רציתי להוסיף....... שזה לא קרה באמת :) נו? אהבתם? :P

תפתח לי את הדלת

08/04/2014 1289 צפיות 4 תגובות
רציתי להוסיף....... שזה לא קרה באמת :) נו? אהבתם? :P

שלום חברים,
שמי הוא חסוי55, אני לא אוכל לספר לכם את השם האמתי שלי בעקבות הפרטיות שאני שומר לזהותי. המקרה שאני אספר לכם היום זה לא סיפור דימיוני, זה באמת קרה לי לפני מספר שנים.
לפני הכל, הנה כמה פרטים עליי – אני חסוי55, בן 30 מתל אביב, ורציתי לפרוק משהו שאני נושא כבר המון שנים מתקופה.
אני מתגורר בתל אביב כפי שציינתי, יש לי (יותר נכון היה לי ..) כלב, ו3 דגים (גם.. היו לי ..).
וכבר תקופה איזה צורת חיים כלשהי רוצה להשיג אותי .. בכל מחיר.

לפני כמה חודשים שגרתי עוד בדירה משלי והיו לי את החיות האלה שציינתי למעלה, החיים שלי השתנו מקצה אל הקצה.
הסיפור מתחיל כבר שהדגים שלי מתו, ושהכלב שלי התחיל להתנהג מוזר.
חשבתי לעצמי – בסדר, אז מתו הדגים, לא נורא, ולכלב שלי יש מצב רוח למשחקים.
המצב של הכלב שלי לא השתפר או נרגע, אלא רק החמיר עוד יותר אז לקחתי אותו לווטרינר.
הווטרינר לא זיהה שום בעיה אז חזרתי הביתה עם הכלב שלי, שאני יותר רגוע ומרגיע את עצמי ב"הכל בסדר", "הוא סתם עובר תקופה מסוימת".
אבל טעיתי, אוי כמה שטעיתי!

~ כעבור מספר ימים ~
השעה היא 3 בלילה.
(דפיקות מחרישות אוזניים על דלת הכניסה של אחד השכנים), "תפתח לי את הדלת!" נשמעה צרחה נוראית. בשלב הזה התחלתי לפחד, ונכנסתי מתחת לשמחה בשביל לנסות להרדם.
ושוב פעם נשמעו הדפיקות והצרחה "תפתח לי את הדלת!". בשלב הזה השכן שדפקו לו על הדלת התעצבן וצעק "אני עוד שנייה אפתח את אמא שלך!" (מצטער על הבוטות, זה באמת סיפור אמתי).
ואז נשמעה פתיחת דלת וצרחה שסיימה את האימה של הלילה.

למחרת בבוקר היו ניידות רבות מתחת לבניין, ונמצאה הגופה של השכן שהאיש הזה בא אליו.
על הגופה לא היו שום סימני אלימות, בדירה לא היו לא דם, לא סימנים לקטטה, לא זכוכיות, לא כלי נשק ולא חבלות בגוף וחוקרי המז"פ (מחלקה לזיהוי פלילי) הסיקו כי מדובר במקרה של דום לב. כנראה שאותו אחד ראה משהו שהפחיד אותו יותר מדי.

~ כעבור יום ~
השעה היא 1 בלילה.
(צלצול של הטלפון שלי)
נשמע אותו הקול של מי שכנראה רצח את ההוא ואמר בקול מטריד:
"מצטער שהערתי אותך, אבל שכחתי את המפתח שלי לדלת של הכניסה".
השתתקתי.
כעבור מספר שניות שאני רק מנסה לבלוע את הרוק, נשמעת שוב הצרחה, אבל הפעם מדלת הכניסה לבניין (שכן, זה בניין עם אינטרקום כמו שציינתי מקודם עם דלת נעולה וקוד והכל):
"תפתח לי את הדלת!!!"

הרגעתי את עצמי ואמרתי לעצמי "אני יודע שזה סתם איזה שיכור מטורף שרוצה להכנס לבניין כדי לגנוב משהו, והדלת של הכניסה היא חזקה מאוד, אין מצב שהוא יצליח להכנס".
לאחר מספר דקות, שמעתי דפיקות מהחלון של חדר השינה שלי (הייתי בו), ושתבינו – אני גר בקומה חמישית!!!!!!! זה לא קומת קרקע, אחד הדבר הזה עלה!?! למה הוא עלה?! זה כנראה מאוד חשוב לו!
ופשוט אמר לי:
"אני אבוא מחר, אני אבוא מחרתיים, עד…….. שאני אשיג אותך".
ניסיתי לסגור את האוזניים שלי כמה שיותר כדי לא לשמוע את היצור הזה יותר אבל לצערי שמעתי כל מילה.

למחרת בבוקר ארזתי הכל ועברתי להתגורר אצל ההורים, אבל לאחר כמה זמן, הוא הגיע גם לשם אז עברתי לגור אצל חברים, אצל דודים, אצל בני דודים, ואף עברתי כמה ערים.

עד היום, היצור הזה רוצה אותי. אני אומר יצור כי אני לא יודע אם זה באמת בן אדם, והאמת? אני ממש ממש ממש ממש ממש ממש מקווה שזה בן אדם, ולא רוח או שד שכן אני לא מאמין ששדים ורוחות. אני מקווה שהוא ירד ממני, הוא כבר לא מטריד אותי.
יכול להיות שהוא נטפל למישהו אחר? או שקרה לו משהו? מצחיק לחשוב שאני שואל "מעניין אם קרה לו משהו" כאילו אני דואג לו או משהו כזה, לאדם שפשוט רצח אותי מבחינה נפשית אך למזלי לא מהבחינה הפיזית, כפי שהוא בוודאי היה רוצה.


תגובות (4)

מכירה את הסיפור XD

08/04/2014 18:58

יפהההה

09/04/2014 08:06

שמע ישראל עשיתה לי התקף לבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

22/04/2014 19:30

    נראה לי אתה המבוגר היחידי באתר הזה!!!

    22/04/2014 19:40
6 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך