דולב12
אין לי כבר מה להוסיף אז תהנו. אם יהיה היום שלוש תגובות אני יעלה מחר שתי פרקים.

האם לאהבה יש גבולות פרק 10

דולב12 23/10/2014 657 צפיות תגובה אחת
אין לי כבר מה להוסיף אז תהנו. אם יהיה היום שלוש תגובות אני יעלה מחר שתי פרקים.

ואז היא אומרת"אתה לא מתבייש, לא לספר לי דבר כזה."
הרופא אומר"אני יעזוב אותכם ואיתן לכם לדבר."
"תקשיבי רונית אני פשוט חשבתי, שהיה לך קשה לקבל את זה"
"אז בגלל זה החלטת לא לספר, חשבתי שאמרת שאתה אוהב אותי."
"מה הקשר?"
"כי כשאוהבים מספרים הכל."
"את צודקת"אומר עמוס בהאנחה"אני פשוט פחדתי מאיך שתגיבי שתגלי, שהלכה לי הראיה בעין אחת.
"טוב עכשיו כבר לא מעניין אותי מה אתה חושב"אומרת רונית בעצבים"הוא פגע בך, הוא צריך לשבת בכלא".
"אי אפשר רונית"
"מה אבל אבדת ראיה בעין אחת בגללו, חייבים להגיד למשטרה"
"לא אי, אפשר"
"טוב כבר לא אכפת לי מה אתה חושב, אני הולכת"
רונית קמה, עמוס מנסה לאחוז בה שלא תילך, היא חומקת מידיו, והולכת להגיש תלונה נגד אריק."
"רונית לא, אל תעשי את זה"אומר עמוס בחוסר כוח.

"איך אמרת שקוראים לך?תזכירי לי"
"רונית"
"רונית אנחנו ניקח את אריק לחקירה, אבל יהיה קשה להוכיח את מה שהוא עשה, בלי ראיות."
"אז איך אני ישיג ראיות?"
"את רואה את הכפתור הקטן הזה."
"נו מה זה?"
"זה מכשיר הקלטה, את רואה, את לוחצת פה בשביל להקליט, ושוב פעם בשביל להפסיק?"
"ביינתים מה שאני יכול לעשות, זה רק לקחת אותו לחקירה, אבך אם תביאי לי הוכחה שהוא עשה את זה, יש סיכוי גדול שהוא ישב בכלא."
"אבל הוא בן 17"
"גם בגיל 17 אפשר לשבת בכלא"
"אתה השוטר אם אתה אומר אתה יודע."
בדרכה הביתה רונית חושבת לעצמה, איך אני יצליח מחר להוציא את זה ממנו?ואם הוא יקלוט אותי, ואז הוא ירביץ לי, נקווה שזה לא יקרה."
לפתע רונית שומעת עקבות אחריה היא מגבירה את הקצב, היא מסתכלת במהירות לאחור, לראות מי עוקב אחריה, ולא רואה אף אחד היא נכנסת לכניסה של בניין שומעת את העקבות, יוצאת במהירות אם חתיכת עץ שמצאה כדי להגן על עצמ, ה ורואה מולה את….


תגובות (1)

תמשיך! ( העלתי עוד פרק אשמח אם תקרא ) תמשיך!! חח

23/10/2014 19:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך