lili123
זהו בלוג שנכתב ע"י הדמות דן בקמן- שוטר, סטוציונר, בעל משפחה ועוד הרבה תכונות אחרות. האם השם הזה מתאים לו בכלל?

האם השם הזה מתאים לי?

lili123 16/01/2017 822 צפיות אין תגובות
זהו בלוג שנכתב ע"י הדמות דן בקמן- שוטר, סטוציונר, בעל משפחה ועוד הרבה תכונות אחרות. האם השם הזה מתאים לו בכלל?

דן, דן בקמן, ככה כולם קוראים לי- המכרים, השכנים, החברים והמשפחה.
זה השם שקיבלתי כשנולדתי, בדיוק לפני 30 שנים. האם השם הזה מתאים לי? האם השם הזה מתאר אותי? את זה אני לא יכול לדעת.. אבל תחליטו אתם.
סך הכול, אני אדם גדול מימדים וחזק מבחוץ ואילו מבפנים- אחד הרגישים, וזה אחד הדברים שאישתי שונאת אצלי.
כן, יש לי אישה וילדה, ג'ני ואליסה בת הארבע, נחמד נכון? אבל, האמת, אישתי לא סובלת אותי ואת נכחותי בתוך הבית. בשאלה "למה אתם פשוט לא מתגרשים?" נתקלתי הרבה פעמים, והתשובה פשוטה, בגלל אליסה- זה ישבור אותה כל כך…
השם עדיין מתאים לי? יכול להיות, אבל תנו לי להמשיך לכתוב.
אני גר במנצ'סטר, עיר מאוכלסת, אני יודע, אבל כאן נמצאת העבודה שלי ולכן נאלצנו לעבור לכאן. ואיפה אני עובד בדיוק? אני עובד במטה המשטרה כחוקר.
אולי השם המתאים לי זה מקס או ג'וסון? משהו שנשמע בעל כוח לא?

טוב, שנתחיל מגיל 24? שנה לפי החתונה שלי עם ג'ני ובעצם… שנה לפי ההתחלה של בכול.

-תגידו אם אתם אוהבים (בתגובות)-


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך