בית ספר לרוחות רפאים פרק 2

מלאך הצללים 23/04/2013 639 צפיות 4 תגובות

הוא גדול. הוא מפחיד. הוא מסוכן. איש לא יצא ממנו. איש גם לא יצא.
בית ספר לרוחות רפאים. פרק 2
הם כרעו על ברכיהם בשורה ארוכה, שקים לבנים כיסו את פניהם.
רוח מספר 31 פערה את פיה ועיניה התכסו באיימה.
"הם בני אדם!" חשבה בפליאה. "בני אדם אמיתיים!!"
"כן!" אמר מורה-הרפאים כאילו קרא את מחשבותיה. "ישר מעולם החיים, מה הייתם אומרים על זה?" הוא ניגש לאחד מבני האדם והוציא את השק מראשו.
זה היה הרוצח.
הרוצח שלה.
ללא ספק.
"רוח מספר 31." אמר מורה-הרפאים מבלי להביט בה. "את זוכרת את האיש הזה?"
"כן." סיננה. "זוכרת אותו מצוין."
היא הביטה בבן אדם בשנאה יוקדת, זיעה רפאית כיסתה את צווארה.
"היום." אמר מורה-הרפאים, מלקק את שפתיו בציפייה. "היום נלמד לשלוט על הכעס ולתעל אותו למקומות.." הוא חייך בערמומיות. "מקומות נפלאים!"
רוח מספר 31 נחרה בכעס, היא קמה ממקום מושבה והתחילה לרחף לכיוון הרוצח. היא התכוונה להרוג אותו. כן. להרוג אותו. כדי שירגיש מה זה להיות בעולם המתים!
מורה הרפאים הביט בה והחיוך הערמומי נעלם מפניו, מי זה חששה אם-הרוחות. כן, מי זה היא פחדה.
מורה הרפאים סיכל את התוכניות שלה ובמהירות הניח זרוע רפאים על בטנה של רוח 31. "רוח מספר 31 " אמר בנוקשות. " לאן את חושבת שאת הולכת?"
היא שמעה את צחוק ילדי-הרפאים.
היא חשה בעיניו היוקדות של מורה-הרפאים.
והיא הרגישה בזעמה שלה.
הכל התערבב מסביבה, היא לא יכלה לסבול זאת, לא. היא לא הולכת לסבול זאת. היא תלך, היא תלך לנקום. היא תלך לנקום ושום רוח גם לא אם-הרוחות תעצור אותה!
היא הדפה את הזרוע וסיננה. "אני הולכת לנקום!"סיננה.
הצחוק של ילדי-הרפאים נבלם באחת, היא הלכה עוד צעד לכיוון הרוצח, מדמיינת במוחה את הדברים הנוראיים ביותר שהיא הולכת לעשות לו. לרוצח שלה. לאדם ששלח אותה לפה. לאדם שהרג אותה.
מורה-הרפאים הניח יד על כתפה.
"אנחנו מבינים אותך." הוא אמר. "כולנו." הוא החווה בידו על ילדי הרפאים "עברנו את אותו נדבר. אנחנו. כולנו. נרצחנו." הוא ביטא את המילים בסלידה.
רוח מספר 31 הרכינה את ראשה.
"לא." סיננה. "אתה לא מבינים."
"רוח מ…"
היא הסתובבה. "אל תנסה לעצור אותי!" קראה. "אני הולכת להרוג אותו." היא החוותה על הרוצח והביטה בעיניי המורה הרפאים. "הוא. רצח. אותי. והוא הולך לשלם עכשיו!"
"רוח מספר שלו.."
"אמרתי לך אל תנסה לעצור אותי!" אמרה רוח מספר 31 "כי אם תנסה." לחשה. "אתה תפגע."
היא הסתובבה לכיוון הרוצח ותיעלה את כל הכעס שלה למקום אחד. למוות. לייסורים שהיא תביא לרוצח הזה! כי לא מורה-הרפאים ולא אף אחד אחר יעצור אותה! היא תרצח את הרוצח. כן. זה מה שהיא תעשה לו!


תגובות (4)

התעות להמשך יתקבלו בשמחה..

23/04/2013 05:27

O_O העברת בי צמרמורת!
זה בהחלט סיפור מתח!
וכיף שיש אנשים באתר שכותבים דברים כאלו מותחים ויפים!
אשמח לקרוא עוד ♥

23/04/2013 05:39

אופס, התכוונתי ל-הצעות..

23/04/2013 05:47

טוב, תודה רבה..

23/04/2013 05:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך