דולב12
אם יהיה חמש תגובות אני יעלה היום עוד פרק. מקווה שתהנו.

האם לאהבה יש גבולות פרק3

דולב12 16/10/2014 643 צפיות תגובה אחת
אם יהיה חמש תגובות אני יעלה היום עוד פרק. מקווה שתהנו.

ואמרת לה:"היי בחורה פטתית מה לא הספיקה לך פעם אחת לנשק אותו את רוצה שוב פעם את נהנת מזה?"
"דבר ראשון יש לי שם קוראים לי רונה ודבר שני רק שתדעי זהו שנישק אותי אני ניסיתי לעצור אותו לא הצלחתי טוב אי אפשר להאשים אותי נכון.
רונית:מה פתאום את משקרת עמוס אמא לי שזאת את שנישקת אותו ושלא היה לזה שום משמעות מבחינתו.
רונה:ובאמת האמנת לזה,ואני עוד הבחורה הפטתית כאן.
רונית:את פטתית אם את חושבת שיש לך סיכוי אם עמוס.
רונה:למה את חושבת שאני כאן?עמוס הזמין אותי.
רונית:את באמת מצפה שאני יאמין לזה?
רונה:את כבר מאמינה בזה למרות שאת מנסה שלא אבל זה לא כל כך מצליח לך.
רונית נותנת לרונה סטירה ואומרת לה "בחרת לעצבן את הבחורה הלא נכונה."
בדרכה הביתה היא חושבת לעצמה"יכול להיות שהוא באמת הזמין אותה?או שאולי הוא בכלל רצה להגיד לה שהוא איתי וטוב לו איתי?אני חייבת לברר את זה איתו מחר בב"הס.
יום למחרת רונית ניגשת לעמוס ואומרת לו"נו נראה אותך מסביר את זה עכשיו"
עמוס:להסביר את מה?
רונית:אל תשחק אותה תמים אתה יודע יפה מאוד במה מדובר.
עמוס:לא אני לא יודע את מוכנה להגיד לי על מה את מדברת?
רונית:רונית אני מדברת על זה שראיתי אתמול את רונה מתחת לבית שלך והיא אמרה לי שהזמנת אותה.
עמוס:תראה אני לא יודע מה ראית ומה היא אמרה לך אבל מה שבטוח זה שאני לא הזמנתי אותה.
רונית:זה שאתה מצליח כל פעם לאלתר הסבר למה שאתה עושה לא קונה אותי,אתה מבין את זה.
עמוס:טוב נמאס לי אני עכשיו הולך לסיים את זה אני הולך להגיד לרונה שאין בינינו כלום ואת לא חייבת להאמין!!!
בדרך עמוס חושב לעצמו "מה הבחורה הזאת חושבת שהיא מנסה להפריד ביני לבין רונית"
ואז כשהוא מגיע:
רונה:היי עמוס מה קורה?
עמוס:אל תגידי לי מה קורה,את לא מבינה שאין בינינו כלום,תפסיקי לנסות להרוס לי את החיים כי את לא תצליחי.
עמוס מסתובב מתחיל ללכת ואז רונה אומרת"אתה אומר שאין בינינו כלום אבל אתה יכול להגיד שאתה לא מרגיש אלי כלום."
עמוס נעצר מסתכל אליה ורונה אומרת לו אתה יודע מה אני יעזוב אותך אם רק תסתכל לי בעיינים,תסתכל לי בעיינים ותגיד לי שאתה לא מרגיש אלי כלום,שאני לא מקפיצה לך קצת את הלב כל פעם שאתה רואה אותי,תגיד לי את זה ואני יעזוב אותך בשקט.
עמוס מתסכל לה בעיינים ואומר לה…..


תגובות (1)

מה הוא אומר לה?! אי אפשר פשוט לסיים את זה פה, אתה חייב להמשיך! :(
יש לך כתיבה שונה ומגוונת ואני ממש אהבתי ~
רק עכשיו הבנתי שהוא בכלל לא רוצה לפגוע ברונית והרונה הזאתי אשמה בהכל, אוף, חיים קשים מדי.

17/10/2014 13:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך