DarkBear
יש מצאתי עוד זמן על הלפטופ, מאוקטובר או נובמבר כשאעבור כבר דירה אז רוב הסיכויים שהמחשב הגדול יחזור לחיות או יהיה מחשב חדש כך שעוד מאט אני חוזר לכתוב הרבה. והפעם אנימה חדשה על פיראטים (אני עדיין ממשיך עם האנימות הקודמות)

אי החופש פרק 1- היציאה מאי הבית של קיצו

DarkBear 11/09/2014 785 צפיות 7 תגובות
יש מצאתי עוד זמן על הלפטופ, מאוקטובר או נובמבר כשאעבור כבר דירה אז רוב הסיכויים שהמחשב הגדול יחזור לחיות או יהיה מחשב חדש כך שעוד מאט אני חוזר לכתוב הרבה. והפעם אנימה חדשה על פיראטים (אני עדיין ממשיך עם האנימות הקודמות)

"אוי לא, הם כבר כאן!" צרח גבר גבוה יחסית בעל שיער חום בהיר וקצר.
"לא יאמן שאפילו לאי המשקאות החריפים הם הגיעו" אמר איש אחד בעל זקן לבן וקרחת בידו כוס בירה וחיוך של שיכור בפניו.
"תשלחו את כל הילדים ראשונים" צרחה אישה אחת בעל שיער כתום ארוך ומתולתל ודוחקת את ביתה לעבר ספינה.
"מה קורה פה?" שאל נער כבן שש עשרה בעל שיער כחול כהה שהגיע עד כתפיו ועניים כתומות.
"קיצו תברח, רוץ אל הספינה, הם פה האנשים שסיפרתי לך עליהם" נער אחר בעל שיער ירוק קצר התחיל למשוך את קיצו לעבר ספינה בגודל של בניין בעל 4 קומות.
"אוי לא מאוחר מידי" ילדה אחת בעל שיער שחור שהגיע על אמצע גבה התחילה לבכות בזמן שהנער בעל השיער הירוק בוהה בנערים קופצים על הספינה ואוחזים בה בזמן שהיא עוזבת וחלק מהנערים נופלים אל מותם.
מסביב לאי, הים מלא במפלצות נוראיות מתחת למים.
"בואו, לעבר היער" משך קיצו את הילדה והנער.
הילדים רצו בזמן שאנשים פשוט משתגעים חלקם מתאבדים חלקם בוכים והשאר מחבקים את משפחתם.
הם חלפו ליד בית האלכוהול הגדול, הבית שהיה תמיד מפוצץ באנשים שמחה וריח מסריח היה הפעם שבור רובו שומם ולהבות עולות ממנו.
"הם כבר הגיעו לפה" אמר הנער בעודם רצים.
"אני לא יכולה יותר" אמרה הילדה ונעצרה.
"מהר קיצו בו נרוץ" צעק הנער.
"אני לא משאיר לעולם אנשים מאחור" אמר קיצו העלה את הילדה על גבו והמשיך לרוץ.
"אוי לא" אמר קיצו צופה באיש מבוגר קצת נמוך חליפה עליו כובע מהודר ושחור עליו וסיגריה בפיו.
"הוא חלק מהם" הילדה בהתה בפחד באיש מוציא אקדח מצד חגורתו.
"מנוול, אל תעז לעולם לגעת בחברים שלי" צעק הנער רץ במהירות והשליך אגרוף לפניו של המבוגר אשר ירה באדמה מרוב תדהמה.
"קיצו מהר תירה בו" צעק הנער מנסה להחזיק את המבוגר המתנער.
קיצו התכופף תפס את האקדח כיוון אותו אל ליבו של האיש המבוגר אבל משום מה לא ירה.
"למה אתה מחכה?" שאל הנער שהתחיל לקבל אגרופים בחזה מהמבוגר.
"אני רועד יותר מידי" אמר קיצו מנסה להפסיק את הרעד.
"עכשיו תירה" אמרה הילדה כאשר הידקה את ידיה על ידיו של קיצו שיפסיק לרעוד.
"תודה" אמר קיצו וירה במבוגר כשהנער הפסיק לאחוז בו.
"תן לי את האקדח, למקרה שיש שם עוד חיילים של ממשלת העבדות.
"אני לא מאמינה שאי המשקאות החריפים עכשיו הופך להיות אי בעבדות כמו רוב האיים, אני שונאת את ממשלת העבדות" הילדה צעקה ודמעות יבשות נראו על פניה.
"הגענו" נעצר קיצו ובהה ברפסודה עם גדרות קטנות עליה.
"בניתי את זה ליתר ביטחון יותר משנתיים" אמר קיצו בזמן שהנער והילדה בוהים ברפסודה שלפי מראה יכולה להחזיק כשלושה ילדים, אך מובנת טוב ובטיחותית.
הילדים עלו על הרפסודה לקחו ארבעה משוטים קיצו והילדה ישבו מקדימה עם משוט אחד לכל אחד והנער בעל השיער הירוק התיישב מאחור עם שני משוטים.
"דרך אגב מה שמכם?" שאל קיצו.
"סאקורה" ענתה הילדה "סאמה" ענה הנער.
"שמי קיצו כפי שהבנתם" אמר קיצו.
"מה נעשה?" שאלה הילדה.
"אני חושב שכל אחד יצטרף אל צוות פיראטים, אך תיזהרו." אמר קיצו
"ואתה?" שאל סאמה.
"אני אצור צוות פיראטים, וכולנו ניפגש באי החופש" אמר קיצו וחיוך עליו.
"מתאים לך להיות קפטן" אמרה סאקורה וחיבקה את קיצו.
"תודה" אמר קיצו וסאמה נתן מבט מאחור של "אני הולך לרצוח אתכם אם זה ימשיך".
"קיצו" אמרה סאקורה, "כן?" ענה לה קיצו.
"אפשר להיות איתך בצוות, אני לא בוטחת באנשים זרים" שאלה סאקורה במבט חמוד.
"כן כמובן" ענה קיצו.
"ומה אני, חתול?" שאל סאמה.
"אתה הלוחם של הצוות שלי זה ברור" ענה קיצו.
"מה אני לא סגן קפטן?!" שאל סאמה.
"אתה יכול להיות, למה לא אמרת?" שאל קיצו.
"הי מה זה?" שאלה הילדה וראתה סירת פיראטים בגובה של בניין בעל 2 קומות.
"היא נראית שוממה, בואו נגנוב אותה" אמר קיצו.
"בסדר" ענה סאמה.
"הנה תיקחי את האקדח, תשמרי על עצמך, אנחנו עוד יכולים להילחם." אמר סאמה נותן לסאקורה את אקדחו.
"תודה" אמרה סאקורה והחבורה עלו על הסירה.


תגובות (7)

פירטים ישר מתחבר לי לוואן פיס;-; הממ חסרים לך פסיקים פה ושם.. הוו והממ איך סאמה ידע שרוקאים לקיצו "קיצו" לפני שהם הכירו? חח טוב חוץ מזה, אהבתי. אוהבת דברים כאלה. תמשיך^^ (גמלי הייתה תקופה עם מחשב גדול מת. גם ניידים זה בסדר, פשוט קצת מעצבנים יותר חח)

11/09/2014 18:52

כן גם אני חולה ואן פיס, הגעתי כבר לפרק 450 נראה לי, אימפל דאון את כבר תביני אם את גם עברת את הפרקים האלה.
לגבי הפסיקים כן כנראה לא שמתי לב אליהם כשכתבתי (הייתי עייף).
לפי הסיפור סאמה אמר לקיצו "האנשים שסיפרתי לך עליהם" מה שאומר בצורה עקיפה שהם בעצם הכירו עוד לפני שהסיפור התחיל.
אני לא כותב דרך נייד זה מעצבן מאוד, אני בינתיים בלפטופ של אמא שלי.
דרך אגב סתם מעניין אותי, מה דעתך על רוק ? או מטאל? (מחפש אוטאקואים שאוהבים רוק קשה למצוא שילוב כזה).

14/09/2014 10:32

    דווקא ממש קל למצוא שילוב כזה.
    ונראלי דיברנו בצ'אט של האתר;-;

    17/09/2014 20:54

כן יש לי הרגשה שאנחנו דיברנו פעם, איך קראו לך בצ׳אט? עכשיו לא יכול להתחבר לצ׳אט המחשב הגדול מת הלפטופ זמין אבל לא לצ׳אט, מבחינת פייס זה לא מתקשר כי יש לי טלפון (גרוע, אייפון 4) אבל יש לי הרגשה שאחרי שדיברנו הוספתי את הפייס שלך יש מצב? אם כן שמך דניאל לא?
אם לא אפשר להוסיף פייס שלך? (חוסר בידידות שאוהבות רוק או אנימה)

17/09/2014 21:37

מישהי לחפירות שלי על רוק מצאתי על אנימה מצאתי אבל ואן פיס? בנקבה? (לא יודע אני מרגיש נוח לדבר עם בנות) זה נדיר

17/09/2014 21:39

ממ, העלילה התקדמה לי טיפה מהר מדי. כאילו רגע אחד המבוגר שוכב על הרצפה וברגע השני כבר רב מכות עם סאמה, וזו רק דוגמא אחת.
כעיקרון, עובדים על זה עם הזמן. תשתדל להכניס טיפה יותר תיאורים, נראה לי, במקומות הנכונים. [אני מאמינה שזה משהו שמקבלים רק עם הזמן]
גם צריך בסוף ציטוט לפסק, למשל…
“היא נראית שוממה, בואו נגנוב אותה” אמר קיצו.
X
“היא נראית שוממה, בואו נגנוב אותה,” אמר קיצו.
V
וזה במקרה הזה. נגיד ויש לנו משפט כמו
“היא נראית שוממה, בואו נגנוב אותה.” קיצו המשיך לחתור. [ככה מאייתים את זה? יש לי בעיה עם המילה הזו. חתירה? חטירה? כתירה? {הייתי מתה}]
וסה"כ אני חושבת שזה ממש יפה ואשמח לעוד פרק. בהצלחה בסיפור.
ושני ד"א
1. למה אה קורא לזה אנימות? .-. אנימה זו אנימציה יפנית. זו לא אנימה, זו אפילו לא מנגה. כשזה יהיה אנימציה, אז תקרא לזה ככה :P
2. אומייגאד יש לך בן_טבע בתמונה.

17/09/2014 21:51

תודה על ההערה, אני קורא לזה אנימות כי זה עלילה של אנימות שונן, אני חוש על מי שהוא להפוך את זה למאנגה אמיתית ואז לאנימה אמיתית, אבל קודם אסיים אותה כי יש עד שונן שני כותב שהגיע לפרק 28 אבל איתו אני חושב שכל הזמן זה רק קרבות קרבות קרבות אז אני אמשיך לכתוב אותו אבל מה שפה, זה הכי מוצלח מבין השונן שאני כותב.

18/09/2014 07:50
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך