אז יריתי בהם

18/10/2014 698 צפיות תגובה אחת

אז יריתי בהם
"תדחפי את הכל לפינה, אל תשאירי במרכז. יחשבו שנקי כשיכנסו". אני עושה כל מה שאומרים לי. אני בן אדם יסודי, אבל לא אובססיבי. הסוהר נתן לי דחיפה קטנה בישבן, מה עושה סוהר בבית כלא לנשים? הייתה לי תמונה לגמרי אחרת, אבל אני מקבלת הכל. אני בן אדם שליו מתמסר, אני בן אדם סתגלן. אני חפה מפשע.. אני מוכרחה לציין את העובדה הזאת כבר מהתחלה שיהיה ברור. לא רצחתי, לא גנבתי, לא קשקשתי על הקירות, ואני מקללת לעיתים נדירות מחשש עין רעה. אני לא פושעת, אני רק בן אדם יסודי. אמרתי את זה כבר? יש לי עבר מלוכלך אני מודה. שלא תהיה שום טעות זה לא התחיל מאהבה. לא התאהבתי בעבריין, לא גדלתי בשכונת עוני. גדלתי והבנתי שהגיע הזמן לנקות אז קניתי אקדח. להוציא רישיון לרכב מסתבר לוקח יותר זמן. זה מתחיל בעשרות שיעורי נהיגה, עשרות אלפי שקלים ואיזה מורה חרמן שמצפה לראות אותך מתכופפת להרים את הפלפון שנפל על הרצפה. ועוד לא דיברתי על הספר הנוראי עם מאות סימנים שצריך ללמוד בעל פה. אחר כך טסט ראשון, שני, חמישי. .. ויתרתי. הוצאתי רישיון לנשק. אקדח זה פשוט. שמתי אותו במגרה עמוק עמוק מחכה לרגע המתאים.
הרגע הגיע הרבה יותר מהר ממה שחשבתי. אבל כאמור אני בן אדם סתגלן לא שואל הרבה שאלות. תפסתי את הרגע ויריתי בהם. כן בכמה. אין צורך להיות כל כך מופתעים. בעיקרון אני בן אדם מוסרי, אף אחד לא יגיד עלי מילה רעה. אני חיה את חיי בשקט, קומץ חברים, דירה, טלוויזיה עבודה, כלב. שום דבר מסעיר לא קרה ב-20 שנים האחרונות אז קניתי אקדח. אמרו שאפשר בויזה 18 תשלומים. לא חשבתי להשתמש בהתחלה. רק הסתכלתי. הכנסתי מחסנית, הוצאתי, הכנסתי מחסנית הוצאתי…. אני גרה לבד אף אחד לא רואה. גם לא השכנים. הכל התחיל להידרדר כשהחלטתי להוציא אותו מהמגרה ולהתהלך איתו ברחוב. תקוע מאחור בין הג'ינס לגוף. הרגשתי את הקור כל הזמן בגב.
נכנסתי למסעדה, ביקשתי סלט, אני צמחונית. סיפרתי את זה כבר? שם קרה הכל. לקחו אותי, כבלו אותי, שמו אותי בתא עם ריח של שתן ונפתלין ואמרו לי שיריתי בכולם.


תגובות (1)

ריימונד צ'אנדלר אמר פעם: "אם בפרק החמישי זה מתחיל לשעמם, תכניס גבר עם אקדח". אז הפעם נכנסה אישה עם אקדח, ובדיוק בהתחלה. הצגת כאן מישהי שמאסה בשגרת החיים וחיפשה מעט אקשן, ריגוש. היא לא ידעה לאן היא נכנסת ולאן תוביל אותה הדרך בה היא בוחרת והפעולה הקטנה שביצעה – קניית האקדח.

נהניתי מאוד, אפילו תמכתי בספר שלך עוד בהתחלה לדעתי
מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי ולהגיב
רועי :)

18/10/2014 11:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך