דולב12
זה הפרק שלקח לי הכי הרבה זמן לכתוב. ממש מקווה שתהנו. חמש תגובות, וממשיך

האם לאהבה יש גבולות עונה 2 פרק 6

דולב12 04/11/2014 669 צפיות 4 תגובות
זה הפרק שלקח לי הכי הרבה זמן לכתוב. ממש מקווה שתהנו. חמש תגובות, וממשיך

"אז מה למה, החלטת להרוג אותה?"
"אני לא הרגתי אותה, הפלילו אותי."
"ואללה"אומר שמואל בהתנשאות."אז היא הרגה את עצמה איך שהגעת"אומר שמואל בהתנשאות.
"היא התקשרה אלי, ואמרה לי לבוא אליה, כי רוצים לפגוע בי, אז באתי כי לא הסכימה להגיד לי בטלפון."
"ואיך, אתה מסביר את זה שהקאת?"
"ראיתי אותה מתה, זה טבעי שאני יקיא."
"אתה יודע מה טבעי, שאתה הולך לשבת 25 שנה בכלא על הריגה."
עמוס נלחץ, ואומר"הפלילו אותי, אתה חייב להאמין לי."
"או, אני מאמין לך"אומר שמואל בהתנשאות."השאלה אם השופט, יאמין לך?"וצוחק
"מה יקרה עכשיו"שואל עמוס בפחד.
"אז ככה הלילה אתה תבלה במעצר, ומחר בבוקר יש לך משפט."
"אתה חייב להאמין לי"אומר עמוס שידיו רועדות, וכבולות באזיקים."אני לא עשיתי את זה."
"נתראה מחר."אומר שמואל בטון מעצבן.
"אתה חייב להאמין לי"אומר עמוס, ובוכה."
"אני כמעט מרחם עליך."

"עמוס, מה יקרה לך עכשיו?"אומרת רונה, כאשר היא מחבקת אותו.
"אני הולך להיכנס לכלא ל20-25 שנים"בפאניקה.
"תענה לי באמת עכשיו, אתה עשית את זה?"
"תגידי לי את דפוקה, ככה את מכירה אותי נראה לך שהייתי עושה את זה."
"סליחה, סליחה אתה צודק."אומרת רונית, ומתחילה לבכות."אני פשוט מפחדת ממה שיקרה לך."
"אל תבכי עכשיו, אני צריך אותך חזרה, אני לא בוכה, אז את בוכה."אומר עמוס שהוא מתאפק לא לבכות.
-כעבור חמש דקות-
"איך תסביר את זה, שהשוטרים מצאו אותך, אם סכין, ועליה דם.?"
"הוצאתי לה את הסכין מתוך אינסטינקט, תקווה שתחיה."
"עמוס, אני גוזל עליך 25 שנים בבית הכלא, ולא תוכל להגיש ערעור למשך 15 השנים הבאות.
השופט דופק אם הפטיש.
עמוס נופל על הרצפה, ומתחיל לבכות, אני לא עשיתי את זה, והוא מרגיש כאילו לבו הפסיק לפעום, כאילו העולם עצר."
וברכו החוצה שהשוטרים לורחים אותו.
הוא רואה את רונית, בוכה, וצועקת"הוא חף מפשע."
"הוא רואה את אמו, בוכה, ושמה את ידיה על הפנים תוך כדי שהיא אומרת."תעירו אותי מהחלום הגרוע הזה."
אבו של עמוס בנאדם קשוח, אך גם ממנו זולגות דמעות רבות, שהוא מסתכל על עמוס, ורואה שזה לא יכול להיות שזה קורה.
בנסיעתו במכונית הוא חושב לעצמו, עכשיו כל חייך יהרסו בגלל זה, האם יש צדק שאני ישב על משהו שלא עשיתי?האם זה יכול להיות, שאני חולם את זה?תוך כדי שהוא חושב את כל הדברים האלה דמעות יורדות מעיניו.

"די הכל יהיה בסדר, רונית הם יגלו שזה לא הוא"אומרת נוי שהיא בעצמה יודעת שזה שקר.
"איך את יכולה להגיד דבר כזה, מאיפה הם ידעו?עם הם היו מספיק מטומטים לחשוב שזה עמוס, אז איך הם יטעו אה?אומרת רונית, שהיא עדיין בוכה.
נוי מסתכלת עליה במבט מרחם.

"כי יש לי, משהו חדש בתוכנית"אומר גיא בשמחה.
"שמע גיא, אני לא יודע איך להגיד לך את זה, אז אני פשוט יגיד, רונה מתה, עמוס הכלב הזה הרג אותה."אומר דניאל, שהוא מרגיש חנוק.
"כן אני יודע, ואתה יודע מה ההיתרון בזה שהוא בכלא, שעכשיו אנחנו יכולים לחסל את רונית בלי להתאמץ, ואז עמוס יאכל את עצמו מבפנים."
"דודה שלנו מתה, עוד אחת מהמשפחה שלנו מתה"אומר דניאל בעצבים."ואתה, חושב איך תוכל להרוויח מזה, מגיע לו למות, לא לשבת בכלא, הוא הרג אותה."
"היא הייתה חייבת למות, אם לא היא הייתה חושפת את התוכנית שלנו."
"גיא אתה רוצה לספר לי משהו"אומר דניאל בחוסר הבנה
-פלשבק-
גיא קם מהכיסא במבט מפחיד ואומר"אז מה רונה, את בוגדת במשפחה שלך?"אומר גיא במבט מאים.
"מה אתה עושה פה?"אומרת רונה בלחץ.
"חשבתי שאת מתבדחת, מסתבר שלא."
"מה אתה הולך לעשות?"שואלת רונה בפחד
"אני יגיד לך את זה בעדינות, לגרום לזה פשוט שלא תוכלי לדבר"אומר גיא ומחייך, חיוך מפחיד.
"אתה הולך להרוג אותי?"
מהנהנן גיא אם הראש, ואומר"ואני הולך להרוויח הרבה מזה "אומר גיא, ומחייך.
"מה תרוויח מזה שתשב בכלא 25 שנים?"
"מי אמר שאני זה שישב."
"אז מי ישב"שואל רונה שהיא עדיין מפחדת.
"עמוס."
"איך עמוס, ישב בכלא?"
"בוא נגיד ככה, את קבעת אם עמוס, ופתאום הוא יגיע ויראה אותך מתה, ופתאום המשטרה תגיע."
רונה באה לברוח, גיא תופס אותה, וחובט בפניה מכה חזקה, רונה מרגישה משהו ננעץ בבטנה, היא מרגישה זרמים בגוף, ואת גופה מתקרר, לאט לאט, שעיניה נעצמות היא שומעת את גיא אומר לה"אמרתי לך לא לבדוק אותי."
-סוף פלשבק-
"אני לא מאמין שעשיתה את זה"צועק דניאל.
"איזה ברירה הייתה לי שהיא תחשוף את התוכנית שלנו, והוא ינצח."צועק גיא
"אז הרגת אותה"צועק דניאל.
ומביא לגיא בוקס לתוך הפנים שלו, ראשו של גיא הפך אחורה, דניאל מנסה להביא עוד בוקס גיא תופס את ידו, מפיל אותו על הרצפה, ומתחיל לאחוז בצווארו בחוזקה, דניאל מנסה לאחוז בו, ולא לאט הוא נחלש, ואז הוא מצליח להזיז את גיא כאשר הוא מעליו ותוך כדי שהוא בקושי נושם, ומשתעל הוא מתחיל להכניס לגיא, אגרופים ללא הפסקה עד שכאש שפתיו מתנפחות, האף שלו מדמם, עיניו מחליפות צבע, נשמע רעש של מכונית, דניאל קם מהר בועט בגיא, ואומר"חתיכת כלב", ומתחיל לרוץ שהוא בקושי יכול לזוז, המכונית מגיעה, הבנאדם יוצא מהאוטו לראות, מה קרה.
אחרי שדניאל מגיע למקום מחבוא, הוא חושב לעצמו בראש, גיא השגת לך אויב חדש.


תגובות (4)

תמשיךךך!!! מהרר!!

04/11/2014 15:05

פרק יפה!
המשך ומידדדדד

04/11/2014 18:51

פרק ממש יפה !!
תמשייך מהר !
סורי שלא הגבתי על הקודמים .. זה לא נתן לי :(

04/11/2014 21:51

זה בסדר תודה לכולם.

04/11/2014 21:53
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך