב הרוק, דבי אל, שנפלו לו בטעות באמצע הופעתו, יש לו כוח לראות את מה שקורה ברגע זה במקום שהוא רוצה לראות מה קורה.
הוא שם אותם ובגלל שרצה לפגוש את אמו הוא אמר לעצמו שהלוואי שיפגוש את אמו וראה את אחוזתו המסתורית של סר אורוולרי, שחטף את אמו של טד לפני שנים רבות.
טד ושני חבריו, צ'אד ודיפר, החליטו להתגנב אל תוך אחוזתו של אורוולרי ולהחזיר את אמו של טד, אך במהלך החזרת אמו של טד, הם מגלים שאורוולרי עומד לשדוד בנק גדול, וטד מחליט להציל את הבנק מפניו.
הוא אמר לעצמו שהלוואי יראה את מנהל הבנק.
הוא ראה דרך משקפי הרוק של דבי אל את מנהל הבנק והזהיר אותו שעומדים לפרוץ אל תוך הבנק, והגבירו את השמירה על הבנק ותפסו את סר אורוולרי והכניסו אותו לכלא, ונתנו סכום כסף נכבד לטד על כך שעזר להם.
טד קנה עם הכסף אחוזה שלמה ומשחקים, מתקנים וכל מיני דברים כיפיים, אבל תמיד היה מודאג לגבי סר אורוולרי.
אבל, סר אורוולרי הצליח לברוח מהכלא, ועכשיו, אורוולרי מצא דרך להשמיד את טד וחבריו, ולהשתלט על העולם.
טד הסתובב במעגלים עם כיסא הגלגלים שלו.
לפתע, הוא פתח את המגירה השמורה היטב של השולחן שהיה לידו, שבתוך המגירה היו משקפי הרוק של דבי אל.
טד פתח את המגירה אך ראה ש.. המגירה ריקה!
"המשקפיים!" צעק טד
"משקפיים?" שאל צ'אד מתגלש במגלשה ענקית שבאחוזה
"אילו משקפיים?" שאל דיפר, ממשיך לשחק בפלייסטיישן
"משקפי הרוק של דבי אל! אלה שאני יכול לראות דרכם כל מקום שאני רוצה! שכחתם כבר?" שאל בצרחות טד
"אה, אלה!" נזכר צ'אד
"גם אני נזכר עכשיו!" נזכר דיפר "מה איתן?" שאל
"הן נעלמו!!"


תגובות (6)

פליזזזזזזז תקראו!

10/01/2015 19:49
uta uta

יובל, יובל, יובל..
תלמד לטשטש את העקבות שלך. אין לי בעיה אם זה שפתחת משתמש חדש, להפך.
אבל אני אקרא. מצטער.

10/01/2015 20:25

טוב, אילו עקבות בדיוק?
אהבת?

10/01/2015 20:48

מה, אתה, רוצה?
אתה נשמע ציני כשאתה אומר "להפך"!
אתה תמיד אומר שמי שהתחזה ליוטה הוא אני, למה אתה חושב ככה?

10/01/2015 20:51
    uta uta

    כי אני חיפשתי בחיפוש של האתר משתמשים בדיוק את השם שלך ונכנסתי לפרופיל שלך, והופ קפץ לי המשתמש המזוייף של יוטה.
    ובנוגע לעקבות, אם אתה רוצה לפתוח משתמש חדש, תמחוק את כל הסיפורים של יובלוש, ככה אולי אני לא אדע שזה אתה. אולי.
    אבל אני אזהה את הכתיבה.
    להתראות יובל.

    10/01/2015 21:15
uta uta

אתה אהבת את הסיפור?

10/01/2015 21:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך