דולב12
מקווה שנהניתם

האם לאהבה יש גבולות פרק 2

דולב12 15/10/2014 814 צפיות 2 תגובות
מקווה שנהניתם

ואז רונית \"אומרת אתה לא מתבייש אין לך בושה אנחנו חברים כבר שנתיים ואתה מתנשק אם הבחורה הפטתית הזאת אני לא רוצה לראות אותך יותר בחיים שלי שלא תנסה אפילו לדבר אתי\".
\"רונית יוצאת החוצה סוערת\"
עמוס:רגע רונית תני לי להסביר זה לא מה שאת חושבת.
רונית:אה זה לא מה שאני חושבת השפתיים שלך החליקו לתוך הפה שלך יכול להיות שבכלל בדקת לה את הלשון!!!!
עמוס:רונית חכי שנייה תני להסביר.
רונית:מה יש להסביר התנשקתה איתה.
יום למחרת בבית הספר \"רונית רואה את עמוס,עמוס ניגש אליה ואומר לה אני חייב לך הסבר.
רונית:נו תסביר.
עמוס:מה שראית לא ראית מהתחלה.
רונית:ראיתי שהתנשקתה איתה זו ההתחלה.
עמוס:לא ההתחלה הייתה שהיא נישקה אותי לא אני נישקתי אותה.
רונית:אוקי \"נגיד שהיא נישקה אותך\" למה לא הפסקת אותה?
עמוס:בגלל,בגלל שש
רונית:בגלל שרציתה לנשק אותה.
עמוס:אוקי \"ניצחת\" אני מצטער זאת הייתה טעות בוא נמשיך הלאה נשכח את זה אני אוהב אותך,ואני מכיר אותך ואני יודע שגם את אוהבת אותי.
רונית:אני כבר לא בטוחה שאני \"מכירה אותך\"
עמוס:אז פשוט תמחקי בשנייה את כל מה שהיה בינינו?
רונית:את מצפה לתשובה אמיתית כאילו?
עמוס:תקשיבי אנחנו יכולים לשכוח מהנשיקה המטופשת הזאת גם ככה לא היה לזה משמעות מבחינתי.
רונית:ומבחינתה גם לא היה לזה משמעות?
עמוס:אהה אני לא יודע
רונית:אה אתה לא יודע טוב אני הולכת.
עמוס:רגע מה זה משנה אם מבחינתה יש לזה משמעות מבחינתי אין לזה משמעות.
רונית:בטח שזה משנה.
עמוס:מה משנה פה?
רונית:מה שמשנה זה שיכול להיות שהיא מרגישה אליך משהו ואין לי כוח לסיבוכים.
עמוס:לא היה שום סיבוכים זה כולה הייתה נשיקה.
רונית:זה לא כולה נשיקה טוב אין לי כוח אליך אני הולכת.
\"רונית הולכת הביתה ושהיא מגיעה היא חושבת שזה לא באמת שווה להרוס את כל מה שהיה להם רק בגלל נשיקה מטופשת\".
\"היא הולכת לביתו כדי לדבר איתו על הכל ולעשות סדר בינהם היא מגיעה מתחת לבניין שלו היא רואה את הבחורה שעמוס התנשק איתה מתחת לבניין שלו היא ניגשת אליה ואומרת לה…


תגובות (2)

התנשקתה – התנשקת
רציתה – רצית
ורונית הזאתי לא מבינה שהוא לא בשבילה?! מגיע לה מישהו הרבה יותר טוב, היא לא צריכה לרדוף אחריו ואני מקווה שהיא תראה לבחורה הזאת מה שהיא יודעת.
עכשיו אני אלך לי בחרישות לפרק שלוש ~

17/10/2014 13:41

תודה רבה על הכל היום אני מעלה את פרק 4 אני יקשיב לביקורת שלך כלפי פרק 1

17/10/2014 14:30
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך