בטווח פגיעה פרק 1

הסוכן 16/09/2014 1112 צפיות אין תגובות

קיושי עיר רחוקה נמצאת מעבר להרים האפלים.
קיושי היא העיר המוגנת ביותר והעשירה ביותר בעולם!
אבל בואו נתרכז בסיפור-
מרקוס איש עשיר שחי בצפון קיושי התיישב לתוך הלימוזינה השחורה שלו מרקוס בן 25 הוא לבוש במין חליפה מודרנית שחורה בוהקת ושערו פונה למעלה.
מרקוס נכנס לתוך הלימוזינה הוא נדחף לאמצע בצדדים היו שתי מאבטחים שנראו כמעט אותו דבר שניהם היו עם תספורת לצעד מעוטרים במשקפי שמש על העיינים ובאוזניהם היתה מחוברת אוזניה.
"מגדלי הרקולס" אמר המאבטח והנהג נסע.
הנסיעה היתה ארוכה היא ערכה בארך שעתיים אך בסוף הם הגיעו.
המאבטחים יצאו ראשונים ואז מרקוס, המאבטחים ליוו את מרקוס עד למעלית שם מרקוס המשיך לבד הוא שם את ידו על קיר זכוכית והמעלית נפתחה, בלי ללחוץ על שום כפתור המעלית הביאה אותו לקומה 56.
מרקוס יצא מהמעלית הוא מצא את עצמו עומד בחלל גדול מאוד וריק אז הוא הלך עד לקיר השמאלי שם הוא שם את ידו ואחרי כמה דקות דלת הופיעה מרקוס פתח אותה והגיעה למשרדו.
הוא צעד לשולחן מבריק למדי "פרר פרר" הטלפון צילצל "הלו" ענה מרקוס "כאן קודקוד 55 אנחנו מותקפים…" ענה מישהוא מהטלפון "רגע איפו אתם? מה קורה שם?" שאל מרקוס "אין זמן להסביר אנחנו ברחוב- סאן מרטין 9. תגיעו עכשיו" אמר האיש מהטלפון "רגע שניה תסביר" אמר מרקוס אבל לא היתה תושבה הטלפון היתנתק.
"ואוו ואוו" הסירנה הופעלה ומרקוס דיבר בחוזקה כל מה שאמר עבר לכל הבניין "כל חברת ההצלה מצב חירום! להגיע לרחוב- סאן מרטין 9 לא ידוע מה קרה שם הצוות שלנו הותקף… אני חוזר סאן מרטין 9".
הסירנות המשיכו לפעול בחוזקה והמון חיילים מיהרו לג'יפים שלהם ונסעו במהרה "אנחנו בדרך" הודיע הקצין מיקס בקשר למרקוס".
אחרי נסיעה של חצי שעה הגיעו החיילים לרחוב- סאן מרטין 9 כל המקום עלה באש "תסרקו את האזור" צעק מיקס וקבוצות חיילים רצו לכל רוחב הרחוב.
"המון כתמי דם ועפר" אמר מיקס בקשר "תמצאו את הצוות ורמזים מה קרה!" אמר מרקוס "רגע אני רואה משהוא" אמר מיקס, מיקס התקדם לעבר פינת הרחוב "מה זה?" מיקס בתקדם ואז הרים דף לבן מלא כתמי דם "כתוב כאן משהוא" אמר מיקס והודיע בקשר "נמצא רמז!" "יופי תקריא" אמר מרקוס "אוקיי" השיב מיקס "כתוב כאן- לילות שחורים ועצים גדולים דשה רח ואפלולי GX".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך