Bloody Mary

Ella Arlyne 13/08/2014 2321 צפיות 14 תגובות

"אולי זה לא רעיון טוב… את יודעת, אנחנו יכולות לראות את הסרט שמאי הציעה"
"אוי תפסיקי להיות כזאת פחדנית, גוון! זה הולך להיות כיף." ענתה לה אנג'ל עם חיוך זחוח. היא לקחה כמה נרות אדומים מהמגירה של אחותה הגדולה.
השעה הייתה כמעט חצות ומאי וגוון הוזמנו למסיבת פיג'מות אצל אנג'ל כשהוריה נמצאים בחופשה.
אנג'ל נשאה את הנרות אל תוך חדר האמבטיה עם המראה הגדולה והמהודרת.
היא רצתה לזמן את הבלאדי מארי, המפלצת הנוראית אשר רוצחת אנשים אשר קוראים לה באמצע הלילה מול המראה. כמובן שהיא לא האמינה בכך, מצידה הכל היה שטויות שנועדו להפחיד ילדים קטנים. וככה היא ראתה את חברותיה, הן היו בשבילה ילדות קטנות ופחדניות.
היא סידרה את הנרות והדליקה אותם בזה אחר זה בזמן שמאי וגוון עמדו בפתח חדר האמבטיה.
גוון הסיטה את שערה הארוך ופנתה לדבר אל חברותיה. "אז זה מה שנעשה. נעמוד מול המראה וכשהשעון יראה שתים-עשרה אחת מאיתנו תקרא לבלאדי מארי שלושה פעמים. יש מתנדבות?"
כמובן שאף אחת מהן לא התנדבה. "אוקי, אוקי, אני אעשה את זה." אנג'ל גיחכה. איזה שטותי זה, ממש משחק ילדים!
"בואו, אל תעמדו שם ותשאירו אותי לבד!" היא קראה להן. הן התקדמו בחוסר נוחות על עבר המראה ונעמדו משני צדדיה של אנג'ל. הן חיכו לשעון שישמיע צליל כמו שהוא עושה כל פעם שיש שעה עגולה. זה לא לקח הרבה זמן.
"בלאדי מארי, בלאדי מארי, בלאדי מארי!" קראה אנג'ל, קולה מתגבר עם כל מילה שהיא אומרת. הן חיכו כמה שניות מול המראה ושום דבר לא קרא. בלאדי מארי לא הופיעה.
"רואות?" אנג'ל הסתובבה לעבר חברותיה. אבל הן לא ענו לה, עיניהן התרחבו ועורן החוויר. אנג'ל הסתובבה לאט לעבר המראה, חושבת שהן עושות לה תרגיל. אבל לא. היא הייתה שם. עורה הוא לבן, עיניה אדומות. דם נטף מפיה, מעיניה, מאפה. על העור החיוור שלה סורטטו סימנים מוזרים בצורות של משולשים מוזרים, קווים ועיגולים.
הן הסתובבו לרוץ. לגוון ולמאי לא הייתה בעיה לברוח מהחדר אבל לאנג'ל המזל לא שיחק הפעם. מארי תפסה בחולצתה, מושכת אותה לעבר המראה. ביד השניה היא הצמידה את ציפורניה לגרונה ושיספה אותו. אנג'ל נפלה על הריצפה, פיה פתוח לצעקה שלא יוצאת.
מארי יצאה מהמראה, ותפסה את שתי הבנות. הן לא הצליחו לברוח מפני הציפורניים והאכזריות של מארי.
מארי הסתכלה על גופותיהן של הבנות. לא לעתים קרובות היא מופיעה אל תוך המסיבות הקטנות שלהן. אבל כשהיא כן, היא מאוד נהנת מכך.
לפני שעזבה, היא האכילה את הכלב בבשר הבנות המתות, כפי שעשתה לרוב קורבנותיה.
איזה ילדות טיפשות, היא חשבה. חוסר האמונה והבורות יכולים לגרום לבני האדם לפגוש את המוות מוקדם יותר ממה שציפו.


תגובות (14)

זה מדהים!
אבל הסוף הרס.
"נתנה את הריאות לכלב של המשפחה."
אבל זה מדהים.
אני אוהבת סיפורי אימה ^-^

13/08/2014 00:29

    תודה!
    וכן, לא ידעתי מה לכתוב בסוף, אז השתמשתי בשורה ממשחק אחד.
    אם יש לך הצעות אחרות אשמח לשמוע.

    13/08/2014 00:33

    הנה, שיניתי קצת. מקווה שטוב יותר.

    13/08/2014 00:42

    הסוף החדש.
    אהבתי אותו.
    באמת.
    הוא – מדהים כזה ^-^

    13/08/2014 00:42

    עכשיו ראיתי את הסוף החדש~ הוא כזה… מוסרי וחינוכי… *אנחה* נשרוד. בימינו אין מנוס מהנושא.

    13/08/2014 00:44

א-אבל מארי היא לא מפלצת, היא רק רוח רפאים Q~Q אני לא זוכרת אם היא הייתה מלכת אנגליה או שהרוח רק נקראה על שמה של מלכת אנגליה [מארי עקובת הדם, בלאדי מארי] אבל זו לא צפלצת Q~Q זו רוח Q~Q [בסופרנטורל היא הרגה את קורבנותיה בזה שהיא הוציאה להם את העיניים מהמקום, סתם כי התחשק לי לומר]
סיפור יפה, אהבתי לאימה משחקת לטובתך. אני תוהה איך היא הגיעה אל הכלב של המשפחה, זה לא נשמע לי הגיוני. אני במקומך הייתי כותבת שהיא לקחה אותה אל עולמה בצידה השני של המראה והילדה מעולם לא נמצאה.
סך הכל, עבודה ממש טובה. אם כי זה לא הכי הפחיד אותי, אבל קשה להפחיד במילה הכתובה ככה שגם תחושת המתח שהייתה לי תוך כדי קריאה זה הישג ממש טוב.

13/08/2014 00:42

    את בכלל ראית אותה שאת יודעת איך היא נראת?
    והיא שינתה את הסיומת …

    13/08/2014 00:44

    אבל היא לא מפלצת, היא רוח רפאים. לא קשור למראה שלה, אלו שני יצורים שונים.
    וראיתי שהיא שינתה את הסוף אחרי שהגבתי.

    13/08/2014 00:46

    יש כל מיני גרסאות של באלדי מארי. אני לקחתי את הבלאדי מארי ממשחק מחשב. אפשר לחפש the wolf among us bloody mary בגוגל, ככה דמיינתי אותה.
    ותודה על התגובה. אני מאוד מעריכה את זה.

    13/08/2014 00:48

    *בלאדי

    13/08/2014 00:49

    ממ, אני נתקלתי עד היום רק בגרסאות בהן מארי היא רוח, אז אני מתנצלת שמיהרתי לומר שטויות בלי לדעת [מה לעשות, יש טיפשים בעולם, כמוני, שעושים שטויות כאלה]
    [התגובה שלי כל כך תלושה מהמציאות, אני מניחה שכתבתי מה שבא לי לראש באותה שנייה. מצטערת על זה]

    13/08/2014 00:50

    אה, זה בסדר. הגיוני לדמיין את בלאדי מארי בתור רוח רפאים, כי רוב הגרסאות ככה. וגם אני ראיתי את הפרק בסופרנטורל :)

    13/08/2014 00:53

הסיפור הזה מהמם!!!
זאת הגרסה הכי טובה שקראתי בכל חיי ואני חולה על אימה.
אגב בלאדי זה לא רק דם זה גם מקולל, זה מה שאמא סיפרה לי כשראינו את צ'אקי 6

11/02/2015 12:59

    תודה ♥♥♥
    כן, אפשר גם לפרש את זה ככה :)

    11/02/2015 13:05
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך