יהודה המקבי
סליחה על האיחור.

אדם על הכוונת – חלק 3

יהודה המקבי 10/02/2015 689 צפיות אין תגובות
סליחה על האיחור.

כתבת היום:
טריסטן ג'ונס, מנהל הבנק הגדול באמריקה: בנק ג'ונס, הכריז היום שהוא לא יעביר את ההנהלה לסגנו לתקופת האבל, אלא הוא ימשיך לנהל את הבנק.
טריסטן ג'ונס הכריז היום במסיבת העיתונים ליד ביתו שברחוב ה-57 ליד השדרה החמישית בניו יורק, שהוא אינו יעביר את הנהלתו לסגנו, ויותר מזה, הוא היה המנהל של כל הבנקים של משפחתו בזמן תקופת האבל. בראיון נשאל גם למה הוא עושה זאת: "איני יכול לנטוש את הבנקים שלנו, ואני לא אתן גם לאחרים, לכן אחרי דיבור ממושך, אני ובני משפחתי החלטנו שאני ימשיך לנהל את הבנקים של כולם והם ידברו בשמי בהלוויות."
הרבה אנשים שמחו שכך הוא החליט מכיוון שרוב האנשים שהיה להם חשבון בבנק אהבו את מנהלם והעדיפו אותו, ולא את סגנו. טריסטן הוסיף כי כך יהיה גם בימי אבל אחרים.
בראיון עם ג'ון ג'ונס, מנהל "הבנק של אמריקה", שאלנו אותו מה תעשו אם טריסטן ימות: "אם טריסטן ימות, אנחנו לא יודעים מה נעשה. אף אחד מאיתנו לא יכול להיות אחראי על כל הבנקים ואף אחד גם לא רוצה. וגם טריסטן היה ראש המשפחה ואף אחד לא יסכים לוותר על האבל. אם דבר כזה היה קורה, כנראה שהיינו נותנים לסגנינו לנהל את הבנקים בתקופת האבל.

אלכסנדר הבין שהם כנרה עומדים לרצוח את טריסטן ובכך לנטרל את כל משפחת ג'ונס, ולהשיג מיליוני דולרים ועד שיבינו שהיה בכלל שוד הם כבר יכולים להיפרד, כל אחד עם החלק שלו, ולצאת לנופש של חודש. אלכסנדר גם ראה שהכתבה רק עכשיו יצאה. אולי יש עוד סיכוי להצילו. הרחוב ה-57 לא רחוק מהספרייה, אך עליו למהר.
10:00. רחוב 57 פינת השדרה החמישית. אלכסנדר עמד להיכנס כשהוא ראה את המסוקים. אלכסנדר עמד לצלצל והוא שמע מסוקים, לא דבר מיוחד בניו יורק, אבל זה קצת מוזר שאתה שומע 15 מסוקים שהרעש שלהם הולך ומתחזק כאילו הם מתקרבים אליך. אלכסנדר הביט לאחור וראה:15 מסוקי קוברה מתקרבים לבניין. אלכסנדר הבין מיד, ופרץ לתוך הבניין, כשהוא נכנס הוא ראה את הבית הכי מפואר שאי פעם ראה מבפנים. כל הקומה הייתה עשויה משיש, עץ מהגוני וזהב טהור. בתוך הקומה היה חדר אוכל, מטבח סלון קטן, ומדרגות מהודרות לקומה השנייה, אלכסנדר עלה לשם וראה את הסלון היפה ביותר שראה אי פעם. הקירות היו מכוסים מדפי ספרים מעץ מהגוני עם קישוטי זהב והמדפים מלאים בספרים עתיקים וחדישים, לילדים ולמבוגרים, אנציקלופדיות ורומני אהבה, וכול סוג אחר של ספרים היה על המדפים האלה. בסלון עצמו היה אח מפואר, סט ספות לבנות עם עיטורי זהב, שולחן קפה עשוי זהב, טלוויזיה 84 אינץ', פסנתר כנף צבוע בזהב ובמרכז הסלון עמד פסל שיש של אפולו מנגן בנבל. אלכסנדר שכח את כללי הזהירות וברגע שנכנס הרגיש שמצמידים אקדח לראשו "זה לא רעיון כזה חכם לפרוץ לבית של אדם שיכול להרוג אותך, ולשלם את הערבות כמו שבשביל אדם רגיל זה לשלם רבע דולר" אמר טריסטן ג'ונס. אלכסנדר השיב "אני כאן כדי לעזור…" אלכסנדר לא הספיק לגמור את המשפט, ומסוקי הקוברה תחילו לירות
מסוקי הקוברה ירו על הבניין והכדורים חדרו את הקיר כאילו הוא קרטון ובנס אלכסנדר וטריסטן שרדו והצליחו לעלות לגג ולמצוא שם מסתור. אחרי שמסוקי הקוברה הפסיקו לירות אלכסנדר שמע פלוגה של אנשים מתקרבת, ועל פי רעש השקשוק, יש להם רובים. אחרי כמה דקות נכנסו חמישים אנשים חמושים ומי שנראה שהוא המפקד שלהם היה ג'ון, מפכ"ל משטרת ניו יורק. "אתה" אמר אלכסנדר בהתרסה "אתה תכננת את הכול, ידעתי שהמקום שבו נכלאתי היה מוכר לי, זה היה מטה המשטרה!" "קרוב, אבל לא בדיוק" ענה ג'ון "אני רוצה להציג בפניך את המתכנן: ויקטור מנואל גרנה, הפושע הנמלט המבוקש ביותר על ידי הFBI, ויקטור חשב על התוכנית מראש, אנחנו מבצעים אותה כבר שנים! אתה יודע כמה קשה זה לייצר 28 דמויות של אנשים כדי שהם היו מספיק טובים להיות סגנים בבנקי הטובים באמריקה אבל שהם לא היו טובים מדי כדי שלא יחשדו בהם?" "זה מעניין מאוד אבל אני מציע לכם להביט לאחור כי יש F35 מאחריכם והוא מתקדם אלינו" אמר אלכסנדר, וויקטור השיב בצחוק "אם באמת יש F35 שמתקרב אלינו, אז למה הוא לא יורה עלינו?" ובאותה שנייה ירה הF35 של צי ארצות הברית במדוייק ובפגע בכולם חוץ מאלכסנדר וטריסטן. אבל בג'ון ובויקטור הוא פגע רק בידיים וברגליים, בהתחלה אלכסנדר חשב שזה טעות, אבל אז הבין שצריך לעצור אותם ולתחקר אותם כדי לגלות מי עוד עובד איתם. אלכסנדר הביט אחורה וראה את שאר המסוקים, כ13 מסוקים, נלחמים בקרב אווירי מעל שמי ניו יורק ב20 מטוסי F35, זה היה כמו 20 טיגריסים נגד 13 צבים בלי שריון. אחרי שהF35 ניצחו את מסוקי הקוברה הגיעו שני מסוקי סיי-הוק ונשאו אותם לנושאת המטוסים אברהם לינקולן, שם טיפלו בהם. אחרי טיפול ברגל של אלכסנדר וכמה חקירות הרשו לטריסטן ולאלכסנדר לצאת. מתברר שלקבוצה הזאת קוראים "הקוברה השחורה" והם אחד מארגוני המאפיה הגדולים באמריקה. התוכנית שלהם הייתה לקחת בסביבות 7.2 דולר מכל אדם ובכך להשיג בסביבות המאה מיליון דולר. "אבל זה נגמר" חשב אלכסנדר "זמן לשוב הביתה". כאשר אלכסנדר הגיע הביתה כבר היה 10:50 הוא פתח את הדלת ושם חיכו לו אשתו ושני ילדיו כשהוא נכנס הילדים שלו קפצו עליו, פשוט כמשמעו, ואלכסנדר אמר "הנה הילדים הכי מתוקים בעולם" אמר להם ונישק אותם. ואז קרוליין התקרבה אליו נישקה אותו בלחי, לחשה לו "אני שמחה שאתה בסדר" ואז נתנה לו סטירה מצלצלת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך