אתה לא מי שחשבתי שאתה-פרק 1

ל.ר.י 12/04/2015 660 צפיות 2 תגובות

רצתי מהר ככל שיכולתי,מנסה כמה שיותר לא להסתכל לאחור.
נעליי העקב הגבוהות שאותם נעלתי בערב היו תליות על ידי והשפעת האלכוהול ששתיתי התפוגגה כבר מזמן.
שוב פעם זה קרה,שוב פעם ברחתי מהמנוולים האלה והם מצאו אותי.
הם הרגו אנשים שרק חלפו לידי ברחוב,ואת אלה שלא נתנו להם מידע נכון לגביי.
ככה זה יהיה תמיד לא משנה לאיזה עיר או ארץ אני יברח,או איזה שם בדוי ושינוי במראה יהיה לי הם תמיד יזהו אותי ויימצאו אותי.
ודווקא עכשיו,דווקא עכשיו שהתחלתי להתנהג כמו ילדה נורמלית הם חזרו.
וכל זה בגללו.
בגלל האגו הגדול שלו,בגלל שהוא לא מוכן לוותר עליי.
מצידו עכשיו זה יהיה להחזיר אותי הביתה עם העובדים שלו,ולכלוא אותי בכלא שממנו אני לעולם לא יוכל לצאת.
ובגלל זה אני לא יכולה לתת לו לתפוס אותי כי אני לא יכולה לעבור עוד שנה שלמה לידו.
***פלשבאק***
"איזבל,איזבלה יש לי חדשות נהדרות בשבילך"צעקה אימי החורגת בקול החורק שלה מבעד לדלת.
הורדתי את הגיטרה שבה ניגנתי ושמתי אותה על המיטה וקמתי לפתוח את דלת חדרי.
לא התרגשתי יותר מדיי כי כבר ידעתי שחדשות טובות בשבילה זה משהו שהוא טוב לה ורע לי.
והייתי בטוחה בזה שהיא לא קנתה לי שום דבר חדש כי היא בקושי מבזבזת עליי כסף רק על בנה הביולוגי הארולד היא מוציאה.
אני עדיין לא מבינה למה היא ובעלה אימצו אותי בכלל,כנראה רצו עוזרת בית בלי תשלום.
"כן טורי,מה החדשות הטובות?"שאלתי אותה בקוצר רוח מתה לזה שהיא תספר לי את החדשות האלה שלה ושתיתן לי לחזור לעיסוקי.
"את מתחתנת"צרחה וחיבקה אותי,הייתי כל כך בהלם שלא הייתי מסוגלת והזיז את הידיים רק עניי היו אלה שנפקחו בפליאה,ופי שמרוב ההלם נפער.
התעששתי על עצמי והתנתקתי מחיבוקה.
"מה…מה…חתונה?"שאלתי לא מאמינה לדברייה והיא הנהנה.
"את מודעת לעניין שאני רק בת שש עשרה."ספק שאלתי ספק אמרתי.
"כן ובגלל זה יש לך מזל גדול כל כך הבחור שביקש את ידך גדול ממך רק בשנה,והוא אחד מהאנשים הכי עשירים בעולם,והרביי השפעה ביותר בארץ."אמרה וענייה נצצו מהתרגשות.
אם רק הייתה ניתנת לה ההזדמנות לחזור בזמן ולהתחתן איתו במקומי היא הייתה עושה את זה.
"אז עם הוא כל מה שאת אומרת אז למה דווקא אני?"שאלתי אותה.
"אני לא יודעת,אבל מה שאני כן יודעת שאת צריכה ללכת להתקלח וללבוש משהו יפה הוא יהיה כאן עוד שעה בדיוק,ואני אומרת לך איזבלה אל תהרסי את החתונה הזאת כי עם כן…"אמרה משאירה את המילים באוויר ורק עכשיו הבנתי הוא הציעה לה כסף עליי.
היא מכרה אותי.


תגובות (2)

יפה. מחכה להמשך.
נ"ב- גם אני מתה על משחקי הרעב (:

12/04/2015 11:34

אוקיי. נחמד! אהבתי את זה.

12/04/2015 12:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך